دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

انواع روش های نحوه انجام پاک کردن تاتوی ابرو

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
مراقبت های پوست و زیبایی
| 1400/01/31

تاتوی ابرو یکی از پرطرفدارترین روش ها در زیبایی می باشد اما به دلایل مختلفی تصمیم به پاک کردن تاتو ابرو نیز زیاد اتفاق می افتد. پس نحوه انجام پاک کردن تاتوی ابرو می تواند اهمیت زیادی داشته باشد چرا که روش های پاک کردن تاتو براساس تایپ پوستی و مواد به کار رفته در تاتو متفاوت می باشد و انتخاب درست آن می تواند نتیجه ی بهتری بدهد.

انواع روش های پاک تاتوی ابرو

نحوه انجام پاک کردن تاتوی ابرو با مرور زمان تغییرات زیادی داشته و روش های مختلفی با پیشرفت تکنولوژی به وجود آمده است. اما امکان دارد این روش ها به صورت کامل تاتو را پاک و حذف نکند البته در بعضی از روش ها برای پاک کردن کامل تاتو باید زمان زیادی صرف شود و همین می تواند هزینه بر باشد. از روش های نحوه انجام پاک کردن تاتوی ابرو میتوان به کرم ها، ریموورها، لایه برداری و لیزر اشاره کرد. در این مقاله با انواع روش های نحوه انجام پاک کردن تاتوی ابرو آشنا خواهید شد.

نحوه انجام پاک کردن تاتوی ابرو از طریق لیزر

لیزر یکی از بهترین روش ها برای پاک کردن تاتو محسوب می شود یا حتی میتوان گفت بهترین روش می باشد. در گذشته به دلیل خوب نبودن کیفیت دستگاه های لیزر، هنگام پاک کردن تاتو احتمال سوختگی و زخم شدن پوست وجود داشت. اما با به وجود آمدن دستگاه های جدیدتر و بروزتر امروزه پاک کردن تاتو با این روش هیچ خطر و عوارضی برای پوست فرد ندارد. برای مواجه نشدن با هیچ مشکلی در ادامه به مراقبت های بعد از انجام لیزر می پردازیم. 

انواع روش های پاک کردن تاتوی ابروانواع روش های پاک کردن تاتوی ابرو

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از کلینیک کاشت مو دنبال نمایید

مزایای کاشت مو برای ابرو

کدام یک بهتر است، میکروبلدینگ یا کاشت ابرو

آیا افرادی که پوست حساس دارند می توانند کاشت ابرو انجام دهند

بعد از انجام لیزر چه مراقبت هایی نیاز است؟

بعد از انجام پاک کردن تاتوی ابرو با لیزر بهتر است به چند توصیه توجه کرده و انجام دهیم.

1 برای پیشگیری از عفونت، محل لیزر شده را با پماد آنتی بیوتیک چرب کنید.

2 از کمپرس آب سرد برای کاهش ورم پوست استفاده کنید. بهتر است روی پانسمان پزشکی این کار را انجام دهید.

3 برای جلوگیری از حساسیت پوستی به مدت 24 ساعت صورت خود را با آب گرم و شوینده شستشو ندهید.

4 در مقابل تابش مستقیم نور خورشید به مدت 2 ماه قرار نگیرید و از ضدآفتاب استفاده کنید.

5 استفاده از سونا و استخر و انجام ورزش های سنگین را به مدت 2 تا 7 روز انجام ندهید.

نحوه انجام پاک کردن تاتوی ابرو با روش ریموو

پایه ریموو از اسید میوه گرفته می شود و اصلی ترین کارایی که دارد بیرون کشیدن رنگ از زیر پوست می باشد. اکثر تاتوهای قدیمی از این طریق از زیر پوست خارج می شود و یا به رنگ خاکستری کمرنگ تبدیل می گردد اگر رنگ به صورت کامل از زیر پوست خارج نشود ملانین سازی انجام می شود. اگر تصمیم دارید  تاتوی ابروی خود را با این روش پاک کنید حتما به فردی مراجعه کنید که در این کار حرفه ای باشد چرا که انجام ریموو توسط فرد ناشی می تواند باعث ایجاد گود شدگی زخم و به وجود آمدن گوشت اضافه شود.

مراقبت های بعد از پاک کردن تاتوی ابرومراقبت های بعد از پاک کردن تاتوی ابرو

روش نور درمانی یا IPL برای پاک کردن تاتوی ابرو

نحوه انجام پاک کردن تاتوی ابرو در روش نور درمانی شبیه به روش لیزر می باشد به این صورت که در این روش از نور با شدت بالا استفاده می گردد. در طی انجام این کار از یک ژل بر روی تاتو مالیده می شود و محل مورد نظر در معرض مستقیم والس نوری قرار می گیرد. این روش اثر بخشی و سرعت بیشتری نسبت به روش های قبل دارد اما می تواند هزینه ی بیشتری نیز برای فرد داشته باشد. این روش کم درد ترین روش نیز می باشد.

چند روش خانگی برای پاک کردن تاتو ابرو

نحوه انجام پاک کردن تاتوی ابرو با عصاره ی آلوئه ورا: عصاره ی آلوئه ورای طبیعی را با مقدار برابر ویتامین E و اسکراب زردآلو ترکیب کرده و به خوبی مخلوط کنید. سپس ترکیب به دست آمده را به صورت یکدست و دورانی روی محل تاتو به صورتی که تمام قسمت تاتو پوشش داده شود قرار دهید. این روش را به مدت یک ماه روزی 5 بار انجام دهید و اجازه دهید در هر دور ترکیب 5 الی 10 دقیقه روی ابرو باقی بماند. در مدت زمان یک ماه خواهید دید که جوهر تاتوی شما کمرنگ و یا محو شده است.

نحوه انجام پاک کردن تاتوی ابرو با نمک: در ابتدا محل تاتوی ابرو را به خوبی و کامل مرطوب کنید. سپس نصف فنجان نمک را روی محل بریزید و در مرحله بعد با پارچه استریل گرم شروع به ساییدن دورانی محل تاتو کنید این کار را آهسته و آرام انجام دهید. نمک یکی از لایه بردارهای قوی و عالی است و همین باعث می شود چند لایه از پوست را پاکسازی کند. به دلیل قوی بودن نمک قبل از آن که دچار مشکل خونریزی شوید، نمک را حتما با آب بشویید.

در صورت انجام ندادن این کار محل تاتو دردناک می شود. برای جلوگیری از هرگونه عارضه از پارچه استریل و نمک بهداشتی استفاده کنید. بعد از انجام کار محل زخم شده را حتما با ویتامین E چرب کنید، ویتامین E را به راحتی می توانید از داروخانه تهیه کنید. ویتامین E باعث بهبود زخم و کم کردن درد می شود. در آخر کار گاز پانسمان را در محل زخم شده بگذارید. بعد از درمان و بهبودی محل زخم می توانید شاهد کمرنگ شدن تاتوی خود باشید. این کار را می توانید تا پاک شدن کامل جوهر تاتو تکرار کنید.

روش های خانگی پاک کردن تاتوی ابروروش های خانگی پاک کردن تاتوی ابرو

در مطالب بالا به چند روش رایج پاک کردن تاتوی ابرو اشاره شده از دلایل اصلی تصمیم برای پاک کردن تاتو می توان به نپسندیدن طرح و رنگ تاتو، عدم تقارن بین دو ابرو، خسته شدن از مدل ابرو به مرور زمان و یا حساسیت نشان دادن پوست به رنگ و مواد تاتو اشاره کرد.اگر تصمیم به انجام تاتو کردن گرفتید و بعد از مدتی خواستید آن را پاک کنید با کمک گرفتن از مطالب ذکر شده در این مقاله بهترین روش نحوه انجام پاک کردن تاتوی ابرو را انتخاب کنید.

پر بازدیدترین مطالب بیوتی کلینیک را در این بخش دنبال نمایید

بوتاکس لب چیست و چه کاربردی دارد

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر چیست؟

مدت زمان تاثیر بوتاکس بعد از تزریق چقدر است

دیدگاه ها
0
User
کاشانی

چه روش های جالبی. خصوصا روش های خانگی که مطرح کردید
ثبت دیدگاه