دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

گرافت مو چیست

مراقبت های پوست و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1401/06/31

گرافت مو در حقیقت واحد شمارش تعداد موهای کاشته شده برای هر فرد در عمل کاشت و پیوند مو می باشد. این روزها افراد بسیاری به دلیل مشکلات متعدد دچار ریزش مو، کم پشت شدن آن، طاسی و ... می شوند. به همین جهت همه افراد به دنبال کاشت موهای خود و ترمیم آن ها هستند. در چنین شرایطی باید علاوه بر آن که با انواع روش های کاشت مو آشنا می شوید، اطلاعات مفیدی از دیگر اصطلاحات برای موهای خود نیز داشته باشید. به همین منظور در این مقاله با بیوتی کلینیک همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از این گرافت های مو بدست آورده و بیشتر از آن ها بدانید. همچنین پس از آن خواهید دانست که مدت زمان محکم شدن گرافت مو به همراه هزینه، تکثیر و ... آن چگونه می باشد. با ما همراه باشید...

گرافت مو یعنی چه

گرافت مو یعنی چه؟

هر فردی که قرار باشد برای کاشت موهای خود اقدام کند به یقین با اطلاعات متفاوتی مواجه می شود. همه این منابع و افراد از کاشت مو صحبت می کنند اما در میان همه سخنان شما تکرار زیاد گرافت مو را می شنوید. در واقع گرافت های مو مجموعی از یک تا چهار عدد تار مو به همراه پیاز آن، مقداری از بافت پیوندی، غدد سباسه، شبکه عروقی عصبی و عضله ارکتور پیلای  می باشد. اگر بخواهیم برایتان واضح تر بگوییم کافی است کمی به محل رویش موهای خود یا دیگران نگاهی بیندازید. متوجه خواهید شد که از هر نقطه چند تار مو رشد کرده است که این نشان از پیاز مشترک آن ها دارد. به طور کلی به هر دسته چندتایی مو یک گرافت گفته می شود.

برداشت گرافت مو

اکنون می دانید که گرافت مو چیست اما حال باید بیشتر از نحوه برداشت آن از بانک موهای فرد مطلع شوید. در حقیقت برداشتن گرافت های مو به روش های متعدد کاشت آن بستگی دارد. زیرا که کیفیت کاشت مو انجام شده در واقع ارتباط مستقیم با نحوه و نوع برداشت گرافت ها دارد. به طور کلی نحوه برداشت گرافت های مو همان روش های کاشت مو همچون؛ FIT, FUT,BHT,… می باشد. در هر روش پزشک با توجه به بانک مو فرد با استفاده از تجهیزات مرتبط در این حوزه و نحوه عملکرد آن اقدام به برداشتن گرافت ها کرده و آن ها را برای کاشت مجدد آماده سازی می کند.

اهمیت انواع گرافت مو در کاشت

همانطور که می دانید در واقع در کاشت مو این گرافت ها هستند که سبب درمان و رفع مشکل برای شما می شوند. چرا که اگر از روش اشتباه در برداشت گرافت مو استفاده شود ممکن است آسیب های زیادی به محل وارد شده و دیگر امکان رشد آن ها وجود نداشته باشد. در واقع اگر اندازه گیری و محاسبه برداشت و کاشت گرافت های مو به درستی لحاظ نشود ممکن است در صورت کاشت هم سبب ریزش موهای کناری آن شود. به همین منظور اهمیت دارد برای انجام این عملکرد درمانی و زیبایی به یک مرکز و موسسه معتبر مراجعه نمایید تا مانع از بروز آسیب های متفاوت بشوید.

اهمیت انواع گرافت مو در کاشت

بهترین گرافت مو

ممکن است شما نیز تا به حالا شنیده باشید که پزشکان و افراد متخصص در این حوزه از موهای پشت سر و گوش به عنوان دارنده بهترین گرافت مو یاد می کنند. زیرا بانک مو حاضر در این محل بسیار سر سخت بوده و در برابر انواع بیماری ها حتی ریزش نخواهد داشت. به همین منظور بهترین گرافت های مو برای این قسمت می باشد و بهتر است برای کاشت مو از این قسمت استفاده شود.

هر گرافت مو چند تار مو است؟

همانطور که در قسمت توضیح گرافت برای کاشت مو خدمت شما ارائه شد هر گرافت دارای 1 تا 4 تار مو می باشد. اما این که در عمل کاشت مو چه تعداد گرافت برای فرد نیاز است بستگی به معاینه و بررسی تخصصی پزشک دارد. ممکن است پزشک به شما بگوید در عمل کاشت شما به 1000 گرافت نیاز دارید این جمله در حقیقت یعنی چیزی حدوده 2.5 برابر تعداد گرافت برای شما تار مو استخراج و کاشته شده است. بدین صورت شما می توانید به طور میانگین محاسبه کنید که هر گرافت چند تار مو را در بر گرفته است.

مدت زمان محکم شدن گرافت مو

حتما برای شما نیز سوال است که گرافت مو چقدر زمان می برد تا پس از کاشت مجددا در جای خود محکم شده و روند رشد از سر گرفته شود. تقریبا با سپری شدن 20 روز بعد از جراحی و کاشت مو، فولیکول ها در پوست سر محکم شده و گرافت ها مقاومت نسبی خود را بدست می آورند. البته که این زمان با توجه به مراقبت های شما ممکن است کاهش یا افزایش پیدا کند. پس به تمام اصول مراقبتی که توسط پزشک به شما ارائه شده است را رعایت کنید تا بتوانید مدت زمان محکم شدن گرافت مو را با شرایط بهینه مواجه نمایید.

مدت زمان محکم شدن گرافت مو

گرافت مو چند ساعت زنده می ماند؟

از دیگر سوالاتی که افراد برای انجام کاشت موهای خود دارند می توان به مدت زمان زنده نگه داشتن گرافت مو اشاره کرد. در حقیقت گرافت مو از زمان برداشتن تا وقتی که قرار است پیوند انجام شود باید زنده و سالم باقی بماند. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که گرافت ها بسیار آسیب پذیر بوده و در صورت عدم رعایت شرایط نگهداری، به سرعت از بین می روند. تقریبا بر اساس تجربه مشخص شده است که گرافت ها حدودا 16 دقیقه در فضای خشک زنده باقی می مانند، اما برای آن که این مدت زمان را افزایش دهند آن ها در یک محلول آب نمک مایع قرار می دهند تا بیشتر عمر کنند.
 همچنین لازم است در طول این بازه که برداشت انجام می شود تا موقعی که قرار است کاشت مو صورت بگیرد باید گرافت ها در یک محیط سرد واقع شده و اکسیژن رسانی به آن نیز به درستی صورت گیرد. در این صورت می توان مدت زمان طول عمر آن ها را افزایش داده و عملکرد بهتری از گرافت های مو دریافت نمود.

قیمت هر گرافت مو

در واقع فردی که قرار است کاشت مو انجام دهد باید به تعداد گرافت هایی که برای او کاشته می شود توجه کند. اما این گرافت ها با توجه به نوع روشی که قرار است عملیات کاشت انجام شود دارای هزینه های متفاوتی می باشند. به طور کلی گرافت مو بر اساس تعداد، نوع روش انتخابی، اجرت کار پزشک، موقعیت جغرافیایی و ... می تواند با هزینه بیشتر یا کمتری برای فرد مواجه شود.
پیشنهاد می شود قبل از آن که این اقدام درمانی و زیبایی را انجام دهید ابتدا به صورت کامل تحقیق نموده و سپس برای درمان اقدام نمایید. از یاد نبرید که مشاوران ما همه روزه آماده پاسخدهی و همراهی شما عزیزان برای انتخاب بهترین مجموعه بوده و سبب آرامش خاطر بیشتری برای شما در هنگام انتخاب یک مرکز معتبر و کارآزموده خواهند شد.

انتخاب بهترین مرکز کاشت مو از بیوتی کلینیک

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل گرافت مو و تمامی نکات مهم برای آن پرداخته شود. بیوتی کلینیک نیز مفتخر است شما همراهان عزیز را در جهت انتخاب بهترین مرکز کاشت مو یاری نموده و همراه شما برای این اقدام زیبایی باشد. همچنین از خدمات دیگر این مجموعه می توان به معرفی سایر کلینیک ها و مراکز درمانی و زیبایی در حوزه؛ پوست و زیبایی، لاغری و تناسب اندام، جراحی زیبایی و ... اشاره نمود. خرسندیم که می توانیم در انتخاب بهترین مراکز در کنار شما متقاضیان زیبایی و مراجعه کنندگان محترم باشیم.

   
دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه