دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

آیا افرادی که پوست حساس دارند می توانند کاشت ابرو انجام دهند

کلینیک
|
مراقبت های مو
| 1398/06/25

کاشت ابرو برای افرادی که پوست حساس دارند مجاز است؟

کاشت ابرو یک راهکار برای افرادیست که ابروهای خود را به دلایل مختلف از دست داده اند و یا ابرو ندارند. نقش ابرو در زیبایی افراد را نمی توان نادیده گرفت، بسیاری افراد به دلایل مختلف تمایل دارند فرم ابروهایشان زیبا و مطابق میل شان باشد به کاشت ابرو روی می آورند، یک راهکار دائمی برای جایگزینی ابرو های از بین رفته یا نازک شده استفاده از همین روش درمانی است، کاشت مو و ابرو نوعی روش جراحی ترمیم دائمی است. کاشت مویی ابرو به پیوند واحد فولیکول معروف است و از عمل های رایج برای اصلاح فرم ابرو می باشد.

روش کاشت ابرو

پیوند مو در قسمت ابرو و دلایل ریزش ابرو

کاشت ابرو یا پیوند فولیکول معروف در واقع شامل برداشت فولیکول های مو رشد کننده است که از بخشی از بدن شما (معمولا دو طرف سر و پشت سر شما) گرفته می شود و به محل ابرو ها پیوند می خورد تا به رشد خود در محل مورد نظر (ابرو) ادامه دهند. ریزش ابرو می تواند دلایل مختلفی داشته باشد با عنوان مثال این اتفاق حاصل مشکلات ژنیتیکی و شرایط تیروئیدی و استرس و یائسگی و تروما ناشی از جراحی و سوختگی و تغذیه نامناسب و ... است. سن و بیش از حد لیفتینگ شدن ابروها و الکترولیز قبلی و استفاده بیش از حد از مواد آرایشی برای ابرو و ... می تواند از دیگر دلایل ریزش ابرو باشد که در این شرایط کاشت ابرو یکی از بهترین روش ها برای جایگزینی مو در ناحیه ابرو است.

کاشت و پیوند مو در قسمت ابرو چگونه صورت می گیرد؟

همانطور که گفته شد با استخراج واحد فولیکولی یا پیوند واحد فولیکولار کاشت مو در قسمت ابرو صورت می گیرد. این فولیکول ها از بخشی از سر و یا ناحیه ای که مو سر می روید گرفته می شود. به این روش FUT گفته می شود و نوار باریکی از واحدهای فولیکول ها جداشده از موی سر به بخش ابرو پیوند می خورد. در این روش موها برش های زاویه دار و ریز می خورند و در جهتی درست و در موقعیت مناسب برای رشد مناسب ابرو جدید قرار می گیرند. در ابرو بین 50 تا 325 مو کاشته می شود.  البته این موضوع به میزان مو و اندازه و تراکم ابرو بستگی دارد، برای کاشت مو یک آرام بخش ضعیف تزریق می شود و بین دو تا شش ساعت این عمل انجام می شود، کمی درد تا بهبودی در این عمل طبیعی است و پس از پایان هفته اول بیمار می تواند به فعالیت های عادی زندگیش برگردد، نتیجه ی نهایی 10 ماه پس از عمل کاملا مشهود خواهد بود

قبل و بعد از کاشت ابرو

چه افرادی کاندید کاشت ابرو هستند؟

چه کسانی می توانند عمل کاشت ابرو را انجام دهند؟ پاسخ به این سوال با ارزیابی دقیق وضعیت ریزش مو فعلی شما صورت می گیرد، در این ارزیابی آزمایشی در مورد علت ریزش ابرو انجام می گیرد و بررسی خواهد شد که آیا ریزش ابرو شما زمینه ارثی دارد یا خیر؟ شیوه زندگی شما و انتظارات از عمل کاشت مو ارزیابی خواهد شد و آیا شما قبل از این عملی مشابه انجام داده اید یا نه؟ مجموعه پاسخ به این سوالات مشخص می کند شما کاندید مناسبی برای پیوند ابرو هستید یا خیر.

افرادی که به دلایل متعدد ابروی شان ریخته باشد و یا زخم و شکستگی در ناحیه ابرو داشته باشند و یا به صورت ژنیتیکی ابرو های کم پشتی داشته باشند و یا ابروهایشان به دلایل متعدد از فرم طبیعی خارج شده باشد و نازیبا باشد، کاندید پیوند موی ابرو هستند.

کاشت ابرو

آیا افرادی که پوست حساس دارند می توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

بهترین نتیجه ای که از این عمل عایدتان خواهد شد قبل از عمل و بعد از آزمایشات مشخص می شود یعنی نتیجه قبل از عمل به اطلاع شما می رسد. کاشت مو یک عمل دائمی است، رشد ابرو ها تا آخر عمرتان ادامه خواهد داشت عوارض کاشت مو در ناحیه ابرو بسیار کم است و تنها افرادی که کمی حساسیت داشته باشند دچار اندکی تورم و قرمزی خواهند شد که از بعد هر عملی این مسایل تا حدودی طبیعی است. اما به طور قطع افرادی که حساسیت هم نداشته باشند واکنش آلرژیک قوی به این مورد نشان نمی دهند زیرا فولیکول ها از سر خود داوطلب گرفته می شود و احتمال پس زدن و حساسیت بسیار ناچیز خواهد بود و مانعی برای انجام این عمل وجود ندارد.  

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه