دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

تفاوت کاشت مو به روش میکروفیت با سایر روش ها

مراقبت های پوست و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1401/05/28

دانستن تفاوت کاشت مو به روش میکروفیت با سایر روش ها به شما کمک می کند تا برای درمان ریزش موهای خود بهترین گزینه را انتخاب نموده و با رضایت خاطر منتظر مشاهده کار بمانید. این روزها افراد به دلیل مواجه با مشکلات متعدد دچار ریزش مو می شوند. همانطور که می دانید استرس، مشکلات وراثتی، بیماری ها و ... همه می تواند در سلامت فرد تاثیر گذاشته و ریزش مو کم یا زیادی را برای او به بار آورد.

در این شرایط روش های درمانی بسیاری برای این موضوع وجود دارد. که درمان به سبک میکروفیت یکی از آن ها و تقریبا جدیدترین راه حل می باشد. به همین منظور در این مقاله با کلینیک کاشت مو همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از آن بدست آورده و متوجه تفاوت آن با سایر روش ها بشوید، بعد از آن می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

کاشت مو به روش میکروفیتکاشت مو به روش میکروفیت

کاشت مو به روش میکروفیت چیست؟

برای آن که از تفاوت کاشت مو به روش میکروفیت با سایر روش ها بیشتر بدانید باید با این عملکرد درمانی بیشتر آشنا شوید. در حقیقت جدیدترین سبک کاشت مو که امروزه در تمام جهان طرفداران خاص خود را دارد میکروفیت می باشد. در این روش با توجه به استفاده از دستگاه ایمپلنتر برای استخراج فولیکول های مو، با قطر ابزار 1 میلی متر، اقدام به جداسازی آن می کنند.

در حقیقت با استخراج گرافت های مو در روش میکروفیت به صورت کم تهاجمی ترین راه حل ممکن، عملیات کاشت آغاز می شود. در این روش پس از آن که گرافت ها جداسازی شدند در محلول مخصوصی که مناسب نگهداری آن است حفظ شده و در زمان مقرر که نزدیک است برای فرد استفاده می شود. این محلول به بقا و تضمین سلامت فولیکول ها کمک شایانی می کند. 

بزرگترین مزیتی که این روش به نسبت دیگر روش ها دارد، بهره وری 4 برابری از فولیکول ها بوده و امکان پیوند بیش از 50 هزار تار مو در نقاط مختلف سر که سبب ریزش یا طاسی شده است را مهیا می کند. نکته حائز اهمیت آن جاست که برای استفاده از این روش، نیاز به تراشیدن موها نبوده و این دستگاه سبب ایجاد هیچ جراحت، زخم و اسکاری نمی شود.

نحوه کاشت مو به روش میکروفیتنحوه کاشت مو به روش میکروفیت

انواع روش های کاشت مو

برای آن که از تفاوت کاشت مو به روش میکروفیت با سایر روش ها بیشتر آشنا شوید بهتر است از دیگر عملکرد ها در این زمینه نیز بیشتر بدانید. به طور کلی برای کاشت مو می توانید از روش هایی همچون مواردی که در ذیل به آن اشاره شده است استفاده نماید. از جمله؛ 

کاشت مو به روش FUE

از سنتی ترین روش های کاشت مو می توان به کاشت مو به روش FUE اشاره کرد که با استخراج فولیکول های مو با استفاده از پانچ برای ایجاد برش دایره ای کوچک در پوست مو استفاده می شود. دایره ایجاد شده دارای فولیکول و گرافت های مو می باشد. پزشک تمام میزان مورد نیاز را خارج کرده و برای درمان در مابقی قسمت ها استفاده می کند. پس از آن حره های کوچک تشکیل می شود که بعد از آن دچار زخم های سفید رنگ شده و در نهایت با پایان دوره نقاهت به سرعت از بین رفته و درمان می شود. 

کاشت مو به روش FUEکاشت مو به روش FUE

کاشت مو به روش FUT

کاشت مو به روش FUT که تقریبا سبکی سنتی دارد از یک نوار بلند و باریک در ناحیه ای که قرار است اهدا و برداشت انجام شود استفاده می شود.  معمولا از پشت سر قسمت پایینی، قسمت ریش ها و ... که بانک مناسبی برای اهدا هستند فولیکول های مو برداشت شده و در زیر میکروسکوپ قرار می گیرند.

سپس دانه به دانه جداسازی انجام شده و آماده سازی صورت می گیرد. این روش ارزانترین سبک کاشت مو به حساب می آید که هنوز هم افراد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند. اما چون اخیرا مشخص شده که دچار عوارض است کمتر توسط پزشک و کلینیک به افراد پیشنهاد می شود. 

کاشت مو به روش SUT

روش درمانی میکرو گرافت که شبیه به روش کاشت مو FUE می باشد گرافت های مورد نیاز توسط پنس برداشته شده و سبب ایجاد زخم بر روی سر فرد نمی شود. این روش در دسته جدید ترین سبک از کاشت مو یاد می شود. و بازدهی مناسبی برای کاربران و متقاضیان زیبایی داشته است. 

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

خوابیدن بعد از کاشت مو

سرما بعد از کاشت مو

انواع نژاد مو

کاشت مو با میکروفیت با سایر روش ها چه تفاوتی دارد؟

اکنون اطلاعات کاملی از تمام روش های کاشت مو کسب کرده اید. اما اگر بخواهیم به طور کلی از تفاوت کاشت مو به روش میکروفیت با سایر روش ها برای شما بگوییم باید دلایل مهمی را نام ببریم که می توان به مزایای ویژه این روش نیز اشاره نمود. همچون:

  • استفاده از ابزار پزشکی ایمپلنتر به جهت برداشت گرافت های مورد نیاز 
  • بدون آسیب و تهاجمی 
  • ایجاد تراکم چند برابری به نسبت دیگر روش ها 
  • صرف زمان کمتر برای انجام عملیات کاشت 
  • کمترین میزان زخم و ایجاد خطر عفونت 
  • تضمین پیوند موفق و کاملا طبیعی 
  • کاهش احتمال بروز عوارض جانبی
  • انجام کار توسط جراح معتبر و توانا در حوزه کاشت مو به روش میکروفیت 
  • نیاز به حداقل زمان برای بیرون بودن فولیکول های مو که منجر به بقا و نتیجه موثری می شوند.
  • ظریف ترین روش کاشت مو 
  • عدم مشاهد رد بخیه و زخم پس از پایان کار 
  • عملکرد طبیعی برای زاویه و جهت عمق موهای کاشته شده فرد 

تفاوت کاشت مو با میکروفیت با سایر روش هاتفاوت کاشت مو با میکروفیت با سایر روش ها

چرا کاشت مو به روش میکروفیت بهتر از سایر روش هاست؟

اکنون اطلاعات کاملی از تفاوت کاشت مو به روش میکروفیت با سایر روش ها کسب کرده اید. اما بهتر است از چند علت مهم که سبب انتخاب این روش توسط بسیاری از افراد برای انجام کاشت مو می شود نیز به خوبی آگاه شوید. در حقیقت با انجام عمل میکروفیت برای احیای موهای از دست رفته خود شما با یک تیر چند نشان زده اید.

این روش نتیجه بخشی فوق العاده ای داشته و تا 90 درصد با بهترین اتفاق برای مراجعه کنندگان خود همراه بوده است. داشتن دوره نقاهت کوتاه و عدم حضور زخم های مصیبت برانگیز سبب شده تا بیشتر مورد توجه مخاطبان خود قرار گیرد.

علاوه بر تمام موارد معمولا افراد وقتی تمایل به کاشت مو دارند به دنبال یک راه حل برای داشتن موهایی طبیعی و پر پشت هستند. به یقین میکروفیت بهترین انتخاب برای این دسته از مراجعه کنندگان می باشد و می تواند سبب رضایت بیشتر آن ها گردد. 

معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در بیوتی کلینیک

در این مقاله سعی شد به توضیح کامل از تفاوت کاشت مو به روش میکروفیت با سایر روش ها پرداخته شود. اکنون شما اطلاعات کاملی از برتری های این روش به نسبت دیگر عملکرد های کاشت مو در اختیار دارید. بیوتی کلینیک نیز مفتخر است تا مراجعه کنندگان محترم و متقاضیان زیبایی را در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو تهران برای انجام این اقدام زیبایی همراهی نماید.

البته که لازم است بدانید شما علاوه بر کاشت مو در این مجموعه می توانید در زمینه های دیگر همچون؛ لاغری و تناسب اندام، پوست و زیبایی، جراحی زیبایی و ... خدمات کامل مشاوره را از کارشناسان ما دریافت نمایید. 

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه