دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

تفاوت کاشت مو به روش SUT با روش های FUT و FIT

مراقبت های پوست و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1401/06/31

دانستن تفاوت کاشت مو به روش SUT با روش های FUT و FIT به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب نموده و از مشاهده نتیجه کار بسیار خرسند شوید. به طور کلی در روزمره اتفاقات بسیار زیادی وجود دارد که سبب ریزش مو در افراد می شود. به همین منظور کاشت مو با روش های مختلف انتخاب بسیاری از آن ها می باشد. عوامل متعددی همچون؛ استرس، بیماری های متفاوت، مشکلات ارثی و ... سبب می شود تا ریزش مو برای مردان و زنان صورت بگیرد. به همین منظور راه حل های بسیاری برای آن ها ایجاد شده که سبب درمان این موضوع می شود. در این مقاله با بیوتی کلینیک همراه باشید تا اطلاعات کاملی از این 3 روش کاشت مو مزایا و معایب آن ها بدست آورده و با بررسی تفاوت هایشان متوجه شوید که کدام حالت کاشت مو مناسب شما می باشد.

کاشت مو به روش SUT

برای آن که به تفاوت کاشت مو به روش SUT با روش های FUT و FIT پی ببرید لازم است تا هرکدام از حالت های گفته شده را به طور کامل شناخته و با مزایای هر یک آشنا شوید. یکی از جدیدترین روش های کاشت مو که این روزها در جهان مخاطبان بسیار زیادی پیدا کرده است این روش می باشد. با انجام این اقدام درمانی حدود 1000 تا 3500 فولیکول مو از بانک مورد نظر برداشته شده و کاشت صورت می گیرد. این روش بهترین حالت درمان برای رفع طاسی سر می باشد. کاشت مو با روش اس یو تی به علت این که خطای انسانی از بین رفته و دستگاه جایگزین بهترین حالت درمان برای فرد می شود دارای نتایج بسیار چشم گیری بوده و مخاطبان آن رو به افزایش است.
این روش که دارای دوره نقاهت بسیار کوتاه، مکانیزه و بدون خونریزی است دخالت انسان را تا حد بسیار زیادی کم کرده و سبب افزایش رضایتمندی افراد شده است. در نهایت با استفاده از این روش 3 برابر روش های دیگر متقاضیان با تراکم بالای موهای خود و کاملا طبیعی مواجه خواهند شد.

کاشت مو به روش SUT

مزایای کاشت مو به روش SUT

حال که از نوع کاشت مو به این روش آگاه شدید بهتر است برای دانستن تفاوت کاشت مو به روش SUT با روش های FUT و FITبه بررسی مزایای این روش بپردازیم. از مزیت های این روش می توان به مواردی که در ذیل به آن اشاره شده است توجه نمایید. همچون؛

  • دوره نقاهت کوتاه
  • دارای هزینه معقول
  • افزایش رضایت متقاضیان
  • مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا
  • موقتی بودن عوارض ناچیز آن
  • بدون ایجاد جای زخم در حین برداشت و کاشت
  • امکان اصلاح مو بعد از یک ماه
  • غیر تهاجمی و بدون خونریزی
  • رشد تمامی گرافت های برداشت شده

این روش کاشت مو تقریبا بدون بروز عوارض می باشد. اما در شرایط نادر ممکن است افراد دچار کمی تورم، احساس بی حسی، درد و ... گردند. که این موارد هر کدام به سرعت از بین رفته و مقطعی می باشند.

کاشت مو به روش FUT

کاشت مو به روش FUT

یکی دیگر از روش های کاشت مو استفاده از مدل FUT می باشد. در این روش کاشت واحد های فولیکولار مو با استفاده از یک نوار با جداسازی استریومیکروسوپی انجام می شود. قبل از کاشت، پزشک تمامی فولیکول های جدا شده را به گروه های کوچک تقسیم نموده سپس عملیات کاشت انجام می شود. در این سبک از کاشت مو هر پیوند دارای غدد چربی، کمی عضله، اعصاب و موهای ریز است.

مزایای کاشت مو به روش FUT

حال که با کاشت مو از روش اف یو تی آشنا شدید بهتر است برای دانستن تفاوت کاشت مو به روش SUT با روش های FUT و FIT به بررسی مزایای این روش نیز بپردازیم. به طور کلی  از مزیت های این روش می توان به مواردی ذیل اشاره کرد. همچون؛

  • کاشت مو در مناطق بزرگتر از سر
  • امکان کاشت در یک جلسه و صرف زمان کمتر
  • دارای نتیجه ظاهری طبیعی
  • بهره مند از قیمت مقرون به صرفه

این روش علاوه بر مزایایی که دارد به علت داشتن دوره نقاهت تقریبا طولانی (یک ماه) نیازمند استراحت و مراقبت می باشد. همچنین در این دوران بهتر است از انجام فعالیت های شدید بدنی نیز دوری شود.  زیرا در صورت عدم مراقبت های اصولی ممکن است التهاب و عفونت در افراد ایجاد شود.

کاشت مو به روش FIT

  برای آن که از تفاوت کاشت مو به روش SUT با روش های FUT و FIT آشنا شوید بهتر است به طور کامل از روش سوم نیز اطلاعات کاملی کسب نمایید. در واقع کاشت مو با این روش کمی با بقیه متفاوت خواهد بود. در این حالت پزشک با استفاده از پانچ گرد به استخراج واحد های فولیکولی از بانک مو می پردازد. این روش که یک راه حل موثر برای ترمیم موهای از دست رفته علی الخصوص در افراد دچار طاسی سر می باشد. همچنین این روش برای افرادی که دچار کم پشتی مو نیز می باشند یک راه حل انتخابی مناسب به حساب می آید.

کاشت مو به روش FIT

مزایای کاشت مو به روش FIT

یکی دیگر از راه ها شناخت تفاوت میان هر 3 روش گفته شده توجه به مزایای کاشت مو به روش FIT می باشد. این روش درمانی با توجه به مواردی که در ادامه به آن اشاره شده است دارای مزایا و کاربرد های بسیاری می باشد که سبب رضایتمندی مخاطبان خود شده است. از جمله:
رویش موها تا 95 درصد
انجام کار در کوتاه ترین زمان ممکن
دارای دوره نقاهت 5 الی 6 روزه
عدم نیاز به جراحی
عدم مشاهده جای زخم و اسکار پس از پایان کار
دارای میزان خونریزی کم و کوتاه در حین انجام کار
از یاد نبرید که این روش نیز علاوه بر موارد و مزایای گفته شده همچون دیگر اقدامات زیبایی دارای عوارضی نادر و محدود  نیز می باشد. از معایب کاشت مو به روش fit می توان به مواردی همچون؛ تورم، التهاب، بروز دلمه های کوچک و .. اشاره کرد که با مراقبت اصولی از بین خواهد رفت. البته که در تمام این روش ها برای جلوگیری از بروز عوارض نادر باید به یک مرکز درمانی و کلینیک کاشت مو معتبر مراجعه نمایید.

تفاوت کاشت مو به روش SUT با FUT و FIT

حال که اطلاعات کاملی از هر سه روش کاشت مو بدست آوردید بهتر است علاوه بر مواردی که در بالا بر اساس مزایا، معایب و ... از تفاوت های آن ها گفته شد به مواردی که در ذیل به آن پرداخته شده است توجه نمایید. به طور کلی تفاوت کاشت مو به روش SUT با دیگر روش های FUT و FIT عبارت است از:

یکی از مهم ترین تفاوت های حاضر در کاشت مو به روش sut با دو روش دیگر انجام مراحل کاشت و تعداد جلسات آن است. عمدتا sut در یک جلسه انجام شده و دیگر نیاز به مرحله دیگر ندارد.
تفاوت دیگر روش sut با دیگر روش ها در نحوه عملکرد آن است. در این روش عمل با استفاده از دستگاه انجام شده و دخالت هیچ فردی در این بین صورت نمی گیرد اما دو روش نام برده شده دیگر توسط اپراتور ها و تکنسین ها انجام می شود.
گرافت ها در روش sut در یک محفظه تعبیه شده و داخل دستگاه نگهداری می شوند. همین امر سبب شده تا بهداشت کار بیشتر از دیگر موارد صورت بگیرد. زیرا که دخالت دست انسان از کار حذف می شود. به مراتب این اتفاق باعث شده تا بیشتر مورد توجه متقاضیان کاشت مو قرار گیرد.
یکی از مهم ترین تفاوت کاشت مو به روش SUT با روش های FUT و FIT میزان تراکم موها می باشد. در دو روش دیگر تراکم به نسبت پایین تر از حالت sut می باشد. همین امر سبب شده این روش کاشت برتری بیشتری به نسبت دو روش دیگر داشته باشد.
یکی دیگر از تفاوت کاشت مو به روش fit و sut در حقیقت عدم داشتن خونریزی، دوره نقاهت و درد در روش sut می باشد که سبب شده این متد کاشت مو بیشتر از دو روش دیگر مورد توجه قرار گیرد.
داشتن خط رویش طبیعی، بهره مندی از یک نتیجه ظاهری نرمال و کاملا مناسب نیز علت دیگری از برتری روش sut به نسبت fut و fit شده است.
همچنین شما می توانید علاوه بر موارد ذکر شده در این قسمت، در صورت نیاز برای دریافت اطلاعات بیشتر در این حوزه می توانید با کارشناسان و مشاوران مجموعه انتخابی خود از طریق راه های ارتباطی تماس برقرار نموده و پاسخ سوالات خود را به درستی دریافت نمایید.

کاشت مو به روش SUT با انتخاب بهترین مرکز درمانی از بیوتی کلینیک

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل تفاوت کاشت مو به روش SUT با روش های FUT و FIT پرداخته شود. اکنون شما می دانید که این روش چه مزایای ویژه ای برای شما داشته و سبب چه اتفاقاتی می شود. شما می توانید با انتخاب یک کلینیک معتبر با همراهی بیوتی کلینیک این عملکرد زیبایی را انجام داده و نتایج کار را با رضایت کاملی مشاهده نمایید. از دیگر خدمات این مجموعه می توان به معرفی بهترین کلینیک های تهران در زمینه؛ پوشت و زیبایی، جراحی زیبایی، لاغری و تناسب اندام اشاره نمود.

    
دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه