دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

مزایای کاشت مو برای ابرو

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1398/09/18

کاشت ابروی طبیعی

کاشت ابرو به عنوان یکی از جدیدترین عمل ھای زیبایی است که به دلیل مزایایی که دارد، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. اما آیا شما با مزایای کاشت ابرو آشنا ھستید؟ آیا می دانید چه کسانی می توانند از مزایای کاشت ابروی طبیعی بھره مند شوند؟ آیا از مراقبت ھای بعدی و عوارض کاشت ابرو و مژه مطلع ھستید؟ اگر پاسخ ھیچ یک از این سوالات را نمی دانید، نگران نباشید. چرا که در این مقاله می خواھیم در رابطه با تجربیات کاشت موی ابرو صحبت کنیم.

مزایای کات ابروی طبیعی

کاشت مو برای ابرو چیست؟

کاشت ابروی طبیعی به یکی از روش ھای نوین، برای پر پشت کردن ابروھا می باشد که مخاطبان آن افرادی با ابروھای نازک، شکسته و یا بدون ابرو ھستند. در مقایسه با سایر روش ھایی که برای بھبود جلوه ظاھری ابرو وجود دارد، مزایای کاشت ابرو بیشتر بوده و عوارض کمتری دارد.

به طور کلی، می توان گفت که این عمل زیبایی تا حد زیادی به کاشت مو شباھت دارد. با این تفاوت که این جراحی زیبایی باید با دقت و ظرافت خیلی بیشتری انجام شود. برای انجام پیوند ابرو، موھای مورد نیاز از کناره گوش برداشته شده و به ناحیه ابرو پیوند داده می شوند. دلیل اینکه موی مورد نیاز از این بخش انتخاب می شود، شباھت ظاھری و جنسی آن با موھای ابرو است.

شستشو بعد از کاشت موی ابرو چگونه باید انجام شود؟

شستشو بعد از کاشت ابرو یکی از رایج ترین سوالاتی است که مراجعه کنندگان در جلسه مشاوره پزشکی از ما دارند. به طور کلی، شستشو بعد از کاشت موی ابرو باید با دقت و ظرافت بسیار زیادی انجام شود. بنابراین، بعد از انجام کاشت، رعایت نکات زیر را مد نظر قرار دھید:

  1. عدم شستشو بعد از کاشت ابرو به مدت 8 روز (در این مدت می توانید از یک مایع شوینده ملایم به ھمراه آب برای شستن
    صورتتان استفاده کنید. بدون آنکه نزدیک ابرو و چشم ھایتان شوید.)
  2. بعد از 8 روز می توانید به آرامی ابروھایتان را بشویید. از فشار وارد کردن بیش از اندازه به ابروھا خودداری کنید.
    ھنگام حمام کردن، سعی کنید قطرات آب به صورت مستقیم به ابروھای شما نخورند.
  3. بعد از شستشو، از کشیدن حوله ضخیم روی ابروھایتان خودداری کنید.

شستشوی ابرو بعد از کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو چیست؟

  • روشی موثر و دائم نسبت به روش ھای گیاھی و شیمیایی
  • کم بودن احتمال ابتلا به عفونت نسبت بھ روشی مانند تتو
  • عدم نیاز به تمدید در دراز مدت
  • طبیعی بودن نتیجه
  • اصلاح و فرم دادن به ابروھا

عوارض کاشت ابرو و مژه چیست؟

ھر عمل جراحی دارای عوارض منحصر به خود می باشد. این جراحی نیز با وجود تمام مزایایی که دارد، عوارضی نیز به ھمراه خواھد داشت. خصوصا اگر توسط یک فرد ماھر و متخصص انجام نشود. به ھمین سبب، به شما توصیه می کنیم که اصلا به دنبال کاشت ابرو ارزان نباشید؛ چرا که از قدیم گفته اند ھیچ ارزانی بی حکمت نیست. بنابراین، احتمال اینکه این ارزانی موجب افزایش عارضه ھای این جراحی زیبایی شود، وجود دارد.

در رابطه با کاشت ابروی طبیعی، عوارضی مانند کبودی، قرمزی و تورم در ناحیه دور چشم تا اندازه ای طبیعی است که البته بعد از گذشت چند روز رفع می شوند. با این وجود، این مشکلات در برخی از افراد ادامه دار شده که می تواند نشانه ای از عفونت در آنھا باشد. بنابراین، در صورتی که احساس خارش ابرو بعد از کاشت ادامه داشت و البته شدت یافت، حتما این مسئله را با پزشک خود در میان بگذارید.

توجه: وجود کمی خارش ابرو بعد از کاشت به مدت 4 الی 5 روز طبیعی است. به خاطر داشته باشید که شدت خارش ابرو بعد از کاشت در حین شب بیشتر نیز می شود. بنابراین، حواستان را جمع کنید. برای کاھش میزان خارش ابرو بعد از کاشت می توانید از قرص ھایی مانند آنتی ھیستامین استفاده کنید. یکی دیگر از عوارض کاشت ابرو و مژه، احساس تھوع بعد از انجام جراحی می باشد. این مسئله می تواند بنا به نوع بیھوشی استفاده شده، از فردی تا فرد دیگر، متفاوت باشد.

عدم شباھت بین موھای کاشته شده و موھای طبیعی ابرو، یکی دیگر از عوارض کاشت ابرو و مژه می باشد. به ھمین دلیل جھت کاشت ابروی طبیعی حتما باید از موھایی استفاده شود که تا حد زیادی به موھای ابرو شباھت دارند. لازم به ذکر است که جھت آگاھی از عوارض کاشت، بھترین کاری که می توانید انجام دھید این است که از دیگران در رابطه با تجربیات کاشت موی ابرو سوال کنید. بعد از جراح، ھیچ کس به اندازه این افراد نمی تواند به سوالات شما در رابطه با عوارض کاشت ابرو و مژه، شستشو بعد از کاشت ابرو و خارش ابرو بعد از کاشت پاسخ دھد. به ھمین علت، قبل از اینکه برای کاشت ابروی طبیعی تصمیم نھایی را بگیرید، بھتر است که از دیگران در رابطه با تجربیات کاشت ابرو سوال کنید.

مزایا و معایب کاشت ابرو

مھمترین نکات و تجربیات کاشت ابرو

طی دو ھفته بعد از جراحی، احتمال ریزش تمام ابروھای کاشته شده وجود دارد. این مسئله طبیعی بوده و به شستشو بعد از کاشت ابرو یا عوارض کاشت مرتبط نیست. بنابراین، نگران نشوید؛ چرا که این ابروھای ریخته شده، بعد از 2 الی 3 ماه مجددا رشد می کنند. در این مدت، می توانید به آرایشگاه مراجعه کرده و ابروھایتان را منظم کنید.

یکی از بھترین مواردی که در رابطه با تجربیات کاشت موی ابرو می توان در اختیار افراد متقاضی انجام این کار قرار داد، استفاده از ژل ابرو جھت منظم کردن ابروھا است. با استفاده از ژل، دیگر نیازی به مراجعه به آرایشگاه نیست. عدم استفاده از مواد شیمیایی یا انجام لیزر در ناحیه ای که کاشت در آن انجام شده، یکی از مھمترین نکاتی است که باید به خاطر داشته باشید. این دو مورد می توانند تمام تلاش ھای شما را به ھدر دھند.

عدم تقارن و یکنواختی در ابروھای کاشته شده، یکی از عوارض رایج در میان افرادی است که به دنبال کاشت ابرو ارزان  بوده اند. به خاطر داشته باشید که جراحی ھای زیبایی که به صورت شما مربوط می شوند، از اھمیت زیادی برخوردار ھستند. شما با انجام کاشت ابرو ارزان نه تنھا نتیجه مطلوب را دریافت نمی کنید، بلکه احتمال اینکه به سایر موھای ابروھایتان آسیب وارد کنید، وجود دارد. پس به خاطر داشته باشید که ھیچ چیز خوبی را ارزان در اختیار شما قرار
نمی دھند!

نتیجه گیری

مزایای کاشت ابروی طبیعی باعث شده که در چند سال اخیر، افراد زیادی به دنبال کاشت ابروی طبیعی باشند. در این روش، برای پیوند ابرو از موھای ناحیه گوش استفاده می شود تا طبیعی بودن حالت ابرو حفظ شود. با این وجود اگر کاشت ابرو ارزان انجام شود، احتمال اینکه نتیجه دلخواه حاصل نشود، وجود دارد!

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه