دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

کدام یک بهتر است، میکروبلدینگ یا کاشت ابرو

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1398/09/18

میکروبلدینگ یا کاشت ابرو

میکروبلندینگ ابرو یکی از جدیدترین و دائمی‌ترین تکنیک‌های زیبایی است که به جهت اصلاح حالت ابرو و رفع نازکی آنها استفاده می‌شود. طرفداران و هواداران آراستگی می‌دانند که داشتن ابروهایی کم‌پشت یا بسیار پرپشت، ابروهای نازک و بدفرم و ریزش‌ ابروها تا چه حد می‌تواند باعث کاهش جذابیت چهره گردد. یکی از اصلی‌ترین عواملی که باعث ایجاد فرم بد در ابروها و آسیب رساندن به آنها می‌شود، استفاده از ریمل،‌ سایه و مداد ابرو به دفعات زیاد است. مواد شیمیایی موجود در این مواد بهداشتی و آرایشی می‌تواند زمینه‌ساز بروز عوارض و علائم در ابروها شوند. به همین جهت، توصیه بسیاری از افراد و متخصصان جراحی و زیبایی بر این است که بجای استفاده از مواد آرایشی، از تکنیک میکروبلدینگ برای خوش‌فرم‌تر کردن ابروها استفاده کنید. تکنیک میکروبلدینگ، از شیوه‌های نوین آرایش ابروها است که به دلیل طبیعی بودن حالت نهایی، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

میکروبلدینگ یا کاشت ابرو

در مقاله قبلی اطلاعاتی در خصوص تفاوت های "تفاوت میکروپیگمنتیشن با میکروبلیدینگ" بدست آوردید؛ حال در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع روش‌های میکروبلدینگ بپردازیم. همچنین، به بررسی تفاوت کاشت ابرو با میکروبلیدینگ، هزینه میکروبلدینگ ابرو، عوارض میکروبلیدینگ ابرو، دلایل و انگیزه‌های لازم برای انتخاب یکی از روش‌های کاشت ابرو یا میکروبلندینگ و مواردی دیگر از این دست خواهیم پرداخت.

آشنایی با تفاوت های میکروبلدینگ و کاشت ابرو

میکروبلدینگ چیست؟

میکروبلدینگ (Microblading)، کاشت ابرو یا میکروبلندینگ، امروزه به عنوان یک روش دائمی برای اصلاح حالت و فرم ابروها و رفع نازکی آنها شناخته می‌شود. انجام عمل میکروبلدینگ با استفاده از ابزاری با نام بلید انجام می‌شود که با ایجاد هاشورهایی کرکی در لابلای ابروها، جلوه‌ای طبیعی به ابروها می‌بخشد. از میکروبلدینگ علاوه بر آرایش ابروها، می‌توان برای آرایش دائمی چشم یا صورت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. میکروبلدینگ صورت و میکروبلدینگ چشم نیز از شیوه‌های آرایشی دائمی محبوب بین خانم‌هاست. از طرفی دیگر، عوارض کاشت ابرو یا میکروبلندینگ ابرو، میکروبلدینگ لب، میکروبلدینگ صورت و ... بسیار کم بوده و به همین دلیل، این روش در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده است.

کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ

همه روش‌های کاشت ابرو، از جلسات مشاوره ابتدایی گرفته تا دوره پس از نقاهت، زمانی حدود یک سال را پشت سر خواهد گذاشت. عمل کاشت ابرو در زمانی بین ۳ تا ۴ ساعت انجام می‌شود. به این دلیل که عمل کاشت ابرو یک روش کاملاً غیرتهاجمی به حساب می‌آید، خواهید توانست در مدت ۲ ساعت پس از انجام آن، فعالیت‌های روزمره زندگی خود را از سر بگیرید. تفاوت اصلی که بین روش کاشت ابرو و میکروبلدینگ وجود دارد، این است که روش میکروبلدینگ دارای ماندگاری کمتری است؛ اما از طرفی عوارض وارده از کاشت ابرو یا میکروبلندینگ نیز متفاوت از یکدیگر می‌باشند.

تفاوت های کاشت ابرو و میکروبلدینگ

تفاوت کاشت ابرو با میکروبلیدینگ

در روش میکروبلدینگ، به جای استفاده از فولیکول‌های مو، از یک آرایش ماندگار در ابروها استفاده می‌شود. کاشت ابرو در صورت عدم بروز مشکلات ثانویه و بیماری‌ها، تقریباً دائمی بوده ولی روش میکروبلدینگ دارای ۶ ماه تا یک سال و نیم ماندگاری است. همچنین، اینکه هزینه میکروبلدینگ ابرو کمتر از هزینه کاشت ابرو می‌باشد. از طرفی عوارض میکروبلیدینگ ابرو نیز به عنوان تفاوت کاشت ابرو و میکروبلدینگ شناخته می‌شود. نظر کاربران در مورد میکروبلدینگ ابرو حاکی از این است که این روش در عین داشتن عوارض کمتر، تاثیرات چشمگیری را در پی دارد.

مزایا، معایب و عوارض میکروبلیدینگ ابرو

با استناد به دانش و تخصص جامعه آرایشی، تجربیات افراد و متقاضیان میکروبلدینگ، نظر کاربران در مورد میکروبلدینگ ابرو و نتایج حاصل از میکروبلدینگ صورت و میکروبلدینگ لب، مزایا و معایب زیر برای میکروبلدینگ تعیین شده‌اند.

  • ایجاد نمای طبیعی‌تر در چهره به عنوان تفاوت کاشت ابرو با میکروبلیدینگ شناخته می‌شود.
    و میکروبلدینگ باعث ایجاد خراش‌هایی بسیار جزئی در پوست می‌شود.
  • از جمله عوارض میکروبلیدینگ ابرو می‌توان به خون‌ریزی بیشتر در طی آن اشاره کرد.
  • نظر کاربران در مورد میکروبلدینگ ابرو بر این است که این روش ممکن است باعث تخریب بافت پوست به علت فشار بیش از حد وارده به آن شود.
  • در صورت تبحر کافی فرد ممکن است عدم یکنواختی در ابتدا یا انتهای ابرو ایجاد شود.

البته بخش عمده‌ای از عوارض میکروبلیدینگ ابرو، میکروبلدینگ صورت و میکروبلدینگ لب بستگی به تبحر و تجربه فرد در این زمینه دارد. بنابراین، بهتر است هزینه میکروبلدینگ ابرو و میکروبلدینگ صورت خود را به یک شخص باتجربه در این زمینه بسپارید.

نکات ضروری در مورد میکروبلدینگ صورت، ابرو یا میکروبلدینگ لب

قبل از انجام میکروبلدینگ لب، ابرو یا صورت بهتر است نکات زیر را برای گرفتن بهترین نتیجه از آن رعایت نمائید. نظر کاربران در مورد میکروبلدینگ ابرو بر این است که این تکنیک دو لازمه اصلی دارد. یکی تبحر و تجربه فرد انجام دهنده و دیگری مراقبت‌هایی که خود شخص به عمل می‌آورد.

  • توصیه افراد و نظر کاربران در مورد میکروبلدینگ ابرو، میکروبلدینگ لب یا صورت بر این است که از ۲۴ ساعت قبل از کار، از مصرف داروهای رقیق‌کننده، مکمل‌ها و داروهای غیرضروری اجتناب نمائید.
  • از خوردن قهوه و مواد تحریک کننده نظیر نوشابه‌های انرژی‌زا در روز عمل خودداری کنید.
  • از انجام دادن وکس صورت تا ۲ الی ۳ روز پس از انجام میکروبلدینگ خودداری کنید.
  • لیزر کردن موهای زائد، لایه‌برداری صورت و استفاده از مواد شیمیایی از دو هفته قبل از کار ممنوع است.
  • از کشیدن سیگار، مصرف دخانیات و استفاده از نوشیدنی‌های الکلی از دو هفته قبل از کار تا بهبودی کامل اجتناب نمائید.
  • از رنگ کردن موها در روزهای قبل از میکروبلدینگ تا بهبودی کامل پس از آن اجتناب کنید.

نکات ضروری کاشت ابرو و میکروبلدینگ

هزینه میکروبلدینگ ابرو در صورتی به عنوان یک سرمایه‌گذاری تلقی خواهد شد که بتوانید تمامی نکات لازم در این خصوص را رعایت نمائید. ما به عمل میکروبلدینگ به عنوان یک سرمایه‌گذاری در حوزه زیبایی نگاه می‌کنیم؛ چرا که نظر کاربران در مورد میکروبلدینگ ابرو گواه از این است که اثرات ناشی از این عمل در زندگی شخصی و روابط اجتماعی می‌تواند تا حد زیادی مشهود باشد.

هزینه میکروبلدینگ ابرو، صورت یا لب

مهم‌ترین عامل تعیین کننده قیمت و هزینه میکروبلدینگ ابرو یا صورت این است که این عمل را تحت نظر کدام متخصص می‌خواهید انجام دهید. همچنین، بهتر است پیش از اقدام، با مشورت فرد به این نتیجه برسید که قصد انجام کدام یک را دارید: کاشت ابرو یا میکروبلندینگ؟ چرا که با شناخت تفاوت کاشت ابرو با میکروبلیدینگ خواهید توانست در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و به نتیجه بهتری نیز از این عمل برسید.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه