دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

بانک مو چیست

مراقبت های پوست و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1401/06/31

بانک مو دقیقا همان محلی از موها می باشد که قرار است تمامی گرافت ها از آنجا برای کاشت مو برداشته شود. ممکن است در قسمت های مختلفی شما دارای بانک هایی از مو باشید. برای مثال بهترین قسمت حضور گرافت های مو در پشت سر، اطراف گوش، کناره های سر و ... باشد. البته که اگر میزان موها در این قسمت ها به تشخیص پزشک به اندازه کافی نباشد، می توان از قسمت سینه، ریش، پشت نیز گرافت های مو را دریافت نمود. به طور کلی بانک این موها در هر فرد با توجه به معاینات پزشک و نتیجه آزمایش های انجام شده مشخص می گردد. به همین منظور در این مقاله با بیوتی کلینیک همراه باشید تا اطلاعات کاملی از این مورد بدست آورده و آمادگی های لازم را برای انجام کاشت مو های خود بدست آورید.

بانک مو چیست

بانک مو چیست؟

این روزها افراد به دلیل قرار گرفتن در برابر مشکلات متعدد، فشار کاری، بیماری ها، استرس و ... دچار ریزش موی شدید یا ضعیف، طاسی و ... می شوند. به همین دلیل همه این افراد به دنبال درمان ریزش مو و ترمیم آن هستند. برای آن که کاشت مو توسط روش های متفاوت همچون؛ FIT, SUT,FUT, … انجام شود لازم است گرافت های مو از محل بانک به درستی و توسط فردی کاربلد خارج شده و برای کاشت آماده سازی شود. در حقیقت به محل تجمع موهایی که قرار است از آنجا  گرافت مو ها برداشت شود، بانک مو گفته می شود.

آیا بانک مو دوباره رشد می کند؟

برای افراد بسیار زیادی سوال است که آیا بانک پس از آن که برداشته شده و به محلی دیگر گرافت های آن منتقل می شود آیا مجدد رشد کرده و یا دچار ریزش می شود؟ در حقیقت بهتر است بدانید که برخی از بخش های بدن حتی در برابر بیماری ها کمتر دچار ریزش 100 درصدی می شوند. این قسمت ها همان محل هایی هستند که بانک های موی شما را تشکیل داده اند. درست در محل پشت گوش ها، پشت سر و ... قرار دارند. خبر خوب آنجاست که این گرافت ها پس از آن که از محل این بانک ها جداسازی شده و در محل دیگر قرار می گیرند هر دو قسمت مجددا رشد کرده و سبب درمان ریزش می شوند. در این صورت است که پزشکان و متخصصان ادعا می کنند ترمیم بانک مو بعد از کاشت نیز انجام می شود.

تفاوت های بانک های مویی

همانطور که در بالاتر ذکر شد افراد دارای چندین بانک متفاوت برای مو می باشند. هر کدام از این محل ها به نسبت موارد متفاوتی دارای مشخصه های مختلف می باشند که سبب تفاوت در میان آن ها شده است. از جمله تفاوت های بانک های مویی می توان به؛ ضخامت در موها، تعداد تارهای مو، رنگ و جنس مو و ... اشاره نمود. تمام این عوامل توسط پزشک بررسی می شود تا بهترین بانک مو برای کاشت شما انتخاب شود تا مناسب ترین گرافت ها توسط عملکرد مشخص از آن جدا شده و در محل مورد نظر کاشت شوند.

مدت زمان ترمیم بانک مو

ممکن است شما نیز برایتان مهم باشد که چه مدت زمان طول می کشد تا این بانک ها ترمیم شده و حفره های خالی شده مجدد به حالت طبیعی خود بازگردد. لازم است بدانید که ترمیم این محل با سپری شدن زمان لازم و پایان دوره نقاهت، ضمن رعایت اصولی اقدامات مهم بعد از کاشت امکان پذیر می باشد. البته که در این مرحله بسیار مهم است به کدام مجموعه برای کاشت موهای خود مراجعه می کنید.
در صورتی که این اقدام با استفاده از روش های دقیق و جدید انجام شود می توان ادعا نمود که بانک موهای شما مجدد رشد کرده و سبب سلامتی برایتان خواهد شد.  به همین منظور در هنگام مراجعه به یک مرکز درمانی و زیبایی تمامی موارد را زیر نظر داشته و بهترین گزینه را انتخاب نمایید تا مانع بروز اتفاقات ناگوار شوید.  

اهمیت بانک مو برای کاشت مو

برای آن که پزشک بتواند تشخیص دهد چه بانک مویی برای کاشت مناسب است، به ویژگی های آن نگاه می کنند. در حقیقت یک بانک خوب در برابر قرار گرفتن در شرایط نابسامان نباید دچار تزلزل شده و سبب ریزش مجدد شود. البته که نحوه برخورد صحیح متقاضی نیز خود ملاک بر این امر می باشد. در حقیقت اگر بخواهیم برایتان از ویژگی های موثر بر مناسب بودن یک بانک صحبت کنیم باید به مواردی همچون؛ نوع مو بیمار، سایز ناحیه گیرنده و اندازه آن، کیفیت و ضخامت در مو ها و رنگ مو توجه داشت. فردی که این چهار مولفه را در هر قسمت از سر خود داشته باشد دارای یک بانک مناسب برای کاشت می باشد.

اهمیت بانک مو برای کاشت مو 

فروش بانک مو

بله تعجب نکنید! کاشت مو با استفاده از بانک موی دیگران سوال بسیار پر مخاطبی است که ذهن افراد بسیاری را به خود درگیر نموده است. در واقع لازم است بدانید به دلیل دی ان ای های متفاوت این اتفاق ابدا امکان پذیر نمی باشد. البته که در مواردی شنیده شده اگر فرد دو قلو باشد می تواند از قل دیگر خود دریافت کند یا انسان می تواند از اعضای خانواده درجه یک خود بانک را دریافت کند. این نظریه ها همگی از پایه بی اساس بوده زیرا در صورت پیوند بدن فرد دچار حمله های سیستم ایمنی می شود و برای آرام سازی آن نیاز به مصرف داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی دارد که در عین حال این اتفاق سبب بروز اتفاقات تلخ دیگری در فرد می شود.
 به همین منظور کاشت مو برای کسانی که بانک مو ندارند با توجه به پیشرفت تکنولوژی با روش های درمانی دیگر و یا استفاده از دیگر نقاط بدن همانطور که گفته شد امکان پذیر خواهد بود.

روش های تقویت بانک مو سر

معمولا افرادی که دارای بانک مو ضعیف هستند نمی توانند کاشت مو را از طریق برداشتن گرافت ها از بانک انجام دهند. بلکه ابتدا باید با استفاده از روش های دیگر به تقویت آن منطقه پرداخته و آماده سازی لازم صورت بگیرد. البته که با استفاده از روش هایی همچون؛ مزوتراپی، پی آر پی، لیزر درمانی و ... امروزه درمان مجدد رشد موها نیز صورت می گیرد و ممکن است فرد در صورت دریافت بهترین نتیجه دیگر نیازی به درمان با کاشت مو نداشته باشد.

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در بیوتی کلینیک

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل بانک مو به همراه ترمیم، تقویت و ... برای کاشت مو پرداخته شود. بیوتی کلینیک نیز مفتخر است تا شما همراهان گرامی و متقاضیان زیبایی را در این حوزه برای انتخاب یک کلینیک معتبر همراهی نموده و بهترین انتخاب را به شما ارائه دهد. همچنین این مجموعه با در اختیار داشتن کارشناسان و مشاوران متعهد آماده خدمت رسانی در جهت معرفی گروه کلینیک ها و مراکز زیبایی در حوزه پوست و زیبایی، لاغری و تناسب اندام، جراحی زیبایی و ... می باشد.

   
دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه