دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

بعد از کاشت ابرو می توان آن را رنگ کرد؟

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1399/09/03

آیا می توان رنگ ابرو بعد از کاشت ابرو را انجام داد؟ 

رنگ ابرو بعد از کاشت ابرو یکی از متداول ترین سوالاتی است که باید حتما به آن توجه شود. از آنجایی که امروزه کاشت ابرو به علت کم پشت بودن یا فرم نامناسب بسیار متداول شده است، برای کسانی که از رنگ ابرو استفاده می کنند، این سوال مطرح می شود که آیا اصلا می توان رنگ ابرو را بعد از این عمل انجام داد یا خیر؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به این سوال شما پاسخ دهیم.

رنگ ابرو بعد از کاشت ابرورنگ ابرو بعد از کاشت ابرو 

رنگ ابرو چیست؟

رنگ ابرو یکی از روش های آرایشی پرکاربرد و محبوب در زنان است که برای ابروهای بالای چشم انجام می شود. این رنگ می تواند با استفاده از رنگ های شیمیایی و یا با مواد طبیعی انجام شود. از آنجایی که چشم ها یکی از عناصر مهم زیبایی در صورت هر فرد هستند، توجه به چشم ها و محدوده اطراف آن در صورت بیشتر است. به همین خاطر شما می توانید با کمک رنگ ابرو، جلوه ای زیباتر برای چشمان و صورت خود ایجاد کنید. رنگ های ابرو معمولا در قالب برس رنگ، مداد ابرو و... به کار گرفته می شود. در خصوص این رنگ ها بهتر است بدانید رنگ ابرو با رنگ مو سر متفاوت بوده و این تفاوت به علت حساسیت چشم ها و دور آنها می باشد. 

رنگ ابرو بعد از کاشت ابرو

همانطور که می دانید، کاشت ابرو یکی از عمل های رایج زیبایی برای افرادی است که ممکن است به دلایل گوناگون، کل یا قسمتی از ابروهای خود را از دست داده اند و یا نیاز به اصلاح، تقارن، رفع کم پشتی و...  برای ابروهای خود داشته باشند. این عمل که توسط متخصص کاشت ابرو انجام می شود باید به طور خاص برای هر فرد با توجه به عوامل مختلف از جمله زاویه رویش مو، سطح پوست و... جداگانه انجام شود. اما سوال مهمی که بعد از کاشت ابرو مطرح می شود، رنگ ابرو بعد از کاشت ابرو است که مورد پرسش افراد مختلف می باشد. در مورد این موضوع باید گفت با توجه به عمل کاشت ابرو، رنگ می تواند در بازه زمانی متفاوتی انجام شود اما مهم ترین مساله ای که باید در این خصوص به آن توجه شود، روند نقاهت بعد از کاشت ابرو است. 

توجه به روند نقاهت برای رنگ ابرو بعد از کاشت ابرو 

دوران نقاهت، مدت زمانی است که فرد پس از انجام عمل کاشت ابرو سپری می کند تا با ایجاد یک فرصت استراحت، زمان لازم برای رویش مجدد ابرو ها فراهم شود. بسیار مهم است که این بخش از درمان را نیز با توجه به توصیه های پزشک پشت سر بگذارید تا عمل کاشت ابرو با موفقیت تمام شود. دوران نقاهت معمولا برای افرادی که پیوند ابرو را انجام می دهند، کوتاه است اما بسته به وضعیت و نوع عمل زمان آن متفاوت بوده که رعایت توصیه های پزشک می تواند برای کوتاه کردن این دوره بسیار مهم باشد. نکته مهمی که باید در روند نقاهت برای رنگ ابرو بعد از کاشت ابرو به آن توجه شود، آن است که در این دوران نباید فعالیت های سنگین ورزشی و آرایشی بر روی ابروها انجام شود. 

مراقبت های مهم بعد از کاشت ابرومراقبت های مهم بعد از کاشت ابرو 

آیا می توان رنگ ابرو بعد از کاشت ابرو را انجام داد؟

نکته مهمی که باید در مورد رنگ ابرو بعد از کاشت ابرو به آن توجه کرد، تغییرات روش های کاشت ابرو و پیشرفته تر شدن آنها در طول سال های گذشته است. اگرچه ظاهر جذابی که پس از کاشت ابرو ایجاد می شود، می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد تا ما را به رنگ کردن ابرو ها سوق دهد، اما لازم است در این مورد حتما با پزشک زیبایی مربوطه مشورت شود. از آنجایی که رنگ ابرو حاوی مقادیر و مواد شیمیایی است و می تواند حاوی پراکسید هم باشد، ممکن است به فولیکول های تازه پیوند شده در عمل کاشت ابرو - که بسیار حساس هستند - آسیب وارد کند. پس همانطور که در قسمت قبل هم اشاره کردیم، در دوره نقاهت و پس از درمان، رنگ ابرو بعد از کاشت ابرو در حجم و مقادیر سنگین اصلا توصیه نمی شود و در این مورد باید با پزشک مربوطه، مشاوره ای داشت. مشاوره با پزشک می تواند به شما از در موضوعات مختلفی از جمله اینکه چه زمانی می توانید از رنگ های ابرو استفاده کنید، اگر قصد رنگ ابرو بعد از عمل را دارید بهتر است از چه نوع رنگ مویی استفاده کنید، نحوه انجام رنگ مو و حساسیت های ابرو پس از کاشت آن، اطلاعات مفیدی ارائه کند. به همین خاطر مشورت با پزشک را در اولویت خود قرار دهید.

عوامل مهمی برای کاشت ابرو و کاهش دوره نقاهت

برای کاشت ابرو لازم است به عوامل مختلفی توجه شود تا این عمل با موفقیت انجام شده و طول دوره نقاهت کاهش یابد. این عوامل عبارتند از:

  • کاشت ابرو معمولا یکبار و به صورت سرپایی انجام می شود. این عمل با یک بی حسی موضعی قابل انجام است و معمولا 4 الی 5 ساعت طول می کشد. بنابراین با توجه به حساسیت این عمل، لازم است برای کاشت ابرو در انتخاب متخصص دقت بسیاری شود. 
  • عدم انجام موفقیت آمیز این عمل می تواند باعث ایجاد عفونت و کاشت نامناسب ابرو ها شده که این می تواند پروسه رویش موهای کاشته شده را با تاخیر و یا با اشکال همراه سازد. بنابراین لازم است به تجربیات افرادی که این عمل را انجام داده اند، توجه کنید.
  • برای بهبودی بهتر و سریع تر این عمل، باید مصرف دخانیات را کاهش دهید. 
  • مصرف ویتامین C در مقادیر 1 تا 2 گرم در هفته می تواند روند بهبودی را سرعت بخشیده و زمان آن را کاهش دهد.

مراقبت های لازم پس از کاشت ابرو

از جمله توصیه هایی که می توان برای دوران پس از عمل پیوند ابرو بیان کرد تا رنگ ابرو بعد از کاشت ابرو را بتوان سریع تر انجام داد، می توان گفت:

  • صبر مهم ترین توصیه ای است که لازم است در دوره نقاهت و درمان کاشت ابرو داشته باشید. صبر کردن و رسیدن به زمان اصلاح رنگ نکته مهمی است که باید رعایت شود.
  • توصیه به استفاده از رژیم غذایی مفید که با ویتامین ها همراه باشد، می تواند برای کاشت و رشد بهتر ابرو ها بسیار مفید باشد.
  • بهتر است پس از گذشت چندماه و با مشورت از پزشک، از رنگ ابرو استفاده کنید.
  • بهتر است در موارد اولیه استفاده از رنگ ابرو، از مواد طبیعی و رنگ های طبیعی همانند حنا، بابونه، دارچین و... برای رنگ ابرو بعد از کاشت ابرو استفاده کنید.

آیا رنگ کردن ابرو بعد از کاشت مجاز است آیا رنگ کردن ابرو بعد از کاشت مجاز است  

شما می توایند برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

    دیدگاه ها
    0
    ثبت دیدگاه