دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

کاشت مژه چه مزایا و معایبی دارد

تیم تحقیقاتی بیوتی کلینیک
|
مراقبت های مو
| 1398/12/05

مزایا و معایب کاشت مژه

مژه ها، یکی از مهمترین عوامل زیبایی در صورت هستند. اما برخی از افراد به دلایل بسیاری، دارای مژه های کم پشت یا کوتاه هستند و به همین دلیل دوست دارند تا با ریمل یا روش هایی دیگر، مژه هایی پر پشت و بلند داشته باشند. کاشت مژه یکی از روش های بسیار عالی برای داشتن مژه هایی بسیار زیبا است که باعث می شود قاب چشمان شما زیباتر دیده شود.

کاشت مژه چیست؟

 قطعا داشتن مژه های بلند و پرپشت، آرزوی هرکسی است و همه افراد دوست دارند تا چشم هایشان زیباتر دیده شود. کاشت مژه که با نام اکستنشن مژه نیز شناخته می شود، یکی از روشهای بسیار عالی برای داشتن چشم هایی زیباتر و جذاب تر است. کاشت مژه به دو صورت موقت و دائم انجام می شود که هر یک از این روش ها کاربردهای خاص خود را دارند.

در روش اکستنشن مژه موقت که امروزه یکی از روش های محبوب در میان خانم ها است، تارهای مژه مصنوعی بین مژه های اصلی به وسیله چسب مخصوص چسبانده می شوند. این نوع اکستنشن مژه، بین یک تا چند هفته ماندگاری دارند و پس از مدتی نیاز به ترمیم دوره ای دارد. روش اکستنشن مژه دائم، با جراحی و توسط پزشک انجام می شود. در این روش، پزشک با برش هایی که در پلک بیمار ایجاد می کند، موهایی را که از قسمت های دیگر بدن برداشته است، به مژه ها پیوند می زند.

معرفی کاشت مژه

عوارض کاشت مژه

کاشت مژه با آنکه روشی سریع و بسیار ساده برای داشتن مژه هایی زیبا و بلند است، اما می تواند مشکلاتی را نیز برای فرد به وجود آورد. اگر اکستنشن مژه توسط فردی غیر متبحر انجام شود، می تواند باعث به هم چسبیدن مژه های دو پلک بالایی و پایینی به هم شده و باعث ریزش موها می شود. از سوی دیگر، چسب هایی که برای چسباندن مژه ها به کار برده می شود، می توانند باعث ایجاد حساسیت و عفونت در پلک ها شود. حتی زمانی که مژه ها برداشته می شوند، ممکن است باعث کنده شدن و ریزش مژه های اصلی خود فرد شوند.

از سوی دیگر کاشت مژه با جراحی و به روش دائمی انجام شود، می تواند مشکلات دیگری را برای فرد به وجود آورد. در واقع اگر پزشکی که اینکار را انجام می دهد در کارش تجربه کافی نداشته باشد، می تواند سبب صدمه زدن به چشم ها شود. گاهی نیز برش هایی که در روی پلک زده می شود، می تواند سبب ورود باکتری ها با چشم شده و چشم ها و پلک دچار عفونت و درد شوند.

عوارض کاشت مژه

مزایای کاشت مژه

اکستنشن مژه، یکی از روش های بسیار سریع و در عین حال ارزان است که می تواند باعث پر پشت شدن مژه ها، بلند شدن و حالت دادن به مژه ها شود. این روش، می تواند باعث زیباتر شدن چشم ها شده و اعتماد بنفس فرد را خیلی بالاتر ببرد. از سوی دیگر، اکستنشن مژه یکی از روش های موقت است که می توان در صورت ایجاد حساسیت برای چشم ها، سریعا آن را از روی چشم ها برداشت و این مسئله یکی از ویژگی های بسیار خوب این روش از کاشت برای داشتن مژه هایی زیبا است. برخی از مدل های اکستنشن مژه، حالتی طبیعی به مژه ها می دهند و با الیاف کاملا طبیعی ساخته می شوند که باعث می شوند چشم ها طبیعی تر دیده شوند.

مزایای کاشت مژه

مراقبت های پس از اکستنشن مژه

  • تا دو روز پس از اکستنشن مژه ها، نباید حمام کنید.
  • به هنگام شستن صورت، باید به مژه ها فشار وارد نکنید و مواد آرایشی را با پدهای آرایشی و دستمال مرطوب از روی صورت پاک کنید.
  • به هیچ عنوان از ریمل و فر مژه استفاده نکنید.
  • به هنگام شست و شوی موهای سر، سر را به عقب بگیرید تا شامپو و آب بر روی مژه ها نریزد.
  • اگر به هر دلیلی مژه ها خیس شدند، با گوشت پاک کن رطوبت مژه ها را بگیرید.
  • مژه ها را روزی یکبار برس بزنید و هیچ گاه با مژه ها بازی نکنید زیرا ممکن است مژه ها کنده شوند.
  • به هنگام خواب هیچ گاه روی شکم نخوابید.
  • از روغن های تقویتی نباید برای اکستنشن مژه استفاده کرد.

مراقبت های بعد از کاشت مژه

چه کسانی می توانند از کاشت برای مژه ها استفاده کنند؟

همه افرادی که دوست دارند تا مژه هایی بلند و پرپشت داشته باشند، می توانند از روش کاشت موقت برای داشتن مژه هایی زیبا استفاده کنند. اما روش کاشت دائم مژه برای افرادی که طی سرطان یا حادثه ای مژه های اصلی خود را از دست داده اند، می تواند بسیار مفید واقع شود. این روش، نیاز به زمان زیادی برای خوب شدن دارد و از سوی دیگر هزینه بالایی نیز دارد.

نکاتی در رابطه با کاشت برای مژه ها

  • قبل از کاشت مژه، نباید صورتتان خیس باشد. بنابراین چند ساعت پیش از کاشت از شستن صورت خود خودداری نمایید.
  • از 24 ساعت پیش از انجام کاشت، از ورزش کردن و فعالیت هایی که باعث عرق کردن می شوند خودداری نمایید و از 48 ساعت پیش از عمل نیز، از کارهایی همچون سونا رفتن یا شنا کردن، خودداری نمایید.
  • تعداد مژه هایی که برای هر فرد کاشته می شود، با توجه به تراکم مژه هایش تعیین می شود.
  • بلندی مژه ها باید دو برابر مژه های اصلی خود شخص باشد زیرا در غیر اینصورت علاوه بر جلوه غیر طبیعی کار، می تواند باعث ریزش مژه های اصلی شخص شود.
  • بعد از کاشت، باید خیلی از مژه های خود مراقبت کنید تا دچار ریزش نشوند.
  • اگر مژه های خودتان به اندازه کافی است و تنها دوست دارید تا کمی به آنها حالت دهید، بهتر است از لوازم آرایش و ریمل برای حالت دادن به مژه ها استفاده کنید زیرا کاشت مژه برای افرادی مناسب است که طول مژه هایشان کمتر از سه میلی متر است.
دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه