دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

جدول زمانی رشد موها پس از کاشت مو قابل رشد

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1399/09/03

جدول زمانی رشد موها بعد از طی چه مدت قابل مشاهده است؟ 

افرادی که به تازگی عمل کاشت مو انجام داده اند معمولا دچار این نگرانی می شوند که این عمل چقدر موفقیت آمیز بوده است و بعد از چه مدتی می توانند به سادگی موهای خود را شستشو داده و از پرپشتی و رشد آن لذت ببرند. جدول زمانی رشد موها بعد از کاشت مو را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم.

مراقبت های بعد از کاشت مومراقبت های بعد از کاشت مو 

عمل کاشت مو

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی بعد از طی دوره نوجوانی به مرور دچار ریزش مو شده و زیبایی سیمای خود را از دست می دهند. برای همین این افراد برای بازگشت جذابیت خود اقدام به کاشت مو می نمایند. این عمل در بسیاری از موارد جوابگو بوده و به سادگی بعد از طی مدت زمانی نه چندان طولانی اعتماد به نفس و زیبایی بصری این افراد را به آن ها باز می گرداند.
اما چه مدت زمانی بعد از عمل کاشت مو صبر لازم است تا موها به رشد و زیبایی طبیعی خود باز گردند. این زمان را معمولا متخصصین جدول زمانی رشد موها نامگذاری نموده و به افراد صبر در طی این مدت زمان را توصیه می نمایند.

جدول زمانی رشد موها چه مدت است؟

معمولا افرادی که تحت عمل کاشت مو قرار می گیرند توقع دارند که صبح روز بعد از عمل خود را با ظاهری بسیار متفاوت تر از روز قبل در آینه مشاهده نمایند. این امر برای این افراد بسیار دور از انتظار خواهد بود. معمولا رشد موها تا روزهای متمادی بعد از عمل کاشت مو قابل رویت نیست و بسیاری از افراد تا روزها شاید احساس پشیمانی از عمل نیز داشته باشند. برای همین دانستن جدول زمانی رشد موها تا مقدار زیادی از این احساس نگرانی در این افراد کم می کند.
روزهای ابتدایی امکان پدید آمدن لخته در سر یکی از رایج ترین حالات در جدول زمانی رشد موها است. برای همین اغلب کلینیک زیبایی روز بعد از عمل موهای این افراد را با انواع مختلف سرم و شامپوهای مناسب شستشو داده و این لخته ها را از بین می برند. جدول زمانی رشد موها تا حداقل دو تا سه هفته بعد از عمل هیچ تغییری نکرده و این افراد شاهد هیچ تغییری نخواهند بود.

مراحل رشد مو بعد از کاشت مو مراحل رشد مو بعد از کاشت مو  

دو هفته بعد از عمل کاشت مو شاهد چه تغییری خواهید بود

جدول زمانی رشد موها بعد از دو تا سه هفته شاهد تغییرات زیادی می شود. بعد از طی این زمان تعداد زیادی از موهای کاشته شده از ریشه جدا شده و با کمی لمس در دست باقی می مانند. در این زمان بسیاری از این افراد احساس پشیمانی دارند و دل نگران هستند که تمام زحمات و سختی های تحمل کرده بیهوده بوده است.  اما نگران نباشید این اتفاق ها همگی جزئی از روند جدول زمانی رشد موها بوده و بعد از چند هفته حتما شاهد تغییرات شگرفی در رشد موهای خود خواهید بود.
توجه کنید که امکان به وجود آمدن شوک در موهای تازه کاشته شده نیز وجود دارد. در این حالت تعداد زیادی از موهای کاشته شده می ریزند. اما نگران نباشید این حالت کاملا طبیعی بوده و به تدریج این ریزش متوقف خواهد شد و تراکم مورد نظر برای موها پدید خواهد آمد.

چند ماه بعد در جدول زمانی رشد موها

بعد از طی یک دوره چند ماهه بر روی سر افرادی که عمل کاشت مو انجام داده اند نقاط قرمز رنگی پدید می آید. این حالت این افراد را بسیار نگران کرده و این تفکر در آنان ایجاد می شود که موهای کاشته شده با مشکل مواجه شده و زحمات آنان بر باد رفته است و یا امکان بروز عفونت در سر آنان ایجاد شده است. اما در این مرحله نگرانی بی مورد است. این نقاط قرمز رنگ موهای ریزی است که در زیر پوست سر گیر کرده و قدرت رشد ندارند. این حالت بعد از چند روز تا نازک شدن این قسمت پوست و جوانه زدن موهای زیر آن به اتمام خواهد رسید.
توجه کنید که اگر این قرمزی ها بعد از چند روز یعنی تا حدود ده روز از بین نرفت و دچار درد و ناراحتی شد امکان برزو عفونت وجود دارد برای همین باید حتما با پزشک خود در این باره مشورت نمایید.

نتیجه نهایی کاشت مونتیجه نهایی کاشت مو 

سال اول در رشد موهای کاشته شده

جدول زمانی در رشد موها بعد از طی سال اول تغییر می کند. در این زمان موها رشد کرده و باعث زیبایی و جذابیت در این افراد می شود. در این زمان امکان تغییر در حالت مو نیز وجود دارد و ممکن است که افرادی که دارای موهای صاف بوده اند  دارای موهای فر یا مجعد شوند. اما این حالات نیز طبیعی بوده و امکان بازگشت به حالت موهای خود فرد دور از انتظار نیست.
بعد از طی جدول زمانی رشد موها در یک سال افرادی که تحت عمل کاشت مو قرار گرفته اند با خیال راحت از رشد موهای طبیعی خود به سادگی حمام کرده و موهای خود را به طرز دلخواه آرایش می کنند. اما توجه نمایید که هنوز لازم است که مراقبت های بهداشتی را تا رسیدن به رشد مناسب موها انجام دهید.  معمولا تا 90 درصد موهای کاشته شده تا این زمان به دوره رشد خود باز گشته اند.

سال دوم رشد موهای کاشته شده و بعد از آن 

 بعد از طی سال اول دیگر موها دوام و استحکام لازم را کاملا پیدا نموده و فرد موهایی با همان ضخامت موهای خود در قسمت هایی که موها دچار ریزش شده بودند دارد. حجم و ضخامت باعث افزایش زیبایی در موهای کاشته شده می شود و تراکم آن نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.
در صورتی که از جدول زمانی رشد موها بعد از عمل کاشت مو اطلاع ندارید می توانید مطمئن باشید که بعد از سال اول حتما نتیجه رشد موهای خود را مشاهده خواهید نمود و از موفقیت در این عمل اطلاع حاصل می نمایید.
برای کاشت مو و مشاوره در این خصوص می توانید به سایت ما مراجعه و با کارشناسان در این سایت گفتگو نمایید. 

جدول رشد مو بعد از کاشت موجدول رشد مو بعد از کاشت مو 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه