دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

آشنایی با روش های غیر جراحی حوزه زیبایی

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
دانستنی های جراحی زیبایی
| 1400/06/09

15 روش درمان غیر جراحی محبوب در حیطه زیبایی کدامند؟

روش های غیر جراحی حوزه زیبایی کدام یک از روش ها هستند و چه نوع کاربردهایی دارند؟ در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با روش های غیر جراحی حوزه زیبایی بپردازیم. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های غیر جراحی حوزه زیبایی هستید در این مقاله ما را همراهی کنید.

روش های غیر جراحی حوزه زیبایی، روش های غیر تهاجمی هستند. در این روش از مواردی چون لیزرها، پرکننده ها، لایه برداری، تزریق و... استفاده می شود. در ادامه به روش های غیر جراحی حوزه زیبایی در وب سایت معرفی بهترین کلینیک کاشت مو خواهیم پرداخت.

روش های غیر جراحی حوزه زیبایی برای بینی

از مهم ترین روش هایی که برای زیبایی بینی وجود دارد، جراحی زیبایی بینی است. البته این روش، یک روش تهاجمی محسوب می شود و بسیار دردناک است و مدت زمان زیادی نیز برای بهبودی لازم است. در کنار این روش، روش های غیر جراحی برای زیبایی بینی وجود دارد، هر چند این روش ها به مانند جراحی تاثیر عمیقی ندارند ولی غیرتهاجمی هستند و از عوارض حداقلی برخوردار هستند. از روش های غیرجراحی این حوزه می توان به استفاده از پرکننده ها، آنزیم ها، لیفت با نخ و... اشاره داشت.

روش غیر تهاجمی برای جراحی بینیروش غیر تهاجمی برای جراحی بینی

استفاده از پرکننده ها برای لب

یکی از روش های غیر جراحی حوزه زیبایی که برای لب ها مورد استفاده قرار می گیرد، بهره گیری از انواع مختلفی از پرکننده ها است. بسیاری از افراد که علاقمند به حوزه زیبایی هستند تمایل دارند که تغییراتی را در لب های خود ایجاد کنند که می توانند استفاده از پرکننده ها را در دستور کار خود قرار دهند. پرکننده های زیادی وجود دارد که می توان از آن ها برای زیبایی لب ها استفاده کرد که مشهورترین آن ها هیالورونیک اسید است، البته از چربی بدن انسان که استخراج می شود، به عنوان پرکننده استفاده می کنند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

بررسی و مقایسه مزوتراپی و فیلر مو

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر چیست؟

مدت زمان تاثیر بوتاکس بعد از تزریق چقدر است

استفاده از لیزر برای روشن سازی صورت

استفاده از لیزر برای شفاف سازی صورت از روش های غیر جراحی حوزه زیبایی است. با استفاده از دستگاه آی پی ال می توان لکه هایی که در اثر آفتاب سوختگی و تیرگی پوست ایجاده شده را از بین برد. این روش به دوره استراحت نیاز ندارد و پس از آن بلافاصله می توان کارهای روزمره را انجام داد.

لیزر جهت روشن سازی پوست صورتلیزر جهت روشن سازی پوست صورت

لایه برداری شیمیایی برای پوست

پوست ها دوره ای از زندگی و یا سیکل خاص خود را دارند که پس از مدتی از بین می روند و پوست جدید جایگزین پوست قدیمی می شود در برخی از موارد ممکن است که روند جایگزینی به خوبی انجام نشود و پوست مرده در صورت بماند در این صورت می توان از با استفاده از لایه بردارهای شیمیایی برای ریزش پوست استفاده کرد.

مزوژل صورت از روش های غیر جراحی حوزه زیبایی

از روش های غیر جراحی حوزه زیبایی می توان به مزوژل صورت اشاره داشت، در این روش مواد مختلفی از قبیل اسید هیالورونیک، ویتامین ها و عصاره های مختلف گیاهان، مستقیم به صورت تزریق می شوند و موجب ایجاد تعادل در پوست صورت و رفع چروک های ریز خواهد شد.

بوتاکس از روش های غیر جراحی حوزه زیبایی

بوتاکس در بین روش های غیر جراحی حوزه زیبایی همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این روش با تزریق بوتاکس و از دست رفتن قدرت انقباض عضلات، چین و چروک صورت رفع خواهد شد. 

تزریق بوتاکس از روش های غیرتهاجمی جراحی زیباییتزریق بوتاکس از روش های غیرتهاجمی جراحی زیبایی

استفاده از مزوتراپی برای برطرف کردن غبغب

بدون استفاده از روش های تهاجمی و جراحی امکان رفع کردن غبغب صورت وجود دارد. برای این مورد می توان از روش مزوتراپی استفاده کرد که انجام آن از طریق لیفت صورت و داروهای لاغری امکانپذیر است.

استفاده از مزوتراپی برای جوانسازی پوست

یکی از روش های مشهوری که در حوزه روش های غیر جراحی حوزه زیبایی وجود دارد، استفاده از روش مزوتراپی است. این روش از اقدامات مختلفی پیروی می کند که از جمله آن ها می توان به تزریق گیاهان دارویی، آنزیم ها و ویتامین ها برای روشن شدن، سفت شدن پوست، درمان ریزش مو  و... اشاره داشت.

استفاده از ژل برای لیفت صورت

در گذشته بسیاری از افرادی که به دنبال لیفت پوست صورت بودند از روش های جراحی استفاده می کردند اما در حال حاضر تزریق ژل برای لیفت صورت یک روش متداول بدون جراحی و غیر تهاجمی است. در این روش از پرکننده های مختلف مانند ژوویدرم و رستیلن استفاده می شود.

استفاده از روش های غیر جراحی برای گونه ها

برخی از افراد به دنبال این هستند که گونه های برجسته داشته باشند تا جوانتر به نظر برسند. امروزه بسیاری از کسانی که علاقمند هستند در گونه های خود تغییراتی ایجاد کنند از پرکننده ها بهره می برند که روشی کاملا امن و بدون عوارض جراحی است.

استفاده از روش پی آر پی برای جوانسازی صورت

یکی از روش های غیرجراحی زیبا سازی که در مقایسه با روش های دیگر در ایران جدید است، روش پی آر پی است. در این روش پلاسما و پلاکت خون خود افراد به پوست تزریق می شود که جوانسازی پوست و رفع چین و چروک را به دنبال دارد.

روش های غیر تهاجمی جراحی زیباییروش های غیر تهاجمی جراحی زیبایی

استفاده از روش میکرونیدلینگ صورت

یکی از روش های پرطرفدار برای زیبایی صورت استفاده از روش میکرونیدلینگ است. در این روش برای تحریک کلاژن سازی صورت یا القا آن تلاش می شود که برای کاهش جای آکنه و ترک پوستی مناسب است.

لیفت با نخ از روش های غیر جراحی

از روش های غیر جراحی حوزه زیبایی می توان به لیفت با نخ نیز اشاره داشت. در این روش از نخ هایی که قابلیت جذب دارند برای جوانسازی صورت استفاده می شود.

هایفوتراپی و درمان پیری صورت

هایفوتراپی نیز از روش های محبوب در حوزه زیبایی به حساب می آید که می توان برای از بین بردن پیری صورت استفاده کرد. این روش غیرتهاجمی، به خوبی لیفت صورت را انجام می دهد. در این روش از امواج ماورا صوت برای تاباندن به سطح صورت و تحریک کلاژن سازی، استفاده می شود.

پرکننده های زیر چشم

پرکننده های زیر چشم نیز همان مواد تزریقی مانند هیالورونیک است که می تواند برای از بین بردن گودی زیر چشم مناسب باشد.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه