دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

جوانسازی پوست دست با چه روش هایی امکان پذیر می باشد

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
مراقبت های پوست و زیبایی
| 1399/05/29

معرفی انواع روش های جوانسازی پوست دست

جوانسازی پوست برای همه ی افراد از افراد مسن و پیر گرفته تا جوانترها و از خانم ها گرفته تا آقایان اهمیت بسیاری دارد. به طوری که برخی افراد به دنبال برخی روش های جوانسازی پوست دست و صورت خود دست به هر اقدامی می زنند که حتی برخی از این راهکارها می تواند خطرات جدی را برای او به دنبال داشته باشند. این در حالی است که می توانید با چندین روش ساده اما موثر پوست خود را شاداب تر و جوان تر کنید.

جوانسازی پوست دست  جوانسازی پوست دست 

اهمیت جوانسازی پوست دست و صورت

بالا رفتن سن و گذر زمان باعث می شود پوست شادابی و جوانی خود را از دست بدهد. در این میان با ایجاد لک روی پوست، تیره شدن آن، چین و چروک، خطوط مختلف و همچنین شل شدگی و افتادگی پوست، زیبایی فرد تحت تاثیر قرار می گیرد و در برخی موارد می تواند در کاهش اعتماد به نفس او نیز موثر باشد. به همین دلیل افراد بسیاری علاقه دارند تا با استفاده از روش های جوانسازی پوست دست و صورت، شادابی و جوانی را به پوست خود برگردانند و همیشه احساس سرزندگی کنند.

دلایل از بین رفتن شادابی پوست چیست؟

اما علاوه بر افزایش سن و وارد شدن به دوران پیری، برخی عادات غلط در زندگی نیز می توانند تاثیر بسزایی بر پوست بگذارند و موجب شوند تا پوست فرد کیفیت خود را از دست بدهد. به طور مثال:

  • افرادی که دائماً پوستشان در معرض آلودگی قرار دارد
  • از پوست خود به خوبی مراقبت نمی کنند
  • پوستشان پیوسته در معرض نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش است
  • رژیم غذایی نامناسبی دارند
  • جزء افراد مضطرب و پراسترس هستند
  • از مواد دخانی و الکی استفاده می کنند
  • استراحت و خواب کافی ندارند
  • دفعات و مدت زمان بیشتری از موادشوینده استفاده می کنند
  • پوست دستان خود را در معرض مواد شوینده، سفید کننده و انواع جرم گیر قرار می دهند

در شمار افرادی قرار دارند که در سنین کم و به طرز باورنکردنی در معرض از دست دادن شادابی و زیبایی پوست هستند. بنابراین بهتر است تا دیر نشده با تغییر سبک زندگی خود و کمک گرفتن از بهترین روش های جوانسازی پوست دست و صورت زیبایی و جوانی را به پوست خود بازگردانند.

اهمیت جوانسازی پوست دست و صورت اهمیت جوانسازی پوست دست و صورت

انواع روش های جوانسازی پوست دست و انگشتان

از آنجایی که پوست دست و صورت مهم ترین بخش های ظاهری هر فردی است که غالبا در معرض دید دیگر افراد جامعه قرار دارد بنابراین باید به سلامت، زیبایی و شادابی آن اهمیت بسیاری قائل شویم. اما شاید در برابر اهمیتی که اکثر افراد برای رفع عیوب پوست صورت قائل هستند شادابی و زیبایی پوست دست به امری فراموش شده مبدل شده باشد. این در صورتی است که پوست دست ها هم به خوبی می تواند نشان دهنده سن شما، آثاری پیری روی بدنتان و حتی ثاتیر خوب و بد در ظاهر شما داشته باشد. بنابراین غالبا روش های زیباسازی پوست دست ها، انگشتان و صورت را به دو دسته:

  • روش های خانگی جوانسازی پوست دست و صورت
  • روش های غیرخانگی جوانسازی پوست دست و صورت

تبدیل می کنند که هر کدام می توانند با وجود مزایایی که دارند تاثیراتی را برای شما ایجاد کنند.

روش های خانگی برای جوانسازی پوست دست

امروزه روش های خانگی به عنوان ساده ترین اما کارآمد ترین روش های جوانسازی پوست دست بشمار می روند که نه تنها عوارضی برای شما و بدنتان به دنبال ندارد بلکه هزینه کمتری نسبت به دیگر روش ها دارد و استفاده از این روش ها در هر مکان و زمانی برای افراد امکان پذیر خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال روش های خانگی جوانسازی پوست دست و انگشتان خود هستید می توانید از این روش ها استفاده کنید.
آبلیمو و جوانسازی پوست: در این روش می توانید هر روز، روزی یکبار، آب یک لیموی تازه را گرفته و روی پوست دست بمالید، پس از 15 دقیقه پوست را با آب خنک بشویید. استفاده از ترکیب آب لیمو و عسل نیز می تواند یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست دست و انگشتان باشد.
استفاده از خیار و ماسک خیار: آب خیار تاثیر بسزایی در جوانسازی و شادابی پوست دارد. بنابراین می توانید دو بار در هفته نصف پیمانه ماست شیرین را با 2 قاشق غذاخوری خیار رنده شده ترکیب کنید و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید سپس با آب گرم بشویید.
ترکیب ماست و عسل: این ماسک برای لایه برداری پوست دست و جوان شدن ان مفید است. بنابراین می توانید 3 الی 4 بار در هفته، 2 قاشق غذاخوری ماست را با 2 قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید به مدت 20 دقیقه روی پوست بگذارید و سپس بشویید.
ماسک پوست پرتقال: در این روش می تواند 2 بار در هفته 1 قاشق غذاخوری پوست خشک شده و آسیاب شده پرتقال را با 2 قاشق غذاخوری آرد نخودچی و کمی آب مخلوط کرده روی پوست به مدت 15 دقیقه قرار بدهید و سپس بشویید.
ماسک موز و عسل ارگانیک: اگر به دنبال پوستی شاداب، شفاف و روشن هستید می توانید دو بار در هفته یک موز متوسط را له کنید به همراه 2 قاشق غذاخوری عسل و مقداری روغن زیتون روی پوست بمالید و پس از 20 دقیقه آن را بشویید.

روش های غیر خانگی برای جوانسازی پوست

غالبا روش های خانگی با سرعت کمتری و در مدت زمان طولانی تری باید به صورت مداوم انجام شوند تا نتیجه دلخواه را ایجاد کنند. اما اگر قصد دارید سریع ترین نتیجه را در زیباسازی پوست خود ببینید می توانید به انتخاب دیگر روش های جوانسازی پوست دست و صورت بپردازید. این روش ها به دو دسته:

  • روش های جوانسازی با کرم های شیمیایی
  • روش های جوانسازی در کلینیک های مراقبت از پوست
  • تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی آن ها نیز خواهیم پرداخت.

استفاده از کرم های لایه بردار

کرم‌ های رتین–آ و همچنین کرم هایی که در بازار تحت عنوان میکرودرم عرضه می شوند می توانند با لایه برداری پوست دست، ضایعات پوستی، لکه ها و بسیاری موارد دیگر را از روی پوست برداشته و به بازسازی لایه های جدید پوستی بپردازد. البته فراموش نکنید که این کرم ها باید با تجویز پزشک و در اندازه معمول مورد استفاده قرار بگیرند.

انتخاب دیگر روش های جوانسازی پوست دست

افراد دیگری برای جوانسازی پوست دستان خود به کلینیک های مراقبت زا پوست مراجعه می کنند و از دیگر روش های جوانسازی پوست دست و انگشت به نتیجه دلخواه می رسند. در این زمینه اغلب افراد از روش هایی مانند جوانسازی پوست با لیزر، جوانسازی پوست دست از طریق فتوتراپی و همچنین جوانسازی پوست دست با تزریق ژل و تزریق چربی به پوستی شفاف تر و زیباتر دست می یابند.

روش های جوان سازی پوست دست و صورت روش های جوان سازی پوست دست و صورت

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از صفحات زیر بازدید نمایید:

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه