مطالبی درباره ی تزریق چربی و جوانسازی پوست

تزریق چربی روشی است که برای از بین بردن چین و چروک پوست و حجیم کردن لب ها، گونه ها و... استفاده می شود. در سال های گذشته این روش از جوانسازی پوست، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. در روش تزریق چربی، چربی از قسمت هایی از بدن برداشته و به قسمت هایی از صورت و دست بنا به درخواست بیمار تزریق می شود.

تزریق چربی

مطمئنا شما هم با گذشت زمان متوجه تغییر در صورت و دست های خود شده اید. با افزایش سن چربی های زیرپوست کاهش پیدا می کند و پوست حالت شلی و افتادگی به خود می گیرد. اگر هنوز به این مرحله نرسیده اید می توانید این علائم را در صورت مادر و مادربزرگ خود ببینید. اگر این مقاله را مطالعه می کنید، حتما زیبایی یکی از مهم ترین مساله در زندگی شما است و دوست دارید همیشه جوان به نظر برسید. ما یک روش بدون خطر برای زیبایی شما معرفی می کنیم. تزریق چربی زیر پوست یکی از روش های بسیار موثر در جوان سازی پوست می باشد. شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص و بعد از انجام مشاوره نسبت به تزریق چربی بر هر نقطه ای از صورت و یا دست های خود اقدام نمایید. برای اطلاع از نحوه ی تزریق چربی و مزایای آن نسبت به سایر روش ها همراه ما باشید.

تزریق چربی _ کلینیک زیبایی

نحوه ی تزریق چربی

اگر جلوی آینه بایستید متوجه خطوط ریز و درشت روی صورت خود در قسمت های مختلف آن مانند خط لب، خط اخم، روی پیشانی، گوشه چشم و... خواهید شد. روش های بسیاری برای رفع این خطوط وجود دارد اما مطمئنا شما به دنبال روش ایمن هستید که سلامت پوست شما را به خطر نیندازد. تزریق چربی روشی موثر در جوان سازی پوست است که مزایای آن بیشتر افراد را تشویق به انجام آن می کند. در این روش چربی از شکم، ران، پهلو و... گرفته می شود. این کار باید با دقت انجام شود. اگر چربی در معرض هوا قرار بگیرد و یا با خون ترکیب شود، خاصیت خود را از دست می دهد و از بین می رود. بنابراین باید خون از چربی جدا شود. در اکثر موارد بیمار برای برداشت چربی به طور کامل بیهوش می شود. چربی ها از قسمت هایی از بدن برداشته می شوند که مقاومت بالایی دارند و به سختی دفع و یا جذب بدن می شوند مانند تزریق چربی از شکم به صورت، سینه، گونه، چانه، پلک و پیشانی . 
بعد از برداشت چربی، چربی با بی حسی به قسمت هایی که بیمار دوست دارد تزریق می شود. تزریق چربی با سوزن های مخصوص انجام می شود. برخی از قسمت ها نیاز به دقت بیشتری است. به عنوان مثال تزریق چربی به لب ها بسیار حساس است و باید توسط متخصص جراح زیبایی انجام شود. این عمل عوارض جانبی ندارد و بیمار می تواند بعد از یک هفته به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد. کبودی و ورم قسمت هایی که تزریق انجام گرفته طبیعی است و بعد از گذشت حداکثر دو هفته از بین خواهد رفت.

تزریق چربی به لب

تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل

اگر در انتخاب خود تردید دارید و نمی دانید از کدام روش برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید ما کمک تان می کنیم. در تزریق ژل به علت این که شما باید براساس میزان تزریق خود ژل تهیه کنید، هزینه ی بسیاری برای تان خواهد داشت. در صورتی که در تزریق چربی، چربی از بدن شما به هر میزانی که نیاز باشد، برداشت می شود. علاوه بر این چون چربی از بدن خود شما خارج می شود امکان آلرژی و حساسیت وجود نخواهد داشت اما در روش تزریق ژل، حساسیت گزارش می شود. به دلیل استفاده از چربی خود فرد، جوان سازی پوست ماندگاری بالاتری نسبت به ژل خواهد داشت. شما می توانید با یک بار برداشت چربی آن را در فریزر ذخیره کنید و در دفعات بیشتری استفاده نمایید. ظاهری که تزریق ژل به صورت شما خواهد بخشید بسیار غیر طبیعی است اما در تزریق چربی ظاهری طبیعی در پوست ایجاد می شود که در زیبایی آن تاثیر بسیاری دارد. در نتیجه مزایای تزریق چربی بسیار بیشتر از تزریق ژل است و شما می توانید با خیال راحت روش جوان سازی برای پوست خود را انتخاب کنید.

تزریق چربی به صورت

عوارض تزریق چربی

در پاسخ به این سوال که آیا تزریق چربی عوارضی دارد یا خیر باید گفت این روش عوارض جانبی خاصی ندارد و شما می توانید بعد از عمل از بیمارستان مرخص شوید. کبودی و ورم محل تزریق بعد از دو هفته از بین می رود و شما می توانید برای کاهش ورم از کمپرس سرد نیز استفاده نمایید. به دلیل استفاده از چربی خود بیمار، عفونت در این روش بسیار نادر است اما می توانید با تجویز پزشک از بهترین کلینیک تزریق چربی برای تزریق چربی با قیمت و هزینه مناسب از داروهای مخصوص استفاده کنید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی 

بعد از مرخص شدن از بیمارستان بهتر است یک الی دو روز در منزل استراحت کنید. بر روی قسمت های تزریق شده هیچ فشاری اعمال نکنید چون ممکن است باعث جابجایی چربی شود. سعی کنید از قرار گرفتن در معرض گرما و نور آفتاب جلوگیری کنید تا پوستتان آسیب نبیند. از روز دوم می توانید استحمام کنید. بهتر است این کار را با آب ولرم انجام دهید و از ماساژ محل تزریق خودداری کنید. محل برداشت چربی را تا دو هفته با استفاده از گن ببندید و در موقع استراحت پاهای خود را بالاتر از بدن خود قرار دهید.

تزریق چربی و جوانسازی پوست صورت

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید