دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

پیوند مژه چیست و در کلینیک های جراحی زیبایی چگونه انجام می شود

تیم تحقیقاتی بیوتی کلینیک
|
مراقبت های مو
| 1398/12/05

پیوند مژه در کلینیک های زیبایی

داشتن مژه های پرپشت و بلند برای خانم ها بسیار با اهمیت است. باب بالا رفتن سن مژه ها نیز کم کم می ریزند و شکل قبلی خود را از دست می دهند. پیوند مژه یکی از راهکارهایی است که می توان با یک جراحی ساده مژه های پرپشت را دوباره به چهره افراد برگرداند. درباره انجام این جراحی و سوالات مختلف درباره پیوند مژه در ادامه بحث می کنیم.

پیوند مژه، آری یا نه؟

اخیرا مژه برای خانم ها اهمیت زیادی پیدا کرده. بزرگ نشان دادن چشم از مزایای مژه های زیبا است. خانم ها معمولا دوست دارند مژه های بلند تر، پرپشت تر و زیباتری داشته باشند. گاهی نیز پیش می آید که شخصی در یک حادثه مژه های می سوزد و یا کامل از بین می رود. در این موارد است که پیوند بیشتر به چشم می آید. البته انجام عمل جراحی مژه آخرین راحل است. چرا که راه های ساده تری مانند کاشت مژه های مصنوعی نیز وجود دارند اما بدلیل اینکه با پیوند مژه طبیعی تر نشان داده می شود، این جراحی محبوب تر است. اما قبل از تصمیم گیری برای اینکه جراحی زیبایی مژه را انجام دهید بایستی جواب یک سری سوال را بدانید. اینکه پیوند و یا کاشت مژه چیست و آیا با هم تفاوتی دارند؟ در ادامه پاسخ این سوال ها را بررسی می کنیم.

پیوند مژه چیست؟

پیوند و کاشت مژه نیز دقیقا به مانند کاشت مو انجام می شود. با این تفاوت که یک مژه بعد از کنده شدن بایستی حتما در امتداد خط طولی چشم و انتهای فولیکول های چشمی قرار بگیرد. با اینکه حجم کمی دارد، اما زمان طولانی تری برای پیوند و جراحی مژه صرف می شود. این روش جراحی مژه تایید شده توسط بسیاری از جراحان و متخصصان زیبایی است؛ چرا که تنها روشی است که در آن مژه به صورت دائمی در فولیکول های مژه جای می گیرد. در روش های قدیمی کاشت مژه، برشی در پلک بالا و برشی در پلک پایین ایجاد می کردند و مژه ها را در این برش ها جای می دادند. اما در حال حاضر با استفاده از تکنیک هایی مانند Fue این درد و خونریزی ناشی از برش نیز از بین رفته است. عمل جراحی و کاشت مژه با توجه به تراکم مژه هایی که فرد متقاضی دارد انجام می شود. 

پیوند مژه چیست

بیشترین متقاضیان پیوند و کاشت مژه چه کسانی هستند

خوشبختانه با توجه به مورد تایید بودن روش پیوند مژه هر کسی می تواند این جراحی زیبایی را انجام دهد اما برخی از افراد بیشترین درخواست را برای کاشت مژه داشته اند. بیمارهای سرطانی که در طول درمان و شیمی درمانی مژه های شان را از دست داده اند، یا افرادی که با بیماری Trichotillomania دست و پنجه نرم می کنند و مژه های شان کنده می شود می توانند با پیوند و کاشت مژه اعتماد به نفس شان را به دست بیاورند. البته بسیاری از متخصصان این جراحی را فقط محض زیبایی انجام نمی دهند. و پیوند و کاشت مژه را فقط برای افرادی که واقعا مژه های شان از بین رفته انجام می دهند.

عمل کاشت مژه چگونه انجام می شود و چه نتیجه ایی دارد

در عمل پیوند مژه فولیکول های زنده از پشت سر کنده می شود و در در قسمت های خالی پلک کاشت می شوند. جراحی زیبایی مژه 3 یا 4 ساعت به طول می انجامد. فردی که عمل جراحی کاشت مژه انجام داده بعد از عمل می تواند به راحتی به فعالیت های روزانه اش برسد. ممکن است تا چند روز بعد از عمل جراحی احساس کنید که پلک تان سنگینی می کند. پس تا چند روز بعد از عمل جراحی چشمان تان را بدون آرایش بگذارید. چرا که ممکن حساسیت هایی به واسطه ی مواد آرایشی پیش بیاید. 

نحوه انجام پیوند مژه و نتایج آن

مراقبت های بعد از عمل کاشت مژه

پیوند مژه در کلینیک زیبایی اگر اصولی انجام شود عوارض و خطراتی بسیار ناچیز دارد. اما در کنار این احتمالات بایستی به نکات ویژه ایی نیز توجه کنید. به دلیل اینکه موهایی که به عنوان مژه کاشت شده اند از موهای پشت سر کنده شده اند؛ تقریبا شش ماه به طول می انجامد تا به رشد حداکثر برسند. پس اصلا نگران ریزش مژه های تان نباشید. مگر اینکه به واسطه ی کندن مستقیم مژه ها این اتفاق بیفتد. علاوه بر این بایستی از تا مدتی مواد آرایشی را برای مژه ها ممنوع کرد. اگر فکر می کنید عمل پیوند مژه هزینه بردار است و به مراقبت نیاز دارد، اصلا اینگونه نیست، چرا که این روش یک روش ابدی است. اما اگر از روش های دیگر کاشت مژه با هزینه پایین استفاده کنید مجبورید هر سال یا دو سال یک بار این کار را انجام دهید که به نسبت میانگین هزینه ی پیوند و کاشت طبیعی مژه ارزان تر است. پس با انجام مراقبت و استفاده از مکمل های تقویت کننده می توانید به رشد سریع تر مژه های کاشت شده کمک کنید. 

مراقبت های بعد از کاشت مژه

خطرات پیوند و کاشت مژه

داشتن مژه پرپشت آرزوی هرکسی است. اما بسیاری از افراد با تصورات غلطی که دارند نمی خواهند به پیوند طبیعی مژه فکر کنند. در حالی که اگر پیوند مژه اصولی انجام شود هیچ خطری ندارد. همچنین خطرات کاشت مژه ناچیز می باشد. اما اگر کلینیک های غیرقانونی و غیر استاندارد را برای پیوند طبیعی مژه استفاده کنید ممکن از با خطراتی مواجه شوید. جراحی پلک غیر اصولی منجر به عفونت، ماداروز، بلفارییت یا کالسیوئین (تومورهای پلک) می شود که هیچکدام خوشایند نیستند. بسیاری از کسانی که این جراحی را انجام داده اند نظر یکسانی درباره کاشت مژه دارند. اینکه آنها به طرز غیر قابل باوری طبیعی هستند و حتی خود شخص نیز فراموش می کند که از کاشت مژه برای پرپشت کردن مژه هایش استفاده کرده است. از هیچ گونه چسب، ایمپلنت و سایر مواد زائد استفاده نشده است.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه