دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

برای از بین بردن جای آکنه از چه روش هایی استفاده کنیم

کلینیک
|
مراقبت های پوست و زیبایی
| 1398/03/13

از بین بردن جای آکنه

معمولا دختر خانم های جوان خیلی به وجود جوش در روی پوست خود مخصوصا صورت حساس هستند و همیشه به دنبال راهی برای از بین بردن جای آکنه در پوست خود هستند. در این مقاله ما شما را با بهترین راه از بین بردن جای آکنه در پوست آشنا می کنیم. اگر شما هم این کار را دوست دارید در ادامه با ما باشید.

روش های از بین بردن جای آکنه

حتما از خود می پرسید که آکنه چیست؟ آکنه همان جوش است فقط فرق آن با جوش در این است که آکنه در بزرگسالی و حتی میانسالی هم بر روی پوست دیده می شود و برای شخص بسیار آزاردهنده است. برای از بین بردن جای آکنه راه های زیادی وجود دارد؛ که هم سنتی است و هم پزشکی. ما شما را با هر دو این راه ها آشنا می کنیم.

روش های از بین بردن جای آکنه

روش های سریع برای از بین بردن جای آکنه

چنانچه روش های درمان آکنه و جوش برای شما دیر انجام شده است و باعث شده تا جای آنها باقی بماند، برای اینکه خیلی زود به خواسته خود برسید باید از روش های درمانی که فقط در کلینیک و توسط متخصص پوست انجام می شود استفاده کنید. ولی همیشه این نکته را در خاطر داشته باشیم که این روش ها بسیار هزینه بر است و اگر از تمکن مالی خود برای انجام آن مطمئن نیستید اقدام نکنید.

  1. لیزر: برای از بین بردن جای آکنه در لیزر از اشعه متمرکز نور لیزر استفاده می شود. این کار به مدت 15 دقیقه بر روی پوست تابانده و جای آکنه در حدود 3 جلسه درمانی کاملا از بین می رود.
  2. میکرودرم (لایه برداری پوست): اگر جوش های شما خیلی عمیق نیست می توانید از روش لایه برداری پوست برای از بین بردن جای آکنه یا جوش استفاده کرد.
  3. استفاده از ماسک لایه بردار: در این روش که متخصص پوست بر روی پوست شما انجام می دهد. با استفاده از مواد شیمیایی ماسکی تهیه می شود که یک لایه نازک از پوست شما را به همراه لکه ها و جای آکنه جدا می کند؛ پاکسازی و لایه برداری پوست از سریع ترین روش های از بین بردن جای آکنه است.

روش های از بین بردن جای آکنه

روش های خانگی در از بین بردن جای آکنه

بعضی از مواد طبیعی به صورت عادی تمیز کننده پوست هستند و شما با توجه به خواص بعضی از این مواد می توانید انواع ماسک، کرم و یا لوسیون ها را تهیه کنید و از آنها استفاده کنید. فقط در روش های خانگی درمان جای آکنه به دنبال سرعت نباشید. زیرا این مواد در زمان طولانی اثرات مثبت خود را نشان می دهند.

  1. سیر: سیر به صورت طبیعی خاصیت ضد قارچی دارد. شما می توانید 5 حبه سیر را له کنید و از آن با پنبه بر روی جای آکنه بمالید و بعد از 30 دقیقه بشویید.
  2. روغن نارگیل: مقداری روغن نارگیل را در دست بریزید و با آن پوست خود را ماساژ دهید. بگذارید یک شب روی پوست بماند و صبح با آب بشویید. این کار را تا از بین بردن جای آکنه ادامه دهید.
  3. خمیر دندان: خمیر دندان های حاوی عصاره نعنا برای این کار بسیار مناسب است. خمیر دندان را روی پوست خود بمالید و بعد از مدت کوتاهی بشویید؛ اگر پوست شما دچار سوزش شد سریع خمیر دندان را از پوست خود پاک کنید و این روش را تکرار نکنید، زیرا باعث ایجاد حساسیت در پوست شما می شود.
  4. روغن زیتون: روغن زیتون را با کمی آب گرم و مقدار بسیار اندک آهک و کمی عسل و شکر مخلوط کنید و بر روی پوست تمیز ماساژ دهید. این مواد به علت داشتن روغن زیتون خاصیت لایه برداری دارند و برای از بین بردن آکنه بسیار مفید است. به علت تغییرات هورمونی در زمان بارداری ممکن است که خانم ها دچار آکنه شوند. می توانید از این ماسک برای از بین بردن جای آکنه در زمان بارداری هم استفاده کرد.

برای از بین بردن جای جوش و آکنه می توان از صابون ها و یا کرم ها ی موضعی نیز استفاده کرد. در استفاده از این مواد به خاطر داشته باشید این صابون ها و کرم ها حاوی این مواد باشند.

  • کوجیک اسید
  • ویتامین سی و میتامین ای
  • رتینول یا ویتامین آ
  • کرمهای پایه ی کورتیزون

در انتها نیز ذکر این نکته ضرورت دارد که هیچگاه جوش ها و آکنه ها را دست کاری نکنید این کار به پوست شما آسیب می زند. آب زیاد بنوشید. مصرف میوه و سبزی را در سبد خانواده قرار دهید. با این کارها شما پوستی بدون هیچ لکه و سیاهی خواهید داشت.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه