دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

روش های درمان آکنه و موثرترین روش آن کدام است

کلینیک
|
مراقبت های پوست و زیبایی
| 1398/03/13

آکنه و راه های درمان آن

آکنه یکی از مشکلات پوستی است که برای بسیاری از افراد آزار دهنده است و به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستند. روش های گیاهی و شیمیایی بسیاری برای درمان آکنه وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. این روش ها هر یک مزایا و معایب خود را دارند که قبل از استفاده از هر یک از روش ها بهتر است در مورد آن تحقیق کنید تا اثرات سویی بر روی پوست شما نداشته باشد. بهترین روش برای درمان آکنه استفاده از روش های گیاهی و طب سنتی است که علاوه بر خواص فوق العاده، هیچ گونه ضرری برای پوست ندارند.

آب لیمو از موثرترین روش برای درمان آکنه

آب لیمو بدون شک یکی از بهتری روش ها در درمان آکنه است. آب لیمو به دلیل خاصیت قلیایی که دارد در از بین بردن و خشک کردن جوش ها، تاثیر بسیاری دارد. برای این منظور بهتر است از آب لیموی تازه استفاده کنید و آب آن را با یک پنبه تمیز بر روی جوش ها بمالید و پس از گذشت 10 تا 15 دقیقه آن را از روی صورت خود پاک کنید و صورت خود را با آب سرد بشویید. لیمو علاوه بر خاصیتی که در از بین بردن آکنه دارد، یکی از پاک کننده های قوی برای پوست است و بسیار مفید است. به هنگام استفاده از آبلیمو ممکن است احساس سوزش داشته باشید که طبیعی است. از این روش می توانید 2 بار در روز استفاده کنید. در کنار آبلیمو می توانید از گلاب نیز استفاده کنید. گلاب به تنهایی به عنوان یک تونر برای پوست استفاده می شود و در کنار آبلیمو خاصیت قلیایی آن را ملایم تر می نماید. برای این کار آبلیمو و گلاب را به یک میزان با هم مخلوط کنید و بر روی پوست خود بکشید و بعد از 10 تا 15 دقیقه پوست را با آب سرد آبکشی نمایید. فقط دقت داشته باشید مادامی که آبلیمو روی پوست است، از قرارگرفتن در جلوی آفتاب خودداری نمایید.

روش های درمان آکنه

استفاده از گوجه فرنگی از موثرترین روش ها برای درمان آکنه

گوجه فرنگی یکی دیگر از موادی است که در درمان سریع آکنه بسیار موثر است. برای این منظور پس از رنده کردن گوجه فرنگی آن را بر روی پوست خود مالیده و بعد از 10 تا 15 دقیقه آن را از پوست پاک کنید و با آب سرد بشویید. برای درمان هرچه بهتر آکنه با گوجه فرنگی، بهتر است گوجه فرنگی را با آبلیمو، جوی دوسر، روغن درخت چای و روغن جوجوبا مخلوط کنید و استفاده نمایید. برای تهیه این ماسک، بهتر است یک فنجان جوی دو سر را با یک قاشق آبلیمو و گوجه فرنگی مخلوط کنید و آن را بر روی پوست خود بگذارید و بعد از 20 دقیقه پوست را آبکشی نمایید. به این مخلوط می توانید نعناع را نیز اضافه کنید که در از بین بردن هر جه سریعتر جوش ها بسیار موثر است. برای تهیه ماسک روغن جوجوبا، درخت چای و گوجه فرنگی باید ابتدا نصف یک گوجه فرنگی را رنده کنید و 5 قاشق روغن درخت چای و 1 قاشق روغن جوجوبا را به آن اضافه نمایید. این مخلوط را 15 دقیقه بر روی پوست خود بگذارید و سپس پوست را بشویید.

روش های درمان آکنه

روش های سریع برای درمان آکنه

اگر به دنبال راه حلی سریع برای از بین بردن جوش های صورت خود هستید، می توانید از مواردی که در ذیل آمده است استفاده کنید.

  • اسپیرولینا: اسپیرولینا یک نوع جلبک سبز است که خاصیت بسیاری در درمان جوش ها دارد. این جلبک حاوی اسید لینولئیک است که در درمان التهاب و آکنه بسیار موثر است.
  • امگا 3: امگا 3 نقشی بسیار مهمی در رفع سریع جوش های صورت دارد و شما می توانید با خوردن قرص های امگا 3، ماهی و سایر موادی که حاوی امگا 3 هستند، آکنه خود را به سرعت درمان کنید.
  • سیب زمینی: سیب زمینی علاوه بر از بین بردن جوش های صورت به روشن شدن پوست و از بین ردن لکه ها نیز کمک می نماید.
  • برگ نئیم: خاصیت ضدالتهابی و ضدعفونی کنندگی این گیاه، تاثیر بسیاری در درمان سریع جوش های صورت دارد.

چنانچه به دنبال روشی برای از بین بردن جاهای جوش و آکنه هستید و می خواهید که خیلی سریع این اتفاق رخ دهد، می توانید از پاکسازی و لایه برداری پوست استفاده نمایید که روشی بسیار مدرن است و زیر نظر متخصصان پوست انجام می شود و کمترین آسیب و صدمه را به پوست شما وارد می کند.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه