دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

انواع برندها و مارک های پروتز سینه

مراقبت های پوست و زیبایی
|
دانستنی های جراحی زیبایی
| 1401/04/30

آشنایی با انواع برندها و مارک های پروتز سینه به افراد کمک می کند تا در انتخاب خود بهترین تصمیم گیری را داشته باشند. روزانه عمل های جراحی بسیاری برای افزایش و کاهش سایز سینه ها در میان بانوان انجام می شود. با رشد صنعت مد و زیبایی این عمل بیشتر مورد توجه و استقبال متقاضیان قرار گرفت.

به همین منظور ضرورت دارد تا با انواع مدل، سایز و دیگر توضیحات ضروری این پروتز ها بیشتر آشنا شوید تا بتوانید انتخاب صحیح و مناسبی داشته باشید. در این مقاله با کلینک کاشت مو بیوتی کلینیک همراه شوید تا کامل ترین اطلاعات را در این زمینه بدست آورده و مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید. یک انتخاب صحیح سبب رضایتمندی کامل شما می شود. با ما همراه باشید.

برند پروتز سینهبرند پروتز سینه

جراحی پروتز سینه چیست؟

قبل از آن که با برندهای پروتز سینه بیشتر آشنا شوید لازم است تا کمی از ماهیت این عمل و علت انجام آن نیز بدانید. معمولا سینه ها به مرور زمین، پس از شیردهی، بیماری ها و ... به حالت افتاده تغییر شکل پیدا می کنند. به همین علت افراد به دنبال انجام این جراحی هستند. به همین منظور عمل هایی در این زمینه به منظور بهبودی برای افراد صورت می گیرد.

به طور کلی این اقدامات شامل مواردی همچون؛ بزرگ نمودن سینه با پروتز، لیفت سینه، تزریق ژل در سینه، کوچک نمودن سایز سینه، تزریق چربی در سینه و ... می باشند. این پروتز ها در انواع متفاوتی برای افراد با مارک ها و سایز های مختلف ارائه می شود.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

انواع عمل های لاغری

ترمیم جراحی پلک

درمان افتادگی پوست شکم

انواع برندها پروتز سینه

برای آن که برندهای پروتز سینه را به خوبی بشناسید لازم است تا آن را از 3 منظر مهم شکل، مدل و جنس بررسی کنید. پس از آن می توانید بر اساس سلیقه خود و صلاحدید پزشک بهترین گزینه را انتخاب کنید. ادامه به توضیح کامل هر یک از موارد گفته شده پرداخته شده است.

انواع برندهای پروتز سینه از نظر شکل

مارک های پروتز سینه از نظر شکل به طور کلی شامل، ایمپلنت گرد و قطره اشکی می شود. در حقیقت مورد اول مناسب افرادی است که به دنبال سینه هایی برجسته تر از حالت نرمال، شکل اولیه بدون اشکال، بافت نرم هستند. در کل این شکل از پروتز سینه بیشتر برای جراحی های اصلاحی پیشنهاد می شود.

در شکل قطره اشکی که ساخته شده از ژل سیلیکونی هستند در ابتدا به منظور ایمنی و ماندگاری بیشتر مورد توجه افراد قرار می گیرند. این مدل شامل مزیت های ویژه ای همچون؛ هم خوانی با بافت بدن، ایجاد فرم طبیعی، تنوع بالا 5 تا 12 شکل) و... می باشد. البته لازم است بدانید که مدل قطره اشکی بیشتر مناسب بانوانی که از بافت پستان کم، دارای سینه های تخت و بدون شکل، دچار افتادگی و سینه های نامتقارن برخوردار هستند، می باشد.

انواع برند پروتز سینهانواع برند پروتز سینه

انواع برندهای پروتز سینه از نظر مدل

پروتز های سینه با مدل های متفاوتی بر اساس برجستگی کم، زیاد و خیلی زیاد برای متقاضی ارائه می شوند. از یاد نبرید که با توجه به سبک درمان فرد، مدل انتخابی پزشک متفاوت خواهد بود. مثلا ممکن است متقاضی در دوره بعد از سرطان سینه به سر ببرد و لازم است تا زیبایی مجدد به طور کامل به او برگردد.

همچنین متقاضی دیگری که فقط به دنبال رفع ایرادات ظاهری است از مدل مناسب خود بهره مند خواهد شد. در حقیقت انتخاب مدل بیشتر به صلاحدید پزشک صورت می گیرد. با انتخاب یک پزشک کارآزموده و با تجربه می توانید از نتیجه عمل خود رضایت مندی کاملی داشته باشید.

انواع برندهای پروتز سینه از نظر جنس

مارک های پروتز سینه بر اساس جنس های مختلف از کیفیت متفاوتی بهره مند است. این پروتزها بر اساس متریالی که برای ساخت آن به کار می رود در سه دسته آب نمکی، سیلیکونی و کامپوزیتی قرار می گیرند. پروتز آب نمکی یکی از معروف ترین ها می باشد.

در حقیقت داخل این پروتزها از آب نمک سالین پر شده است که بر جایگذاری به برش کمتری احتیاج دارد. همچنین این پروتز ها به معاینه های دوره کمتری نیاز دارد و در صورتی که پاره شود آب نمک داخل آن جذب بدن می شود و ضرری برای اندام های داخلی ندارد. از معایب این نوع پروتز می توان به محدودیت سنی، خالی شدن خود به خودی و تاثیر بر بافت سینه اشاره کرد. برند منتور یکی از معتبر ترین و پر فروش ترین های این مدل می باشد.

برندهای پروتز سینه با جنس سیلیکونی اما دسته دیگری از این مورد می باشند که شکل زیباتری دارند. داخل آن ها نیز با مواد سیلیکونی و ژل مخصوص پر شده است. این مدل بیشتر برای بعد از سرطان مورد استفاده قرار می گیرد. البته که ممکن است بعد از پارگی سبب بروز مشکلاتی برای فرد شود.

از مهم ترین مزیت این مدل می توان به لمس طبیعی بافت سینه اشاره نمود. از مشکلات این مدل اما می توان به تعداد برش بیشتر، نیاز به معاینه های پی در پی و هزینه گرانتر آن اشاره کرد.  پروتز های کامپوزیتی دسته سوم از این گروه می باشند. عمدتا استفاده کمتری داشته و داخل آن با روغن سویا و رشته های پلی پروپلین پر شده است.

انواع مارک های پروتز سینه

اکنون که برند ها را بر اساس ماهیت آن بررسی کردیم وقت آن است تا به بهترین مارک های پروتز سینه بپردازیم. با توجه به تمام توضیحاتی که داده شد امروز از چند مارک اصلی منتور، پلی تک، ناگور و موتیوا بیشتر استفاده را در این صنعت به کار می برند. در ادامه قصد داریم به توضیح کامل از هر کدام بپردازیم تا اطلاعات کافی برای یک انتخاب موثر را در اختیار داشته باشید:

پروتز سینه منتور

یکی از با کیفیت ترین پروتز هایی که برای بانوان در کشور ما قابل ارائه است که از قضا دارای نتایج و داده آماری های مطلوبی است برند منتور می باشد که در دو جنس سیلیکونی و آب نمکی برای متقاضیان خود موجود است. معمولا این برند به علت بالاترین تنوعی که در تمام زمینه ها برای مصرف کنندگان خود فراهم نموده است اولین و بهترین پیشنهاد است. این پروتز ساخت کشور آمریکاست و تمام آناتومی ها و ابعاد مورد نیاز افراد را به خوبی در بر گرفته و پس از استفاده از رضایت خوبی برای افراد برخوردار است.

انواع مارک پروتز سینهانواع مارک پروتز سینه

پروتز سینه پلی تک

پروتز سینه پلی تک در میان محصولات اروپایی بهترین انتخاب است. این محصول که از سال 1986 در آلمان تولید می شود با در برداشتن رنگ بندی های متفاوت از جنس سیلیکونی مورد توجه و استفاده افراد بسیار زیادی قرار گرفت. از مهم ترین مزیت های این برند می توان به بررسی پیش از عرضه آن در بازار اشاره نمود، که این امر سبب سازگاری خوب آن با بدن شده است.

پروتز سینه ناگور

اگر بخواهیم از با کیفیت ترین پروتز صحبت کنیم در میان تمام برندها شعار یک عمر ضمانت پروتز سینه ناگور خودنمایی می کند. این پروتز سینه که دارای اشکال سیلیکونی از آناتومی بدن است که از استاندارد های بالایی برخوردار بوده و سبب رضایت در نتیجه نهایی استفاده خود شده است. از دیگر مزیت های ویژه این برند می توان به قیمت مناسب تر به نسبت دیگر رقبا اشاره نمود.

پروتز سینه موتیوا

یکی دیگر از مارک های پروتز سینه، موتیوا می باشد. این برند که در ایران نیز مورد توجه بسیاری از افراد و پزشکان قرار گرفته از کیفیت خوبی بهره مند است. پروتز سینه موتیوا نیز ساخت کشور آمریکا است و امروزه در 60 کشور جهان مورد استفاده قرار گرفته و برای مخاطبان خود رضایت مندی مناسبی را به همراه داشته است.

بهترین مارک پروتز سینه

اکنون شما از اطلاعات کامل برای انتخاب برند پروتز سینه با خبر هستید. لازم است تا به چند نکته مهم توجه کنید و بهترین انتخاب با رضایت مناسبی داشته باشید. این که کدام مارک را انتخاب کنید ارتباط مستقیم با صلاحدید و نظر پزشک شما دارد. ابدا از برندهای ارزان برای این جراحی زیبایی استفاده نکنید.

سلامت شما مهمترین امر است و برندهای ارزان قیمت سبب بروز عوارض جبران ناپذیر برایتان می شود. با توجه به سابقه بیماری، نوع نیاز، سلیقه شخصی و ... شما می توانید با همراهی و مشورت پزشک و کمی تحقیق از انتخاب بهترین مارک پروتز سینه بهره مند شوید.

از یاد نبرید که مشاوران ما آماده ارائه اطلاعات مناسب برای انتخاب بهترین کلینیک درمانی و مرکز زیبایی به شما هستند. می توانید همه روزه از طریق راه های ارتباطی تماس حاصل نموده و پاسخ سوالات خود را به طور کامل بدست آورید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد به طور جامع و کامل به تمام زوایای انتخاب از میان انواع برندها و مارک های پروتز سینه پرداخته شود. اکنون شما متقاضی محترم از همه مزایا و معایب هر کدام به صورت ویژه با خبر هستید. بیوتی کلینیک نیز مفتخر است تا با همراهی شما بهترین کلینیک های پزشکی، مراکز درمانی و زیبایی را برای انجام جراحی پروتز سینه در تهران به شما معرفی کند.

همچنین از یاد نبرید که در این مجموعه معرفی مرکز های دیگر در زمینه های لاغری و تناسب اندام، جراحی های زیبایی، کاشت مو، پوست و زیبایی نیز توسط کارشناسانی ماهر برای شما قابل انجام است.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه