دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

راهکارهای درمان افتادگی پوست شکم

کلینیک
|
لاغری و تناسب اندام
| 1398/06/25

افتادگی پوست شکم با آر اف قابل درمان است یا حتماً باید عمل جراحی انجام شود؟

تحول شگرف و استقبال از جراحی های زیبایی در چند سال اخیر بر کسی پوشیده نبوده و بسیاری از افراد برای برطرف کردن مشکلات خود به اینگونه از جراحی ها روی آورده اند. درمان افتادگی پوست شکم نیز از جمله معضلاتی است که برخی افراد با آن مواجه می شوند و برای برطرف کردن آن نیز راهکارهای متعددی وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم که توضیحاتی را درباره درمان افتادگی پوست شکم از طریق هر یک از روش های  آر اف یا عمل جراحی در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم.

درمان افتادگی پوست شکم

درمان افتادگی و شل شدن پوست شکم 

یکی از ناخوشایندترین و آزار دهنده ترین اتفاقات برای افراد که در سلامت روانی و فیزیکی آنان نیز تاثیر گذار بوده؛ شکم بزرگ و محدب شکل آن ها است. لذا این گونه از افراد برای رفع مشکل خود به سراغ انواع روش های لاغری شکم و حتی جراحی افتادگی شکم خواهند رفت.  دلایل متعددی نظیر حاملگی، بالا رفتن سن، استعداد ژنتیکی و ارثی، تغییرات هورمونی در سنین بلوغ، نشستن زیاد، چاق و لاغر شدن مکرر و ... باعث ایجاد عارضه های جسمانی در ناحیه شکم افراد خواهد شد. افتادگی پوست شکم در واقع ناشی از تجمع چربی، خطوط ترک پوستی و جای زخم بر روی آن است که به منظور بر طرف کردن و درمان آن می توان از طریق روشهای خانگی و طب سنتی، آر اف یا جراحی کمک گرفت.

منظور از آر اف چیست؟

آر اف نام دستگاه لیزری است که در انواع مدل های مختلف به وسیله آن معضلات پوستی در نواحی مختلف بدن را برطرف می کنند. این دستگاه با تولید گرما و حرارت در بافت زیر پوست به وسیله تشعشع امواج رادیویی خود باعث لاغری و سفت شدن پوست بدن فرد خواهد شد. در واقع افزایش گردش خون و تحریک مولکول های آب موجود در بافت پوست، گرما و حرارتی را در بافت پوست ایجاد کرده و این گرم و سرد شدن مداوم بدن باعث حذف چربی های اضافی و جلوگیری از افتادگی پوست بدن فرد خواهد شد.

درمان افتادگی شکم با آر اف

درمان شل شدن پوست شکم با روش آر اف

امروزه برای شکل دهی و پیکرتراشی بدن، کشیدگی و سفت کردن پوست، کاهش چربی موضعی اطراف شکم و ... از دستگاه رادیوفرکوئنسی آر اف استفاده می کنند. در این نوع از روشهای درمان افتادگی پوست شکم بر اثر گرمای تولید شده ناشی از امواج، قسمت های شل شده پوست به سرعت سفت و کشیده شده و کلیه رسوبات چربی جمع شده در بافت زیر پوست نیز از بین خواهند رفت. از روش آر اف برای درمان افتادگی پوست و لاغری صورت، گردن، دکلته (سینه)، بازو، شکم، ران و باسن‌ها استفاده می شود.

افتادگی پوست شکم

درمان افتادگی پوست شکم با روش جراحی

اگر بخواهم خیلی ساده و ابتدایی روش درمان افتادگی پوست شکم با عمل جراحی را برایتان توضیح دهیم؛ باید بگوییم که در این عمل جراحی چربی های اضافه موجود در بافت زیر پوست شکم را خارج کرده و عضلات آن را نیز به شیوه ای خاص به یکدیگر بخیه خواهند زد. این عمل در هر فرد با هر جنسیت و سنی می تواند منجر به کوچک و سفت شدن شکم او شود. به عبارت دیگر ابدومینوپلاستی یا تامی تاک نام یکی از عمل های جراحی است که آن را برای درمان مشکلات بد شکل شدن شکم، افتادگی پوست و تغییر شکل عضلات بعد از چاقی و در نهایت از بین بردن چربی های اضافی اطراف آن به کار می گیرند.

جراحی افتادگی شکم

درمان افتادگی پوست شکم با آر اف یا جراحی؟ 

 به طور کلی هریک از دو روش ذکر شده (جراحی و آر اف) برای درمان افتادگی و شل شدن پوست شکم کاربردی هستند؛ ولی باید گفت عمل جراحی شکم تحت یک پزشک متخصص باتجربه بهترین راهکاری است که باعث رضایت افراد خواهد شد. لذا در همین راستا افرادی که شکم آن ها محدبی شکل است می توانند تنها با یکبار عمل جراحی و مراقبت از وزن خود با تغذیه سالم و ورزش کردن و ...  این معضل را برای همیشه از زندگی خود بر طرف کنند. در عمل جراحی بدون هیچ نیازی به اشعه های مضر رادیواکتیو، چربی های اضافی بدن خارج شده و عضلات شکم برای سفت و یکنواخت شدن پوست آن به یکدیگر متصل می شوند؛ ولی در روش آر اف با گرم شدن بافت و حذف چربی های اضافی ممکن است شکم فرد لاغر تر شود ولی باز هم احتمال شل شدن و افتادگی پوست در آن بسیار بالا است . همچنین این مسئله در کنار موضوعاتی چون تداوم جلسات درمانی و هزینه بالای روش آر اف ممکن است افراد را از روند بهبود و درمان خود خسته کرده و مشکل آن ها به صورت دائمی برطرف نشود. 

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه