دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

کویتیشن چیست و چگونه انجام می شود

مراقبت های پوست و زیبایی
|
لاغری و تناسب اندام
| 1401/04/12

کویتیشن cavitation یک راه حل موثر برای افرادی است که از تمام روش ها بر کم شدن سایز استفاده کرده اند اما نتیجه دلخواه خود را دریافت نکرده اند. در این مقاله با وب سایت کلینیک کاشت مو همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از مزایا، معایب، کاربرد، هزینه و قیمت و مراقبت های لازم قبل و بعد کویتیشن و تمام نکات مورد مورد نیاز برای این عملکرد زیبایی و درمانی بدست آورید. پس از آن می توانید با آرامش خاطر برای انجام این اتفاق اقدام نموده و رضایت خاطر کاملی کسب کنید.

کویتیشن کاربردها و مزایای آنکویتیشن کاربردها و مزایای آن

لاغری با کویتیشن

عمدتا چاقی بدن برای افراد از تغذیه نامناسب، عدم تحرک کافی، استرس و بیماری های متفاوت رخ می دهد. روزانه افراد بسیار زیادی با مراجعه به مطب های پزشکان تغذیه به دنبال لاغری هستند. اما یکی از مهم ترین اقدامات داشتن یک روند صحیح در کنار ورزش مناسب است.

در این میان اگر مشکل به درستی رفع نشود سبب بروز بیماری هایی نظیر دیابت، مشکلات عروقی، تنفسی، اختلال در سیستم ایمنی بدن، تعریق بیشتر و خستگی مفرط می شود. پس ضرورت دارد که علاوه بر ورزش و رژیم غذایی از یک عملکرد صحیح نیز به خوبی بهره مند شوید. استفاده از دستگاه کویتیشن به شما کمک می کند تا از روند مناسب سلامتی، دستیابی به لاغری و زیبایی به خوبی بهره مند شوید.

کویتیشن چیست؟

زمانی که چربی ها انباشته شده باشند؛ رژیم غذایی و ورزش دیگر به تنهایی برایتان کارساز نیست. لازم است تا یک انرژی متفاوت سبب تخریب بافت چربی گردد. دستگاه کویتیشن cavitation که برای پیکر تراشی و از بین بردن چربی های زیر پوستی استفاده می شود می تواند با استفاده از امواج اولتراسونیک سبب شکسته شدن بافت چربی گردد.

سپس چربی آب شده از طریق گردش خون و غدد لنفاوی دفع می شود. این دستگاه با انجام این عملکرد در هر جلسه می تواند 1 تا 4 سانتی متر از منطقه مورد نظر که تحت درمان قرار گرفته است را کم کند. اما باید استفاده از آن به طور مداوم طبق بررسی پزشک انجام شود تا نتیجه نهایی را به خوبی برای شما نمایان سازد.

این روش درمانی بهترین انتخاب به جای استفاده از لیپوماتیک، لیپوساکشن و ... است. زیرا که مهم ترین مزیت این دستگاه غیر تهاجمی و بی خطر بودن آن است. به همین علت روزانه افراد بسیاری برای لاغری از این دستگاه استفاده می کنند.

دستگاه کویتیشن چگونه کار می کند؟

اکنون از دستگاه کویتیشن اطلاعات مختصری کسب کردید و بهتر است بدانید لاغری با این دستگاه چگونه انجام می شود. در حقیق امواج اولتراسوند حاضر در این دستگاه به عمق بافت چربی شما نفوذ می کند و با انجام ویبره و لرزش سبب شکستگی سلول های چربی می شود.

در نهایت این چربی ها جذب غدد لنفاوی شده و به عنوان مواد زائد دفع می شود. در حقیقت فناوری اولتراسونیک سبب لاغری به صورت تدریجی برای کاربران خود می شود. نکته مهمی که لازم است بدانید این است که این دستگاه سبب کم شدن وزن شما نمی شود؛ بلکه فقط چربی های شما را به مرور زمان آسان تر آب می کند. هر چند که پس از هر دوره استفاده شما شاهد تغییر اندازه محیط مورد نظر بر اساس واحد سانتی متر خواهید شد.

مراحل انجام کار در جلسه کویتیشن

این که شما به کدام مرکز سلامتی و زیبایی مراجعه می کنید اهمیت بسیاری دارد. از یاد نبرید برای انجام کویتیشن به نزد یک پزشک متخصص زیبایی بروید. ابتدا دکتر تمام مشخصات و پیشینه سلامتی شما را بررسی می کند. در این قسمت اگر تحت درمان خاصی هستید یا دارویی مصرف می کنید حتما باید به او اطلاع دهید. در نهایت با توجه به ناحیه انتخاب شده شما، تعداد جلسات درمان مشخص می گردد.

 در روزی که قرار است از دستگاه استفاده کنید لازم است تا طبق دستور پزشک در زمان مقرر به آنجا مراجعه کنید. ابتدا لباس های خود را در آورده و بر روی تخت دراز می کشید. محیط مورد نظر با الکل ضدعفونی شده و سپس ژل مخصوص کار، بر روی قسمت مورد نظر ریخته می شود. پس از آن پزشک یا اپراتور دستگاه، هندپیس مخصوص را بر روی محل قرار می دهند. و با جا به جایی هندپیس دستگاه، تمام قسمت تحت پوشش را لحاظ می کند. مدت زمان هر جلسه شما 40 دقیقه می باشد.

لاغری با دستگاه کویتیشنلاغری با دستگاه کویتیشن

کاربرد کویتیشن

عملکرد درمان لاغری با دستگاه کویتیشن را می توانید برای اکثر قسمت های بدن استفاده نمایید. اما از بهترین نواحی که این دستگاه و کاربرد کویتیشن می تواند بیشترین تاثیر را بگذارد می توان به؛ بازوها، باسن، شکم، زیر سینه، گردن و نواحی ران اشاره کرد. از یاد نبرید اگر بیش از حد از چاقی مفرط رنج می برید این روش درمانی برای شما پیشنهاد نمی شود و پزشک می تواند روش های دیگری را برای شما تجویز نماید.

مزایای لاغری با کویتیشن

با توجه به آن که از عملکرد کلی این دستگاه اطلاعات مناسبی کسب کردید، وقت آن است تا از مزایای کویتیشن لاغری هم بیشتر بدانید. از مزیت های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود. همچون؛

  • لاغری موضعی محل دلخواه
  • غیر تهاجمی، عدم نیاز به بیهوشی و بستری
  • استفاده از امواج صوتی برای حذف سلول های چربی
  • یک روش طبیعی، بدون درد و خونریزی
  • ادامه روند چربی سوزی در بدن تا 2 هفته پس از هر جلسه پیش فرض ادامه دارد.
  • امکان رفع سلولیت و جلوگیری از بازگشت مجدد آن
  • بهبودی جریان خون و سیستم لنفاوی
  • سفت و محکم شدن بافت های همبند
  • تغییر شکل ظاهری و رنگ پوست
  • سبب پاکسازی و سم زدایی در بدن
  • اکسیژن رسانی به تمام قسمت های بدن
  • رسیدن به اندام دلخواه

عوارض لاغری با دستگاه کویتیشن

عمدتا روش درمان لاغری با استفاده از کویتیشن چون غیر تهاجمی است عوارض خاصی آن را در بر نمی گیرد. اما ضرورت دارد تا به یک مرکز معتبر با رعایت استاندارد های لازم مراجعه کنید تا مانع از بروز عوارض هر چند احتمالی شوید. برخی از عارضه های این اقدام شامل، سردرد، کبودی، سرخی قسمت تحت درمان، بروز توده ها و برجستگی های ناهموار و ... می باشد. همه این مشکلات با تمام شدن طول درمان به آسانی برطرف می شوند.

پربازدیدترین مقالات کلینیک بیوتی را در این بخش دنبال نمایید

کاشت مژه چه مزایا و معایبی دارد؟

تزریق ژل به دست ها به چه منظوری انجام می شود؟

چه تفاوت هایی میان میکرونیدلینگ و میکروبلدینگ وجود دارد؟

کویتیشن برای چه کسانی ممنوع است؟

تقریبا تمام افرادی که عاقلانه انتظارات صحیحی دارند می توانند از این روش برای کاهش سایز خود در قسمت مورد نظر استفاده کنند. اما برخی از افراد که در ادامه به آن ها اشاره شده است متاسفانه نمی توانند از این روند بهره مند شوند و باید روش دیگری را طبق صلاحدید پزشک خود  انتخاب نمایند. همچون:

  • زنان باردار، شیرده و تحت درمان نازایی
  • مبتلایان بیماری های خاص همچون مشکلات کبدی، عروقی، دیابت و ...
  • افراد دارای کلسترول و تری گلیسیرید بالا
  • مبتلایان بیماری های پوستی و کلوئید های آن
  • افراد زیر 18 سال و بالای 55 سال
  • افراد دارای افسردگی حاد و مشکلات روانی
  • افراد دارای پروتز و هر نوع جسم فلزی در بدن
  • مصرف کنندگان طولانی مدت از داروهای ضد انعقاد خون

هزینه کویتیشن لاغری

تا به اینجا از مزایا و معایب این روش لاغری به خوبی آشنا شدید. اکنون وقت آن است تا از قیمت کویتیشن نیز اطلاعات مناسبی داشته باشید. این که شما این اقدام را نزد کدام پزشک و در چه موقعیت جغرافیایی انجام می دهید خود سبب افزایش یا کاهش نرخ است. تعداد جلسات درمان، منطقه مورد نظر، برند دستگاه انتخابی، اجرت کار اپراتور و ... می تواند موثر بر تغییر هزینه های شما باشد. هرگز سلامتی خود را فدای هیچ ارزانی بی دلیلی نکنید. شما می توانید با توجه به شرایط خود همه روزه از طریق این مجموعه بهترین مرکز را برای خود انتخاب نموده و سلامت خود را بیمه کنید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما متقاضیان زیبایی و درمانی هستند.

مزایا و عوارض لاغری با کویتیشنمزایا و عوارض لاغری با کویتیشن

مراقبت های مهم قبل استفاده از کویتیشن

در هنگام درمان چاقی با کویتیشن را باید از مراقبت های مهم قبل از انجام آن به خوبی بهره مند شوید. در ابتدا داروهایی که مصرف می کنید اگر شامل مکمل های گیاهی و لاغری هستند باید طبق دستور پزشک قطع شوند. 2 هفته قبل از آن که درمان خود را آغاز کنید از مصرف داروهایی همچون ایبوپروفن و ضد التهاب غیر استروئیدی دوری کنید.

24 ساعت قبل از انجام درمان مواد غذایی کم چربی و دارای کربوهیدرات پایین مصرف کنید. از 2 ساعت قبل درمان باید ناشتا باشید. 48 ساعت قبل از درمان مصرف الکل و کافئین را کنار بگذارید. در روزهای قبل از درمان آب زیاد مصرف نمایید تا چربی سوزی بهتر انجام شود.

مراقبت های مهم بعد استفاده از دستگاه کویتیشن

اکنون شما مرحله اول از درمان با کویتیشن شکم و ران و غیره را پشت سر گذاشتید. حال باید با رعایت اقدامات مهم و ضروری به تاثیر بیشتر این اتفاق کمک کنید. از جمله موارد ضروری پس از درمان عبارتند از:

  • تمام نکاتی که پزشک برای شما گوشزد کرده است را به خوبی رعایت فرمایید.
  • مایعات و آب را زیاد بنوشید تا سریعتر دفع انجام شود.
  • به انجام ورزش و تحرک بپردازید.
  • از مصرف غذاهای چرب و پرنمک جدا خودداری کنید.
  • نواحی تحت درمان را می توانید به آرامی ماساژ دهید.
  • مصرف الکل را آغاز نکنید. زیرا الکل مانع از دفع چربی می شود.
  • تا سپری شدن یک هفته پس از درمان در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. در این بازه لازم است سولاریوم و آفتاب گرفتن را فراموش کنید.
  • مواد غذایی مفید و سالم مصرف کنید. تا روتین لاغری شما به خوبی پیش برود.

بیوتی کلینیک همراه شما در بهترین انتخاب

در این مقاله سعی شد به معرفی کاملی از کویتیشن و نحوه انجام آن پرداخته شود. اکنون شما با دانستن مزایا، معایب و نکات مهم این اتفاق می توانید به خوبی تصمیم گرفته و برای آن اقدام نمایید. در این میان بیوتی کلینیک نیز مفتخر است تا با معرفی بهترین مراکز زیبایی و سلامتی شما را در این راه همراهی نماید.

همچنین متقاضیان و مراجعه کنندگان زیبایی می توانند از این مجموعه برای انتخاب بهترین مراکز تهران در زمینه؛ کاشت مو، جراحی های زیبایی، لاغری و تناسب اندام، پوست و زیبایی مشاوره های لازم را دریافت نموده و بهترین مرکز سلامتی را برای خود انتخاب نمایند.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه