دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

جوانسازی پوست با دستگاه ال دی ام (LDM)

مراقبت های پوست و زیبایی
|
مراقبت های پوست و زیبایی
| 1401/04/12

جوانسازی پوست با دستگاه ال ام دی LDM اولتراسوند یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین روش ها در حوزه سلامت و زیبایی می باشد. این دستگاه که از امواج اولتراسوند بهره مند است به علت درمان مشکلات پوستی از قبیل لکه های پوستی، رفع چین و چروک، جوانسازی پوست و ... توانسته مخاطبان بسیار زیادی را با خود همراه سازد.

در این مقاله با بیوتی کلینیک همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از دستگاه ال دی ام (LDM) نحوه کاربرد، مزایا، معایب آن بدست آورید. پس از آن می توانید برای داشتن یک پوست سالم، درمان با این دستگاه را تجربه نمایید. از یاد نبرید که داشتن یک پوست خوب همچون گذشته سبب افزایش اعتماد به نفس از دست رفته برای شما می شود. با ما در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران همراه باشید.

دستگاه ال دی ام (LDM) و کاربردهای آندستگاه ال دی ام (LDM) و کاربردهای آن

جوانسازی پوست با دستگاه ال ام دی LDM چیست؟

این دستگاه پیشرفته که ساخت کمپانی Wellcomet آلمان است توانسته با تنظیم امواج اولتراسوند در مصارف درمانی و زیبایی به خوبی عمل کند. در حقیقت نام دیگر این دستگاه هایدو و عملکرد آن هایدو تراپی نام دارد. هایدوتراپی نسخه پیشرفته همان هایفوتراپی است که برای درمان پوستی و ... به کار می رود.

اما فناوری ال دی ام دو فرکانس را همزمان به بافت همبند پوست شما رسانده و سبب تغییرات می شود. به همین علت است که عملکرد موثرتری به نسبت دیگر موارد مشابه خود دارد. از یاد نبرید که امواج فراصوت و اولتراسونیک که در دسته امواج صوتی و مکانیکی هستند در این دستگاه استفاده می شود.

خبر خوب آنجاست که این دستگاه به علت درمان فوق العاده جوش های چرکی، آکنه و ... به خوبی توانسته جایگزین داروی راکوتان شده و مانع از بروز عوارض آن برای فرد می شود. به طور کلی ال دی ام می تواند با درمان مشکلات پوستی جوانسازی پوست را برای مراجعه کنندگان خود رقم بزند.

دیگر مقالات کلینیک بیوتی را در این بخش دنبال نمایید

بهترین جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس

بهترین و موثرترین روش جهت جوانسازی پوست

جوانسازی پوست دست با چه روش هایی امکان پذیر می باشد؟

کاربرد دستگاه ال ام دی LDM

اکنون می دانید که دستگاه ال دی ام چگونه سبب جوانسازی پوست می شود اما بهتر است کمی از کاربرد های ویژه آن دانسته تا برای رفع مشکلات پوستی خود اقدام کنید. از کاربرد های ویژه این دستگاه می توان به موارد ذیل اشاره نمود. همچون؛

  • بهبود چین و چروک های سطحی و عمقی
  • سبب جذب بهتر داروهای پوستی
  • درمان اگزما، آکنه و التهابات پوستی
  • رفع افتادگی و شل شدگی پوست
  • درمان بهتر ترک های پوستی
  • ضد پیری
  • سبب جوانسازی پوست
  • درمان جوش های فعال و سر سیاه
  • بهبود جای جوش های قدیمی
  • درمان زخم های وریدی، دیابتی، کلوئید و هیپرتروفی
  • درمان آتوپیک درماتیت
  • درمان موثر پسوریازیس
  • سرعت بخشیدن در ترمیم گرافت
  • درمان پریورال درماتیت
  • کاهش سلولیت
  • لیفت پوست بدن و صورت

دستگاه LDM چگونه عمل می کند؟

همانطور که در بالاتر دانستیم این دستگاه با داشتن سونوترود های متفاوت به لایه های مختلف پوست نفوذ می کند. پس از دسترسی به لایه های پوستی امکان رفع مشکلات برای آن فراهم شده. در نهایت با تولید کلاژن سازی و افزایش خون رسانی در منطقه مورد نظر سبب جوانسازی پوست می شود.

ترمیم و اصلاح پوست در آن مرحله بدین علت است که همزمان سه فعالیت حرارتی، بیومکانیکی و بیو شیمیایی ایجاد می شود تا تغییرات صورت پذیرد. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید پس از جدی انرژی حرارتی توسط بافت همبند، حرارت به وجود می آید که سبب تحریک جریان های متابولیسمی و لنفاوی می شود. در نهایت هر سه انرژی با دو فرکانس همزمان سبب نفوذپذیری دیواره سلول ها شده و مشکلات پوستی برطرف می گردد.

مزایای جوانسازی پوست با دستگاه LDMمزایای جوانسازی پوست با دستگاه LDM

مزایای استفاده از دستگاه ال ام دی LDM

تا به اینجا با کاربرد ها و طریقه عملکرد دستگاه LDM به خوبی آشنا شدید. اگر شما هم تمایل دارید تا برای درمان و جوانسازی پوست از این دستگاه استفاده کنید، بهتر است از مزایای ویژه ای که برایتان دارد نیز اطلاعات کاملی داشته باشید. مزایای ویژه دستگاه ال دی ام عبارتند از:

  • دارای اثر بخشی بسیار در درمان مشکلات پوستی
  • امکان درمان در محل با این دستگاه به دلیل قابل حمل بودن آن
  • غیر تهاجمی و ایمن
  • کاربری آسان
  • عدم نیاز به اقلام مصرفی نظیر نیدل، کارتریج، لامپ و ...
  • مورد استفاده برای انواع پوست اعم از خشک، معمولی، مرطوب و مختلط
  • ماندگاری طولانی مدت نتیجه کار
  • امکان انجام چند درمان مختلف در هر جلسه
  • قابل استفاده بر روی زخم های باز
  • امکان دسترسی به لایه های مختلف پوستی برای درمان
  • شامل سونترود های پیشرفته، ایمن و سبک
  • و ...

عوارض دستگاه LDM

معمولا این دستگاه به دلیل کاربری آسان و ایمنی که دارد کمتر مورد توجه عوارض جانبی برای مراجعه کننده قرار می گیرد. اما برخی از مشکلاتی که ممکن است برای فرد در برخی موارد پیش بیاید می توان به؛ احساس درد، ورم، التهاب، قرمزی و کبودی، تهوع و جمع شدن مایع در زیر پوست اشاره کرد.

البته نکته مهم این است که با مراجعه به یک مرکز معتبر با دارا بودن کادری متعهد و متخصص مانع از بروز هرگونه عوارض احتمالی شوید. شما می توانید در زمان مشخص از طریق راه های ارتباطی با مجموعه ما تماس حاصل نموده تا با دریافت مشاوره های لازم بهترین مرکز سلامتی و درمانی را انتخاب کنید.

هزینه جوانسازی پوست با دستگاه LDM

برای آن که این اقدام زیبایی را انجام دهید لازم است تا از هزینه آن نیز مطلع شوید. از یاد نبرید که برخی عوامل همچون؛ تعداد جلسات، ناحیه تحت درمان، نوع مشکل، حق الزحمه اپراتور، موقعیت جغرافیایی کلینیک و ... می تواند سبب کاهش یا افزایش هزینه درمان شما با دستگاه ال دی ام شود.

نکته ضروری این است که درگیر تخفیفات عجیب و شگفت انگیز نشوید. سلامتی شما نیاز به کمی تحقیق برای انتخاب بهترین مرکز درمانی را دارد. پس بعد از اندکی جستجو و دریافت اطلاعات کامل به مرکز مورد نظر خود برای درمان و ایجاد جوانسازی پوست خود مراجعه فرمایید.

جوانسازی پوست با دستگاه ال دی ام (LDM)جوانسازی پوست با دستگاه ال دی ام (LDM)

بیوتی کلینیک همراه شما در انتخاب بهترین مرکز درمانی و پوستی

در این مقاله سعی شد به معرفی کاملی از جوانسازی پوست با دستگاه ال ام دی LDM پرداخته شود. اکنون شما از مزایا و معایب استفاده از آن به خوبی با خبر هستید و می توانید برای درمان خود اقدام کنید. از یاد نبرید که بیوتی کلینیک آماده همراهی با شما برای انتخاب بهترین مرکز درمانی و پوستی در تهران است. همچنین این مجموعه می تواند در دسته های دیگر همچون:

همراه شما بوده و بهترین مرکز را به شما پیشنهاد دهد.

دیدگاه ها
2
ثبت دیدگاه