دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

کاربرد لیزر برای دور چشم چیست

مراقبت های پوست و زیبایی
|
دانستنی های جراحی زیبایی
| 1401/03/04

با افزایش سن معمولاً پوست انسان توانایی رشد و کشش مجدد را از دست داده و در اثر آفتاب، کم آبی و سیگار کشیدن و برخی داروها خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. لیزر برای دور چشم یکی از روش هایی است که کمک می‌کند تا پوست کمی جوان تر شود.

حرکات صورت به مرور زمان پوست را در گوشه های بیرونی چشم چروک کرده و چین و چروک های داینامیک و استاتیک تشکیل می شود. روش های مختلفی برای رفع این چروک ها و جوانسازی پوست دور چشم وجود دارد که لیزر از اصلی‌ ترین آن ها می باشد. در این مطلب از کلینیک کاشت مو شرایط ، مزایا، معایب و کاربرد لیزر دور چشم را بررسی خواهیم کرد.

مزایای لیزر دور چشممزایای لیزر دور چشم

چرا لیزر برای دور چشم انجام می شود؟

پوست دور چشم از نازک ترین و حساس ترین قسمت های بدن بوده که بسیار سریع پیر می شود و جوانسازی آن با روش های مختلف صورت می پذیرد. صاف کردن چین و چروک، کاهش پف پلک و گودی زیر چشم و صاف و سفت کردن پلک های بالا و پایین مواردی هستند که به کمک لیزر درمانی می توان انجام داد. فناوری های لیزر درمانی مخصوص دور چشم بسته به نوع مشکلی که دارید استفاده می شود. به عنوان مثال لیزر فرکشنال برای رفع چین و چروک و گودی چشم استفاده می گردد.

همچنین به روش لایه برداری با لیزر نیز شناخته می‌ شود که با استفاده از یک دستگاه لیزر دستی کوچک سلول های بیرونی پوست از اطراف چشم جدا می شود. به این صورت لیزر سلول های پوستی جوان تر و سالم زیر سطح پوست را که خاصیت انعطاف پذیری بیشتری دارند در معرض دید قرار می دهد و لایه های بیرونی و آسیب دیده را به وسیله گرما از بین می برد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

نحوه رفع ضایعات عروقی با لیزر

زمان مناسب انجام prp بعد از کاشت مو

پاکسازی پوست با لیزر بهتر است و یا لایه برداری

مزایا لیزر برای دور چشم چیست؟

از مهمترین مزایایی که لیزر دور چشم دارد می توان به جوان سازی پوست و از بین بردن سیاهی دور آن اشاره کرد. همچنین برخی روش های لیزر درمانی بسیار سریع و آسان انجام می شود و بهبودی آن نیز در کمترین زمان ممکن رخ می دهد. عوارض جانبی بسته به نوع لیزر کوتاه تر از سایر روش های درمانی بوده و تورم آن خفیف تر می باشد.

چطور لیزر دور چشم انجام می شود؟

آشنایی با نحوه لیزر دور چشم می تواند در کاهش استرس و در آگاهی بخشیدن به بیمار کمک بسزایی داشته باشد. مراحل انجام این درمان به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا ناحیه تحت لیزر پاکسازی می شود
  • سپس کرم بی حس کننده و موضعی بر روی ناحیه قرار می گیرد. البته بیشتر از بیماران نیاز به این کرم ندارند و معمولا درد آن را تحمل می کنند.
  • دستگاه مورد نظر بر روی پوست حرکت می کند و در طول درمان لیزر به هزاران نور کوچک تبدیل شده و به لایه های عمقی پوست نفوذ می‌کند تا حداقل آسیب را با آن ایجاد نماید.
  • این پروسه با جایگزینی پوست های سالم پایینی با پوست های آسیب دیده بالایی به وسیله گرما صورت می گیرد.

قبل از لیزر دور چشم چه کارهایی باید انجام داد؟

قبل از انجام لیزر درمانی دور چشم باید برخی دستورالعمل ها را و مراقبت ها را انجام دهید. در نظر داشته باشید قبل از این درمان از قرار گرفتن در معرض خورشید برای حداقل دو هفته پرهیز کرده و به طور منظم قبل از رفتن به زیر آفتاب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

همچنین حداقل دو هفته قبل از درمان از روش های لایه برداری پوست بپرهیزید. از مصرف محصولات گلیکولیک اسید و رتینوئیک اسید قبل از درمان حداقل چند هفته پرهیز کرده و به طور منظم کرم های موضعی تجویز شده را استفاده کنید و حتما قبل از درمان توجه داشته باشید که هیچ ماده آرایشی روی پوست شما نباشد.

لیزر دور چشم و کاربردهای آنلیزر دور چشم و کاربردهای آن

فعالیت هایی که بعد از لیزر دور چشم صورت می گیرد

بعد از انجام لیزر دور چشم نیز باید موارد و مراقبت هایی را به طور منظم اجرا کنید. به عنوان مثال برای کاهش احساس ناراحتی و سوختگی از کمپرس های سرد می توانید استفاده کنید. همچنین به طور منظم کرم های موضعی که توسط دکتر تجویز شده را استفاده کرده و با پوست خود با ملایمت رفتار کنید و آن را زیاد نخارانید. همچنین برای مدت طولانی زیر نور آفتاب قرار نگیرید و از کرم‌ های ضد آفتاب قوی در این دوران در هنگام بیرون رفتن استفاده کنید.

آیا لیزر برای دور چشم عوارض دارد؟

معمولاً انجام لیزر دور چشم باعث بروز برخی از عوارض جانبی در بیماران خاص می شود. البته این عوارض معمولاً جزئی هستند و در کوتاه مدت ناپدید می‌ شوند. عوارضی مانند قرمزی پوست، تورم منطقه لیزر شده، سوزش همراه احساس ایجاد خارش و همچنین آفتاب سوختگی خفیف از موارد عوارض لیزر دور چشم می باشد. البته در موارد حادتر سوزش و زخم و تغییر رنگ دانه های پوست نیز ممکن است رخ دهد.

روش های جایگزین لیزر دور چشم

در کنار لیزر برای دور چشم و روش های جایگزین دیگری برای رفع برخی مشکلات مانند چین و چروک، گودی و سیاهی چشم میتوان انجام داد. به عنوان مثال بوتاکس، لایه برداری شیمیایی و میکرونیدلینگ که درمانی است که با ایجاد هزاران سوراخ کوچک توسط سوزن در پوست انجام می گردد، می تواند به عنوان روش جایگزین لیزر استفاده شود.

کاربردها و مزایای لیزر دور چشمکاربردها و مزایای لیزر دور چشم

هزینه لیرز دور چشم

در انتها باید توجه داشته باشید که تعداد جلسات لیزر دور چشم با توجه به میزان شدت مشکلات پوست بیمار متفاوت خواهد بود. بر همین اساس هزینه لیزر دور چشم متفاوت خواهد بود و هر چه جلسات درمان بیشتر، به همان اندازه قیمت نهایی گران تر میشود.

همچنین هزینه این درمان با توجه به امکانات ارائه شده و مرکز و کلینیک که انتخاب می کنید و همچنین تخصص افراد متغیر است. بیوتی کلینیک با بهره مندی از افراد متخصص و حرفه ای و تجهیزات کاملا بروز، انواع خدمات زیبایی و پوست و مو و لیزر را ارائه می دهد. جهت آشنایی با خدمات این مجموعه و دریافت مشاوره می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده کنید. 

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه