مناسب ترین نواحی صورت برای تزریق ژل

در مقالات قبل درباره مراقبت بعد از تزریق ژل، هزینه تزریق ژل، عوارض تزریق ژل و اینکه قیمت تزریق ژل با توجه به میزان ژلی که تزریق می شود متفاوت است صحبت کردیم.اگر شما به دنبال بهترین مارک ژل برای تزریق صورت هستید باید با پزشک خود مشورت کنید تا برای خط خنده، لب و... مئرد استفاده قرار دهید.

همان طور که در مقاله تزریق ژل راهی برای جوانسازی صورت در مورد تزریق ژل مطالبی را عنوان کردیم سعی‌مان بر این است تا در این بخش به بیان نواحی مورد تزریق ژل بپردازیم، پس با کلینیک کاشت مو همراه باشید.

ژل در درمان چروک صورت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا می توان گفت که از سایر روش های موجود هم کم هزینه تر و هم از نظر مشکلاتی که بعد از تزریق پیش می آید کم دردسر تر می باشد.

تزریق ژل در کلینیک کاشت مو

نواحی که در صورت برای تزریق بهترین مناطق هستند و بیشترین نقش زیبایی را در صورت ایفا می کنند را در زیر برای شما معرفی کرده‌ایم:

  • چین های دور بینی
  • خطوط ماریونت که در کنار لب از طرفین به وجود می آید
  • مورد استفاده دیگر ژل در درمان چین چانه ای
  • استفاده دیگر از ژل برای حجم دهی چانه می باشد این مورد برای بعضی از افراد قابل استفاده است
  • حاشیه لب برای افرادی که سن آنها بالا رفته خیلی مورد استقبال قرار می گیرد. این چروک ها بالای لب بیشتر به وجود می آید.
  • پر کاربرد ترین نوع تزریق، تزریق ژل لب می باشد این نوع تزریق معمولا بیشتر استفاده می شود  که هر آنچه از تزریق ژل لب باید بدانید را قبلا توضیح داده ایم و با توجه به میزان نیاز لب بالا و لب پایین با توجه به نظر پزشک متخصص برای شما تزریق انجام می شود

تمام این نواحی که در بالا برای شما قرار دادیم قسمت هایی از صورت می باشد که با گذشت زمان این نواحی دارای پیری شده و کمی از حالت طبیعی خود خارج می شود و باعث تغییر در چهره شما می شود و با چند تزریق می توان به حالت عادی خود باز گردد.

کلینیک کاشت مو متخصص در پوست و زیبایی با در نظر گرفتن سلامتی بیماران بهترین راه جوانسازی صورت را با توجه به نیاز شما پیشنهاد می دهد.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید