هر آنچه باید در مورد اثرات زیبایی بعد از تزریق بوتاکس بدانیم

میانگین امتیاز کاربران به این مقاله :
 |  امتیاز 2/6 از 5 (از 2411 رای)

تاثیر زیبایی بعد از تزریق بوتاکس

آیا با تزریق بوتاکس آشنایی دارید؟ معمولاً تمامی افراد تمایل به داشتن زیبایی دارند و برای رسیدن به این خواسته خود دست به انجام هر کاری می‌زنند. یکی از مواردی که برای زیبایی ظاهری تاثیر گذار است چین و چروک‌های روی پوست هستند که به دلایل مختلفی مانند بالا رفتن سن و نور آفتاب و همچنین عادت‌های خنده بوجود می‌آیند. شما برای از بین بردن این مشکل می‌توانید از روش‌های جدیدی که به تازگی بسیار مرسوم شده و افراد زیادی تمایل به انجام آن دارند استفاده کنید. مانند تزریق بوتاکس. در این مقاله می‌ خواهیم از تأثیر درمانی و زیبایی بوتاکس سخن گفته و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

تاثیر تزریق بوتاکس بر روی زیبایی

بوتاکس را می‌توان قوی‌ ترین سمی دانست که تاکنون در علم پزشکی شناخته شده است. نام اصلی این سم بوتولیسم بوده و به اختصار آن را بوتاکس می‌ نامند. طبق تحقیقات انجام گرفته توسط محققان اگر بوتاکس حتی به میزان بسیار اندک نیز وارد بدن شود می‌ تواند کشنده باشد. امروزه برای انجام عمل‌های زیبایی از تزریق بوتاکس استفاده می‌ کنند بدین صورت که با تزریق بوتاکس می‌توان ماهیچه‌های ناحیه مورد نظر را فلج کرد. تزریق بوتاکس در علم پزشکی و زیبایی بسیار پر کاربرد می‌ باشد. شما می توانید با استفاده از بوتاکس اعمال زیبایی کوچک را انجام دهید و نتیجه خارق العاده اش را مشاهده کنید. 

تزریق به لب - کلینیک

تزریق بوتاکس برای زیبایی

اگر تصمیم به تزریق بوتاکس دارید خوب است که بدانید در زمان تزریق بوتاکس عصب‌های موجود در نقاط تزریق بوتاکس در آن‌ها انجام می‌شود از بین رفته و سبب کاهش حرکات عضلانی می‌شود. و اگر شما چین و چروکی بر روی سطح پوست خود دارید با بوتاکس تمامی این چین و چروک‌ها از بین خواهند رفت. بعد از تزریق حداکثر 10 روز زمان لازم است تا بتوان نتیجه مطلوب را مشاهده کرد. بوتاکس می‌توانی زیبایی از دست رفته شما را بازگردانده و اعتماد به نفس شما را بالا برده و احساس خوشایندی در شما به وجود بیاورد.

تزریق بوتاکس به جایگاه های مختلف صورت _ کلینیک

تزریق بوتاکس برای درمان

بوتاکس علاوه بر کاربرد فراوانش برای اعمال زیبایی کاربردهای درمانی نیز داشته و برای درمان برخی از بیماری ها نیز از بوتاکس استفاده می کنند . مانند سردرد های میگرنی، درمان اسپاسم های ماهیچه های گردن و صورت، لوچی چشم ها، پرش پلک و انقباض و تیک های گردن. که تمامی این موارد امتحان شده و نتیجه مطلوب در درمان این بیماری ها مشاهده شده است . و از سوی سازمان جهانی FDA نیز روشی تایید شده می باشد .

مزایای تزریق بوتاکس برای درمان و زیبایی

تزریق بوتاکس در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین هزینه می‌تواند نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد و شما چهره‌ای شاداب و زیبا خواهید داشت.
بهترین روش برای زیبایی صورت و برطرف کردن چین و چروک صورت بوتاکس می‌باشد که هیچ گونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت.

تزریق بوتاکس به پیشانی _ کلینیک

اطلاعات کلی درباره تزریق بوتاکس برای درمان و زیبایی

خوب است که بدانید با تزریق بوتاکس بر روی عضله مورد نظر این ناحیه 2 تا 6 ماه فلج شده و بوتاکس در این زمان تأثیر گذار خواهد بود و بعد از ترشح استیل کولین عضله دوباره شروع به حرکت می‌کند.
چون این سم بسیار خطرناک می‌باشد بنابراین باید میزان مشخصی از بوتاکس تزریق شود. مقدار بوتاکس را بر اساس واحد اندازه گیری می‌ کنند. میزان مجاز تزریق بین 100 تا 600 واحد می‌توانی باشد و این میزان با توجه به نظر پزشک متخصص تعیین می‌ شود. بی شک پیشانی در زیبایی ظاهری صورت بسیار تاثیر خواهد گذاشت و جزء اولین نقاطی است که چین و چروک در آن به وجود می‌ آید و مناسب‌ ترین مکان برای تزریق می‌ باشد. حتماً برای تزریق به پزشک متخصص مجرب و ماهر در کلینیک زیبایی مراجعه کرده و در مراکز مجاز این کار را انجام دهید تا عوارض این امر گریبان گیر شما نشود..


 

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید