بازیابی حجم و فرم از دست رفته صورت و بدن با تزریق چربی

میانگین امتیاز کاربران به این مقاله :
 |  امتیاز 3/3 از 5 (از 2414 رای)

تزریق چربی یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی است که بسیاری برای موارد مختلفی از این نوع عمل استفاده می کنند. یکی از نشانه های پیری از دست رفتن چربی بدن و صورت است که در صورت حالت شکستگی و چین و چروک ایجاد می شود یا ممکن است حجم قسمت هایی از بدن به دلایلی نرمال نباشد و بخواهید به آنها فرم بدهید. تزریق چربی بهترین روش برای انجام این کارها است. برای آشنایی با تزریق چربی با این مقاله همراه شوید.

چربی های از دست رفته صورت با تزریق چربی

با بالا رفتن سن و سال قسمت هایی از بافت پوست از بین می رود و حالت افتادگی پیدا می کند. روش های مختلفی برای جوانسازی و برجسته سازی اعضای بدن و صورت وجود دارد که تزریق چربی یکی از این روش ها است که هیچگونه عارضه ای ندارد و یکی از ماندگارترین روش ها خواهد بود. تزریق چربی علاوه بر جوانسازی به برجسته کردن و فرم دادن به لب، گونه، چانه، سینه و باسن استفاده می شود. برای اینکار ابتدا چربی های اضافه از قسمتی از بدن بوسیله ساکشن کشیده می شود و این چربی ها آماده سازی می شوند و با سوزن های ریزی به مناطقی که نیاز به تزریق چربی دارند، تزریق می شود. این روش به دلیل اینکه از چربی های خود بدن شخص استفاده می کند بسیار کم خطر است و نتایج بهتری نسبت به سایر روش ها دارد.

تزریق چربی به پلک _ کلینیک

محل برداشت چربی برای تزریق چربی

محلی که چربی از آنجا برداشته می شود بسیار اهمیت دارد. معمولا از قسمت های بیرونی ران، شکم و پهلو جهت برداشتن چربی استفاده می شود. ارجحیت برداشت چربی با قسمت هایی است که چربی آنجا در برابر رژیم بسیار مقاوم است. هنگام استخراج چربی باید به مواردی دقت نمود. اول اینکه هنگام برداشت کمترین فشار به آن قسمت وارد شود و اینکه باید با سرنگ مخصوص این کار را انجام داد. نکته دیگر این است که در چربی استخراج شده نباید خون وجود داشته باشد زیرا باعث تخریب سلول های چربی می شود، پس جداسازی این دو از هم بسیار اهمیت دارد. محل هایی که دارای تحرک کمتری است و خون رسانی به آن بیشتر است، ماندگاری بالاتری در تزریق چربی دارند. مناطقی مانند زیر چشم ها، پشت دست، پیشانی، گونه، خط اخم و لب بالاترین ماندگاری را دارند.

نواحی تزریق چربی به صورت _ کلینیک

مزایای تزریق چربی

برخی از مزایای تزریق چربی به شرح ذیل می باشد:
بهبود پوست و جوانسازی
ماندگاری این روش نسبت به سایر روش ها بالاتر است زیرا یکبار نیاز به تزریق دارد و بین 3 الی 5 سال ماندگاری دارد.
این روش ایمن ترین راه برای برجسته سازی و پرکردن نواحی صورت و بدن است.
چربی می تواند به هر نقطه ای از بدن یا صورت تزریق شود.
به دلیل اینکه از چربی بدن استفاده می شود ، به سرعت با بدن منطبق می شود و پس زده نمی شود.
اعتماد به نفس و زیبایی را در شما بالا می برد.

تزریق چربی به صورت _ کلینیک

افرادی که برای تزریق چربی مناسب نیستند

با توجه به اینکه این روش، بی خطر است و عوارضی ندارد اما برخی افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند. این افراد دارای ویژگی های ذیل می باشند:
افرادی که افسردگی دارند.
افرادی که فشار خون بالایی دارند.
افراد دیابتی
افرادی که قند خون بالایی دارند.
افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند.
افرادی که دارای مشکلات خونریزی هستند.
نواحی مناسب جهت تزریق چربی
همانگونه که گفته شد تزریق چربی برای همه نواحی بدن و صورت انجام می شود. اما کاربردهای تزریق چربی بسیار زیاد است که برخی از آنها در ذیل آمده است:
برای فرم دادن و بزرگ کردن باسن
برای حجم دادن به لب ها
برای فرم و حجم دادن به سینه ها
جوانسازی پوست صورت یا بدن
از بین بردن چین و چروک صورت و گردن
رفع خط خنده و اخم
از بین بردن و پر کردن جای جوش
از بین بردن گودی زیر چشم
برجسته سازی گونه
زاویه سازی صورت

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید