تزریق ژل راهی برای جوانسازی صورت

تزریق ژل در این روزها یکی از پرطرفدار ترین راه های از بین بردن نواقص صورت به شمار می رود در این بین استفاده از بهترین مارک ژل برای تزریق صورت، بهترین مارک ژل برای خط خنده، و بهترین مارک ژل برای تزریق لب خواسته همه افراد است علاوه بر آن هزینه تزریق ژل و قیمت انواع ژل از سوالاتی است که برای هر بیماری که مطب یا کلینیک زیبایی مراجعه می کند پیش می آید. اگر شما هم در ذهنتان این سوال ها را دارید که قیمت تزریق ژل خط خنده، قیمت ژل ژوویدرم، بهترین ژل تزریقی صورت چیست حتما با مشاوران کلینیک کاشت مو تماس حاصل فرمایید. مشاوران این مرکز شما را با عوارض تزریق ژل لب، مراقبت بعد از تزریق ژل آشنا کرده و به شما خواهند گفت که آیا کاندیدای مناسبی برای تزریق هیالورونیک اسید هستید یا خیر. کلینیک کاشت مو در این مقاله سعی بر آن داشته تا اطلاعاتی را در رابطه با تزریق ژل برای جوانسازی پوست صورت در اختیار کاربران قرار دهد.

تزریق ژل-کلینیک کاشت مو

آدمی از ابتدای خلقت همواره با پدیده پیری در جنگ و جدال بوده و در این جنگ و ستیزها به روشهای متنوعی نیز دست پیدا کرده است.
ظاهر شدن چین و چروک روی صورت یا عمیق تر شدن چین های طبیعی همیشه برای انسان به ویژه بانوان ناخوشایند بوده و هست و خواهد بود و در هر زمان روشهایی برای از بین بردن یا کم کردن آنها اعمال شده است. تزریق ژل یا چربی یکی از آخرین دستاورد علم پزشکی در جهت هرچه زیباتر کردن انسان است.
 روزانه هزاران نفر در کلینیک های زیبایی سراسر جهان با اثر سحر آمیز این فرآورده ها نه تنها رد پای پیری را از صورت خود می زدایند بلکه با گونه گذاری – تصحیح سایز لب ها و... به هرچه زیباتر کردن صورت و اندام خود می پردازند. با تزریق ماهرانه اندکی از این ژل ها می توان چین های صورت را برطرف نمود ، لبها را بزرگ نمود ، گونه را تغییر شکل داد و... بدون آنکه آثاری روی پوست باقی بماند و بدون آنکه نیازی به بیهوشی باشد و از همه مهمتر بدون آنکه اثر نامطلوب در دراز مدت داشته باشد .
این ژل ها در واقع در داخل پوست چین های صورت تزریق می شود و چین پر می گردد. تزریق بسیار سطحی بوده لذا هیچگونه خطری نظیر آسیب رسیدن به رشته های عصب و یا رگهای بزرگ را ندارد و می توان آن را برای زنان باردار نیز استفاده کرد . موارد استفاده از ژل ها عبارتند از :
•        پر کردن چینهای پوستی کنار لب ( که حالت خنده واضح تر می گردند )
•        پر کردن و برطرف کردن چین های پوستی ناحیه بینی و ابروها و چین هایی که در اثر اخم کردن ظاهر می گردد .
•        برطرف کردن چین کنار لب و بینی
•        برطرف کردن چین های پیشانی ( چین هایی که هنگام بالا بردن ابروها ظاهر می شوند )
•        برجسته کردن گونه ها، بزرگ کردن لبها، رفع ضایعات که در اثر بیماریهای مادرزادی یا بیماری های پوستی مثل آکنه یا حوادث و تصادفات ایجاد شده باشد .
•    رفع بد شکلی های چانه ، پر کردن صورت ،‌ رفع فرورفتگی های زیر گونه و ...

 طول عمر یا به عبارتی مدت اثر ژل ها بستگی به نوع ژل، محل تزریق، سن و شیوه زندگی فرد دارد. کلینیک کاشت مو یکی از بهترین مراکز پوست و زیبایی در تهران است که شما را به جوان تر شدن دعوت می نماید.


نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید