دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

شستن صورت بعد از تزریق ژل

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
مراقبت های پوست و زیبایی
| 1399/11/29

شستن صورت بعد از تزریق ژل باید با توجه به نکاتی که در ادامه بیان می کنیم ، در نظر گرفته شود تا عملیات تزریق ژل و اصلاح فرم آن به خوبی انجام گردد. تزریق ژل یکی از روش های متداول در جوانسازی پوست است که بر روی قسمت های مختلف صورت از جمله لب ها، زیر چشم ، گونه ها و ... انجام می شود. در این مقاله با ما همراه باشید بیشتر راج به این موضوع صحبت کنیم.

تزریق ژل

تزریق ژل که با عنوان فیلر نیز شناخته می شود، از راه های جوانسازی پوست است که رفته رفته طرفداران بسیاری پیدا کرده است و امروزه می توان نمونه های آن را در مردان و زنان مشاهده نمود. تزریق ژل می تواند برای جوان سازی صورت یک کار بسیار مفید بوده و در کنار آن ، مزایایی نیز دارد. این مزایای شامل عدم نیاز به جراحی برای تزریق ژل و همچنین عدم صرف هزینه های بسیار بالا است. این نوع شیوه جوان سازی صورت، درد کمتری دارد و همچنین دوره درمان آن نیز نسبت به سایر روش های زیبایی و جوان سازی پوست، کوتاه تر است. 

شستن صورت بعد از تزریق ژلشستن صورت بعد از تزریق ژل

آخرین مطالب تکمیلی کلینیک کاشت مو تهران را در این بخش دنبال نمایید

رفع معایب زیر چشم با تزریق ژل

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل

تزریق ژل به دست ها به چه منظوری انجام می شود

کاربرد های تزریق ژل صورت

برای درک بهتر این نوع شیوه جوانسازی پوست، باید به کاربرد های آن بپردازیم که شامل موارد زیر می باشد:

  • از تزریق ژل صورت می توان برای حجیم کردن و بزرگتر کردن سایز لب ها استفاده نمود که امروزه بسیار رایج شده است.

  • یکی دیگر از کاربرد های مهم تزریق ژل صورت را می توان حجیم کردن و به اصطلاح تو پر کردن صورت دانست که چهره فرد را از حالت بد فرم آن اصلاح می کند.

  • همچنین امروزه با تزریق ژل می توان از چین و چروک هایی که بر روی صورت ایجاد می شود جلوگیری نمود و آنها را به طور موقت حذف کرد. همانطور که می دانید، با گذر زمان، کلاژن های صورت کاهش می یابد و این عامل می تواند باعث از ایجاد چین و چروک گردد.

  • کاربرد دیگر تزریق ژل صورت همچنین شامل رفع جای زخم بر اثر عوامل مختلف و نیز رفع مشکل فرورفتگی های صورت می باشد.

شستن صورت بعد از تزریق ژل به لب ها

بیشترین نوع تزریق ژل بر روی لب ها انجام می شود که این نوع تزریق در بین بانوان و افراد جوان معمول است. با تزریق ژل در صورت، یکسری فعالیت ها از جمله شستن صورت بعد از تزریق ژل لازم است با احتیاط انجام شود. در رابطه با شستن صورت بعد از تزریق ژل ابتدا لازم است به این نکته توجه شود که برای بازگشت به حالت اولیه، لازم است صورت پس از تزریق ژل به مدت چند ساعت دست نخورده باقی بماند.

شستن صورت بعد از تزریق ژل برای چند ساعت ممنوع بوده و با توجه به نظر متخصص پزشک زیبایی که این عمل را انجام داده است، زمان آن می تواند کمی متفاوت باشد. در تزریق ژل بر لب ها، لازم است از شستشوی صورت و لب ها با آب گرم و سرد خودداری شود. همچنین ذکر این نکته ضروری است که تا مدت مشخصی، نباید هیچ گونه فشاری بر روی صورت وارد شود که این نکته در هنگام شستشو نیز باید در نظر گرفته شود.

اثرات شستن صورت بعد از تزریق ژل به لباثرات شستن صورت بعد از تزریق ژل به لب

شستن صورت بعد از تزریق ژل به چشم ها و بینی

تزریق ژل همچنین می تواند در قسمت هایی مانند زیر چشم و بینی نیز انجام شود که در این حالت، لازم است شستن صورت تا 6 ساعت انجام نشده و به محل تزریق نیز فشاری وارد نشود. همچنین شستشوی صورت نباید با مواد آرایشی و پاک کننده ها بعد از یک مدت زمان بیان شده، انجام شود. در رابطه با شستشوی بینی نیز می توان به این نکته اشاره نمود که نباید تا مدت یک روز پس از تزریق ژل اقدام به استحمام آن، شستشو با آب گرم، رفتن به سونا و حمام های داغ تا مدت یک هفته اقدام نمایید. این نکته همچنین در استفاده از شوینده های نامناسب برای صورت نیز صدق می کند.

شستن صورت بعد از تزریق ژل به چشم ها و بینیشستن صورت بعد از تزریق ژل به چشم ها و بینی

نکاتی برای شستن صورت بعد از تزریق ژل

از جمله نکاتی که لازم است در رابطه با این موضوع به آن توجه شود، باید گفت:

  • لازم است به این نکته توجه شود که دمای آب می تواند بر ژل های تزریقی تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال همانطور که در قسمت های بالا نیز اشاره شد، دمای بالا می تواند مشکلاتی را در ساختار ژل ایجاد کند و دمای پایین نیز می تواند به گلوله شدن ژل ها و ایجاد فرم نامناسب منجر شود.

  • نکته مهم دیگر در شستن صورت بعد از تزریق ژل آن است که از شوینده های خیلی قوی نباید برای پاک کردن صورت استفاده شود. 

  • همچنین در رابطه با شستن صورت بعد از تزریق ژل باید به این نکته توجه شود که شستشوی های طولانی به خصوص در حمام ها با آب های خیلی گرم و سرد و حتی معمولی نباید انجام شود.

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی باید گفت تزریق ژل یکی از روش های رایج برای جوانسازی و رفع مشکلات صورت و نواقص آن است که امروزه به خصوص در میان زنان جوان و همچنین مردان رایج شده است. اما پس از شستشوی صورت، لازم است به یکسری نکات از جمله شستن صورت بعد از تزریق ژل توجه شود و نکاتی در رابطه با شستشوی صورت با آب در نظر گرفته شود.

در این قسمت نکات مختلفی را در این رابطه بیان کردیم که شامل عدم وارد کردن فشار در حین شستشو بر روی صورت، عدم استفاده از آب های خیلی گرم و خیلی سرد برای شستشوی صورت بعد از تزریق ژل، عدم استحمام های طولانی، رفتن به استخر و یا سونا و ... می باشد.

نکات مهم شستن صورت بعد از تزریق ژلنکات مهم شستن صورت بعد از تزریق ژل

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه