دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

آشنایی با انواع روش های کاشت ریش و سبیل

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
دانستنی های جراحی زیبایی
| 1398/12/15

روش های مختلف کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل یکی از عمل های زیبایی در مردان است که امروزه مورد توجه قرار گرفته و انجام می شود. عمل کاشت ریش و سبیل به روش های متفاوتی صورت می گیرد و شبیه به عمل کاشت موی سر است. با این تفاوت که در اینجا هدف رویش موی سر و صورت است. و خب طبیعتا حساسیت های بیشتری برای آن وجود دارد و باید با دقت بیشتری انجام شود. در این مقاله قصد داریم درباره انواع روش های کاشت موی ریش و سبیل و همچنین چگونگی این عمل ها صحبت کنیم.

روش های مختلف کاشت ریش و سبیل

آشنایی با عمل کاشت ریش و سبیل

برای شروع از اینجا شروع می کنیم که عمل کاشت ریش و سبیل چیست و چرا انجام می شود. در بسیاری از آقایان رویش موی صورت به صورت پیوسته نیست و گاه با کچلی های سکه ای و موضعی همراه است. به علاوه پرپشت نبودن رویش موها نیز از دیگر مواردی است که آقایان در شکایت از آن رو به کاشت موی صورت می کنند. به همین خاطر است که کاشت ریش و سبیل به عنوان یکی از عمل های زیبایی مردان مورد توجه قرار گرفته است. نمی توان کتمان کرد که موهای صورت در صورتی که متناسب با شکل ظاهری فرد باشد زیبایی صورت او را دو چندان می کند.

آشنایی با عمل کاشت ریش و سبیل

عمل کاشت موی صورت چگونه انجام می شود

عمل کاشت سبیل و ریش از عمل های جراحی ای است که معمولا به صورت بیهوشی انجام می شود و شباهت زیادی به کاشت مو روی سر افراد دارد. در حقیقت همینطور که برای کاشت موی سر از مناطق مناسب بافت های مو استخراج شده و با تفکیک پیازچه ها، در مکان های مشخص دیگری کاشته می شوند، در عمل ریش و سبیل نیز همین کار انجام می گیرد. در این عمل نیز گرافت ها یا اصطلاحا بافت های پیوندی مو از بخش پشت سر فرد برداشته شده، به محل مورد نظر در صورت فرد منتقل می شوند. دلیل انتخاب موهای پشت سر این است که این بخش از سر به طور طبیعی در برابر ریزش مو و نازک شدن مو مقاوم است.

پس از برداشتن واحدهای پیوندی، این واحدها جداسازی شده آماده کاشت می شوند. سپس در سطح صورت فرد شکافی نازک ایجاد می کنند و واحدهای تفکیک شده با دقت کامل در شکاف صورت قرار داده می شوند. نکته مهم اینجاست که در عمل کاشت ریش و سبیل باید جهت خواب مو نیز به صورت دقیق انتخاب شود. همچنین میزان رویش مو در این عمل هم مهم است. به همین خاطر عمل کاشت ریش و سبیل نسبت به عمل های معمول کاشت مو سخت تر و پیچیده تر است.

در عمل کاشت موی صورت تعداد گرافت های مورد نیاز برای عمل متفاوت است و با توجه به نوع فرم صورت و نوع ریش و سبیل انتخابی فرد تعیین می شود. برای مثال در کاشت خط ریش ها به حدود 300 تا 400 واحد تفکیک شده نیاز است و در ایجاد ریش روی هر کدام از گونه ها بین 600 تا 700 تار مو نیاز خواهد بود.

آشنایی با انواع عمل های کاشت ریش و سبیل

روش کاشت عمل کاشت ریش و سبیل دارای انواع مختلفی می باشد. که سه روش از روش های موجود مرغوب تر بوده و نتیجه بهتری نیز در بر دارند. به همین خاطر اغلب از این روش ها استفاده می شود. در ادامه به شرح این سه روش و تفاوت هایشان خواهیم پرداخت. به این امید که بتوانید از بین روش های گفته شده بهترین راه کار را انتخاب کنید.

انواع روش کاشت ریش و سبیل

روش کاشت موی صورت FUT

نخستین روش برای کاشت ریش و سبیل این روش است. در این روش ابتدا بین 3 تا 4 اینچ از بافت موی پشت سر فرد جدا شده، به کمک میکروسکوپ واحدهای مو تفکیک می شوند. پس از آماده سازی واحدهای مو برای کاشت باید به سراغ صورت فرد رفت. سپس صورت فرد به صورت میکروسکوپی برش داده شده، بافت های تفکیک شده با توجه به نوع ریش و سبیل در جای خود قرار داده می شوند. این عمل تحت بیهوشی موضعی صورت می گیرد و بین 4 تا 8 ساعت ممکن است طول بکشد.

روش کاشت ریش و سبیل FUE

رایج ترین روش برای کاشت موی صورت این روش است. در این روش موها باز هم از پشت سر فرد قرض گرفته می شود. با این تفاوت که در اینجا موها به صورت یکی یکی برداشته شده و ناحیه وسیع تری را پوشش می دهد. به طوری که دیگر جای زخمی نیز بر روی سر فرد باقی نمی ماند. استفاده از این روش درمان بهتر بوده و باعث می شود که صورت فرد یک دست تر به نظر برسد. به گونه ای که پس از عمل جراحی کسی متوجه نمی شود موهای صورت فرد حالت غیرطبیعی دارد و احتمالا کاشته شده است.

معرفی روش های کاشت ریش و سبیل

روش عمل SUT

این روش که تازه ترین روش برای کاشت موی سبیل و ریش است، نسبت به دو روش دیگر نتایج بهتری داشته و در حقیقت تحولی عظیم در عمل جراحی کاشت موی صورت به حساب می آید. در این روش تراکم مو روی صورت و ابروها بیشتر بوده و خط رویش صورت فرد بسیار طبیعی تر به نظر می رسد. در روش کاشت موی صورت در عمل SUT دیگر خبری از جراحی های طولانی مدت و زخم های موضعی نیست و دردهای پس از عمل و دوران نقاهت نیز به حداقل میزان ممکن می رسد. در این روش تمامی مراحل کار به کمک دستگاه صورت گرفته، مزیت آن در این است که تمامی واحدهای یکتای مو سالم می مانند.

مراقبت های پس از کاشت ریش و سبیل

پس از انجام عمل کاشت ریش و سبیل فرد بایستی حدود 5 روز در خانه بماند و به استراحت بپردازد. پس از 5 روز معمولا پوست های اطراف نواحی پیوندی خشک شده، موهای صورت می ریزد. ریختن موهای صورت معمولا بین یک تا دو هفته زمان می برد. رویش دوباره موها نیز پس از 2 تا 3 ماه آغاز می شود. اگر فرد می خواهد صورتی پرپشت داشته باشد باید حدود 4 تا 6 ماه صبر کند. اصلاح موهای کاشته شده هیچ ایرادی ندارد و خطری برای فرد ایجاد نمی کند.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه