دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

توصیه‌هایی در مورد حالت خوابیدن بعد از کاشت مو

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1398/11/10

حالت خوابیدن بعد از کاشت مو

چند سالی است که از کاشت مو در ایران و حتی کل جهان، به عنوان روشی برای پرپشت کردن مو استفاده می‌شود، که پس از انجام عمل کاشت مو، نیاز به مراقبت‌ هایی است، که بخش زیادی از آن به حالت خوابیدن بعد از کاشت مو  بر می‌ گردد. برای انجام این عمل بدون ریسک و پرطرفدار، می‌ توانید به کلینیک کاشت مو مراجعه کنید، که البته اگر در انتخاب متخصصی که قرار است این کار را برای شما انجام دهد، اشتباهی صورت بگیرد، این عمل به پرخطرترین عمل تبدیل می‌ شود. در ادامه این مطلب با معرفی  نکاتی در خصوص مراقبت‌ ها و حالت خوابیدن بعد از کاشت مو همراه ما باشید.

حالت خوابیدن بعد از کاشت مو

کاشت مو و حالت خوابیدن بعد از کاشت مو

ریزش مو و کم پشت شدن مو در عصر امروزی به دلایل مختلفی اتفاق می‌ افتد، که روز به روز بر تعداد افرادی که ملزم به کاشت مو می‌ شوند افزوده می‌ شود. برای اینکه فردی که موهایی کم پشت دارد، بتواند به کمک کاشت مو، رشد و افزایشی در روند پر پشت شدن موهای خود ببیند، باید به نکات زیادی قبل از عمل و بعد از عمل کاشت مو توجه بسیاری کند، که بخشی از این توجهات باید به حالت خوابیدن بعد از کاشت مو تعلق گیرد. در واقع در هنگام خواب، سر انسان به تعداد دفعاتی بر روی بالش، جا به جا می‌ شود، که اگر مراقب حالت خوابیدن بعد از کاشت مو نباشید، خود را به دردسر بزرگی می‌ اندازید. از این‌ رو توصیه می‌ کنیم، که ادامه مطلب را حتما مطالعه کنید تا با جزئیات بیشتری از عمل کاشت مو و مراقبت‌ های پس از آن، آشنا شوید.

نکاتی در مورد حالت خوابیدن بعد از کاشت مو

برای اینکه نیازی به مراجعه چندین باره به کلینیک کاشت مو پس از انجام عمل کاشت مو نداشته باشید، نکاتی که در ادامه بیان کرده‌ ایم را به دقت مطالعه کنید:
به هیچ عنوان صاف خوابیدن را الگوی خواب خود پس از عمل کاشت مو قرار ندهید، چرا که پوست سر در این دوران بسیار حساس است و ممکن است این حالت خوابیدن بعد از کاشت مو، موجب ایجاد تورم شود. اگر تورمی ایجاد شود، قطعا خواب شما نیز مختل خواهد شد، پس بهتر است برای اینکه رنجی را متحمل نشوید، حتما مراقب حالت خوابیدن خود باشید.
سه تا چهار شب شما پس از عمل کاشت مو، نیاز به یک الگوی ثابت برای خوابیدن دارید.
برای اینکه موهای تازه کاشت شده بر روی سر شما جاگیر شوند، حتما از یک الگوی خواب مناسب پیروی کنید.
از آنجایی که بدن همیشه حس قوی در فهمیدن دردها داشته است، انسان نیز در هنگام خواب، ناخودآگاه برای وارد نکردن صدمات به بدن خود در یک حالت هوشیاری قرار می‌گیرد. از این‌ رو بهتر است به یاد داشته باشید که بر اثر کاهش موی مصنوعی، شما درگیر تورم و درد بر روی پوست سر خود هستید.
اگر بر روی تختخواب می‌ خوابید، برای جلوگیری از برخورد سر با هر چیزی که بالای سر شما قرار دارد، یک بالش را به صورت عمودی در انتهای تخت قرار دهید، تا از صدمات و ضربات احتمالی به سر جلوگیری کنید.
اینها برخی از نکاتی بودند که شما باید در حالت خوابیدن خود، آنها را لحاظ کنید. برای آشنایی با دیگر نکات و مراقبت‌ های پس از عمل کاشت مو ادامه مطلب را مطالعه کنید.

حالت های خوابیدن لعد از کاشت مو

توصیه‌ها و مراقبت‌های پس از عمل کاشت مو

حالت خوابیدن بعد از کاشت مو به قدری حائز اهمیت است، که اگر شما یک حالت خوابیدن بسیار نامناسب را در این دوران برای خود برگزینید، بر روی ناحیه پیوند شده تاثیرات بسیار بدی می‌ گذارید. معمولا برخی‌ ها تصور می‌ کنند، که اگر پوست سر پانسمان شود، در هر حالتی خوابیدن، مشکلی متوجه آنها نخواهد شد، اما بهتر است بدانید که پانسمان پوست سر توسط اکثر پزشکان توصیه نمی‌ شود، چرا که درمان به تاخیر و حتی در حالتی مشکلاتی را برای شما به وجود می‌ آورد. به جای پانسمان پوست سر، پزشکان اسپری Graffiti، را بر روی پوست سر اسپری می‌ کنند، تا درمان با سرعت بیشتری انجام شود. در عمل کاشت مو، اگر تورمی ایجاد شود، تنها دلیل آن خالی نشدن آبی است که در فولیکول های مو جمع شده است، که تنها انتخاب حالت خوابیدن مناسب است، که به خالی شدن این آب‌ ها کمک می‌ کند.

توصیه ها و مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت از ناحیه‌های دریافت کننده و اهدا کننده مو

درست است که حالت خوابیدن بعد از کاشت مو در کاهش تورم، بسیار تاثیرگذار است، اما بخشی از این مراقبت‌ ها به مراقبت از ناحیه دریافت کننده و ناحیه اهدا کننده مو برمی‌گردد. در اولین روز پس از کاشت مو از کرم‌ های ضدعفونی کننده 2 بار در روز و محلول آب نمک برای اسپری کردن به ناحیه دریافت کننده مو  و پیازهای مو، هر نیم ساعت یک بار استفاده کنید.

مراقبت از ناحیه‌های دریافت کننده و اهدا کننده مو

تجویز دارو

پزشکی که عمل کاشت مو را برای شما انجام می‌دهد، برای اینکه در شب اول پس از کاشت مو بتوانید راحت بخوابید، داروهایی را برای شما تجویز می‌ کند، که به هیچ عنوان نباید به همراه آنها الکل مصرف کنید و یا با ماشین آلات سنگین و خودروی شخصی رانندگی کنید. همچنین برای کاهش درد تا تمام شدن دوره درمان، پزشکان متخصص در این حوزه، برای بیماران خود، داروهای مسکن را تجویز می‌ کنند، که بیمار باید هر 6 ساعت یک بار آنها را مصرف کند.

بهترین مدل خوابیدن بعد از عمل کاشت مو

سایر توصیه ها مربوط به خونریزی

بسیار کم پیش می‌ آید که پس از عمل کاشت مو، خونریزی صورت گیرد، اما اگر به هر دلیلی پس از کاشت مو، شاهد خونریزی در محل کاشت مو بودید، حتما به پزشک مراجعه کنید. توصیه ما به شما این است، که اگر خواستار این هستید تا عمل کاشت مو برای شما نتیجه بخش باشد، تا مدتی به نکاتی که لازمه بهبود وضعیت شماست، بسیار توجه کنید.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه