دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

دلایل افتادگی پوست و روش های درمان آن

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
مراقبت های پوست و زیبایی
| 1398/11/06

افتادگی پوست و روش های درمان آن

امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال علل و دلایل افتادگی پوست هستند تا بتوانند از این موارد خود را دور کرده و شادابی و جوانی پوست خود را به مدت طولانی داشته باشند. از مهمترین روش های درمان افتادگی پوست می توان به ماساژ دادن پوست، استفاده از لیفت، نوشیدن آب به مقدار کافی و دوری از استعمال دخانیات اشاره کرد.

دلایل افتادگی پوست: روش های درمان آن

آیا شما نیز به دنبال دلایل افتادگی پوست و روش های درمان آن هستید؟ آیا می دانید که با رعایت برخی از ساده ترین راه های می توانید از افتادگی پوست خود جلوگیری کنید؟
پوست یکی از مهمترین قسمت های بدن است که سهم فوق العاده ای را در زیبایی افراد به خصوص خانم ها به دنبال داشته است. توجه داشته باشید که پوست بدن و صورت در معرض آسیب های محیطی واقع شده و همین امر سبب شده است که بعد از گذشت زمان و افزایش سن شاهد ایجاد چین و چروک و افتادگی در پوست خود باشید. شما می توانید با آشنایی کافی در مورد عواملی که سبب ایجاد افتادگی در پوست می شود، بهترین راه های درمان را نیز به کار ببرید و همچنین بتوانید مانع از بروز این مشکل باشید. از مهمترین و اصلی ترین دلایل افتادگی پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- افزایش سن
- تغذیه نامناسب
- از دست دادن کلاژن های پوستی
- کاهش وزن به شکل ناگهانی
- واقع شدن در معرض نور خورشید به مدت طولانی
- استعمال سیگار
- استفاده نکردن از مرطوب کننده
- عوامل ژنتیکی

توجه داشته باشید که هر کدام از این آیتم های مذکور می تواند مهمترین دلایل افتادگی پوست به شمار آمده و در ادامه در مورد یکی از مهمترین این عوامل توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد.

افتادگی پوست و روش های درمان آن

از دست دادن کلاژن

کلاژن از مهمترین مواردی می باشد که زیبایی و شادابی پوست به آن بستگی دارد و با گذشت زمان و افزایش سن میزان کلاژن های موجود در زیر پوست کاهش یافته و سبب می شود که چین و چروک های زیادی در پوست ظاهر شود که به دنبال آن نیز شاهد افتادگی در پوست خواهیم بود. به همین جهت افراد بایستی از راه های دیگر به دنبال تحریک سازی کلاژن های پوست خود باشند تا پروتئین لازم برای شادابی و جوانسازی پوست خود را تامین کرده و از این طریق مانع از افتادگی و پیرتر به نظر رسیدن خود شوند.

دلایل افتادگی پوست چیست

روش های درمان دلایل افتادگی پوست

در قسمت های قبلی در مورد دلایل افتادگی پوست و مهمترین آیتم های تاثیرگذار در این امر توضیحاتی را به حضور شما ارائه دادیم و اذعان نمودیم که اگر افراد توجه لازم را به سلامت پوست خود نداشته باشند در این صورت در سنین جوانی با این مشکل مواجه خواهند شد. شما نیز می توانید راه های درمان افتادگی پوست را فرا گرفته و آن را مورد اجرا قرار دهید تا در سن پیری، جوانتر از سن و سال های خود به نظر برسید. یکی از مهمترین موضوعاتی که بسیاری از افراد از آن غافل هستند این است که همیشه فکر می کنند جوان و شاداب خواهند ماند ولی فراموش کرده اند که مادر بزرگ آنها نیز روی یک خانم جوان و بسیار زیبایی بوده است. از مهمترین راه های درمان افتادگی پوست می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

-  کم کردن وزن به آرامی
- نوشیدن آب به مقدار کافی
- استفاده مرتب از کرم های مرطوب کننده
- استفاده صحیح از مواد آرایشی
- انجام ورزش های صورت
- انجام لیفت با نخ
- داشتن رژیم غذایی سالم
- ماساژ دادن پوست

انواع روش های درمان افتادگی پوست

کم کردن وزن به آرامی: دلایل افتادگی پوست

برخی از افراد برای رسیدن به وزن مناسب و ایده آل مورد نظر خود، به دنبال رژیم های سرسختی هستند و در کوتاهترین زمان وزن بسیار زیادی را از دست می دهند. از دست دادن وزن به شکل ناگهانی ممکن است سبب شل شدن پوست شده و یکی از مهمترین دلایل افتادگی پوست به شمار آید. به همین جهت توصیه می شود که حتما از رژیم های صحیح برای لاغری خود استفاده کنید تا علاوه بر اینکه به شکل سالم و صحیح لاغر شوید و به وزن مورد نظر برسید، پوست نیز هیچ گونه آسیبی را متحمل نشود.

روش های درمان افتادگی پوست

نوشیدن آب به مقدار کافی

همانطور که میدانید 70 درصد از بدن هر فرد را آب تشکیل داده است که کمبود حتی چند درصدی آن نیز می توانید حیات فرد را با مشکل مواجه کند. توجه داشته باشید که کمبود آب در بدن بیشترین تاثیر را بر روی پوست خواهد داشت. شما می توانید با نوشیدن روزی 7 یا 8 لیوان آب نه تنها به سلامتی بدن خود کمک کرده باشید بلکه می توانید پوست خود را از شل شدن و افتادگی نجات دهید. در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد که تغذیه نامناسب و کم خورد آب می تواند از مهمترین دلایل افتادگی پوست به شمار آید.

نوشیدن آب یکی از راه های درمان افتادگی پوست

استفاده از کرم های مرطوب کننده

یکی از مهمترین مواردی که در لیست دلایل افتادگی پوست می توان آن را مشاهده کرد، خشکی پوست می باشد که به دنبال خود چین و چروک را به دنبال خواهد داشت. استفاده از کرم های مرطوب کننده می توانید پوست شل شده را درمان کرده و مانع از افتادگی آن باشد. شما می توانید هر شب قبل از خواب به مدت چند دقیقه از کرم های مرطوب کننده استفاده کرده و به آرامی بر روی پوست خود بمالید تا در زمان پیری شاهد شل شدن و افتادگی پوست خود نباشید. توجه داشته باشید که کرم های مرطوب کننده را فقط برای صورت با دست خود استفاده نکنید بلکه می توانید از آن برای بدن خود استفاده نموده و پوست خود را ماساژ دهید.

برای داشتن پوستی شاداب و زیبا می توانید به قسمت پوست و زیبایی وب سایت بیوتی کلینیک مراجعه کرده و اطلاعات لازم جهت خدماتی را که زیبایی خود می خواهید انجام دهید را کسب نمایید.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه