دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

بعد از کاشت ابرو، اصلاح ابرو چگونه باید انجام شود

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1398/09/18

چگونگی اصلاح ابرو، بعد از کاشت ابرو

کاشت ابروی طبیعی یکی از شیوه‌هایی است که به دلیل ایجاد آرایش دائمی در صورت و پرپشت شدن ابروها، مورد طرفداری خانم‌های بسیاری قرار گرفته است. کاشت ابروی طبیعی به دلیل اینکه می‌تواند یک آرایش طبیعی ایجاد کند و مشکلات ناشی از اختلالات موجود در ابرو را از چهره رفع نماید. کاشت ابروی طبیعی، میکروبلیدینگ صورت و میکروبلیدینگ لب و ابرو از جمله روش‌های افزایش جذابیت و زیبایی هستند که دارای حداقل تهاجم به بافت‌های بدن می‌باشند. از طرف دیگر عوارض کاشت ابروی طبیعی اندک بوده و نظر کاربران در مورد این روش، دال بر این است که این روش توانسته است به خوبی ایمنی در کار را افزایش دهد.

چگونگی اصلاح ابرو، بعد از کاشت ابرو

کاشت ابروی طبیعی چگونه انجام می‌شود؟

اگر تصمیم گرفته‌اید متقبل هزینه کاشت ابرو شوید، خوب است که نگاهی به روند انجام آن نیز داشته باشید. برای کاشت ابروی طبیعی، برداشت مو از پوست سر انجام می‌شود که در طی عمل جراحی، این موها را به ناحیه ابروها انتقال می‌دهند. کاشت ابرو نیز مانند کاشت موی سر، یک فرآیند انتقال مو از فولیکول به فولیکول است. به این معنی که تعدادی از تارهای مو از بخشی از بدن برداشته شده و به محلی که قرار است عمل کاشت انجام شود، منتقل می‌شوند و همین امر سبب پرپشت شدن ابروها می‌گردد.

کاشت ابروی طبیعی چگونه انجام می شود
در قدم اول، لازم است که شکل ابرو طراحی شود. این طراحی با مشورت بیمار و پزشک و رسیدن به توافق نظر انجام می‌شود. موهایی که قرار است برای کاشت طبیعی ابرو استفاده شوند، معمولاً از پشت سر خود فرد متقاضی برداشته می‌شوند. هر ابرو چیزی حدود ۲۵۰ تا ۴۰۰ تار مو نیاز دارد تا به حالتی خوش‌فرم، آراسته و پرپشت برسد. در حین این عمل، لازم است که هر تار مو در جای دقیق و مناسب قرار بگیرد و در جهت رویش مو باشد. برای انجام این کار لازم است که جهت رشد و زاویه دیگر موهای ابرو مورد توجه قرار بگیرند. همچنین لازم است موها در فاصله نزدیک بهم واقع شوند تا بیشترین شباهت را به موهای طبیعی داشته باشد.

روش کاشت ابروی طبیعی

برای کاشت ابروی طبیعی، فولیکول‌های مویی که از پشت سر یا پشت گوش برداشته می‌شوند، با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز جدا شده و به محل مورد نظر در ابروها منتقل می‌شوند. در طی عمل کاشت ابروی طبیعی، معمولاً بیمار تحت بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرد و بعد از انجام پیوند ابرو یا کاشت ابروی طبیعی، فوراً از مرکز درمانی مرخص خواهد شد و به گذران دوران نقاهت در داخل مرکز نخواهد داشت. به عبارت دیگر، کاشت ابروی طبیعی نیازی به بستری شدن بعد از عمل ندارد و دارای کمترین دوره نقاهت پس از آن است.

عوارض کاشت ابرو چیست؟

نظر کاربران در مورد کاشت ابروی طبیعی این است که این روش‌ها دارای کمترین میزان عوارض و درد است. از آنجایی که کاشت ابروی طبیعی یک عمل جراحی کوچک است، عوارض جانبی بسیار کمی به دنبال دارد. یکی از رایج‌ترین عوارض کاشت ابروی طبیعی، ایجاد تورم دور چشم‌هاست که معمولاً این عارضه به سرعت برطرف می‌شود.

از دیگر عوارض کاشت ابرو ایجاد کبودی و خارش در ناحیه جراحی شده است. همچنین، در صورتی که مراقبت‌های لازم بعد از کار را انجام ندهید، ممکن است ناحیه کارشده، دچار عفونت نیز گردد. به همین دلیل توصیه می‌شود پیشنهاد و نظر کاربران در مورد کاشت ابرو را از قبل، مطالعه کرده و از عوارض کاشت ابرو و سایر روش‌های مشابه نیز آگاه شوید. در این صورت، سرمایه شما که صرف هزینه های مربوط به کاشت دائمی ابرو شده است، بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اصلاح بعد از کاشت ابرو

در صورتی که از افرادی هستید که متقبل هزینه کاشت ابرو شده‌اید و از آن، نتایج مطلوبی دریافت کرده‌اید، به خوبی از این امر آگاهید که انجام مراقبت بعد از کاشت مو در ابرو تا چه اندازه اهمیت دارد. نظر کاربران در مورد کاشت ابروی طبیعی نیز بر این اصل استوار است. در مورد میکروبلیدینگ لب و میکروبلیدینگ ابرو نیز به همین منوال می‌باشد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که لازم است به آن توجه داشته باشید، اصلاح ابرو بعد از کار کاشت ابرو است. ترمیم و اصلاح بعد از کاشت ابرو بسیار مهم است، به شرطی که از اصول و قواعد آن آگاه باشیم.

اصلاح بعد از کاشت ابرو

زمان اصلاح بعد از کاشت ابرو چه زمانی است؟

بهترین زمان اصلاح بعد از کاشت ابرو را بهتر است از پزشک خود بپرسید؛ چرا که اصلاح ابرو بعد از عمل کاملاً بستگی به این دارد که وضعیت ابروهای شما و شدت عمل در چه سطحی باشد. به صورت کلی، انجام آرایش در مورد میکروبلیدینگ ابرو و میکروبلیدینگ لب نیز همینطور است؛ چرا که نمی‌توان بلافاصله پس از انجام کاشت ابرو، میکروبلیدینگ ابرو یا میکروبلیدینگ لب، اقدام به اصلاح صورت یا آرایش چهره کرد. افرادی که بلافاصله پس از کاشت ابروی طبیعی اقدام به استفاده از قیچی و موچین می‌کنند، روی نتایج ناشی از آن تاثیر منفی خواهند گذاشت. نظر کاربران در مورد میکروبلیدینگ ابرو و میکروبلیدینگ صورت نیز بر این است که اصلاح و آرایش را تا بهبودی کامل به تاخیر بیندازید.

اصلاح ابرو با قیچی و موچین پس از کاشت ابرو

برای بهره‌برداری حداکثری از هزینه کاشت ابرو طبیعی و رسیدن به نتایج مطلوبتان، لازم است که اصلاح ابرو با استفاده از قیچی را مد نظر قرار دهید. توصیه پزشک و نظر کاربران در مورد کاشت ابرو و همینطور در خصوص میکروبلیدینگ ابرو این است که بیشتر از قیچی برای کوتاه کردن، مراقبت و اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو استفاده کنید و در به کار بردن موچین بسیار محتاط باشید. همچنین، حتماً برای اصلاح از یک آرایشگر باتجربه کمک بگیرید تا موهای کاشته شده، آسیب نبیند.

اصلاح ابرو با وکس پس از کاشت ابرو

استفاده از وکس نیز می‌تواند گزینه‌ای خوب برای اصلاح ابرو بعد از عمل باشد. وکس، روشی سریع برای فرم‌دهی به ابروهاست که آسیبی به ابروها وارد نمی‌کند. استفاده از وکس می‌تواند هزینه کاشت ابرو و میکروبلیدینگ ابرو را به عنوان پشتوانه‌ای برای زیبایی و اعتمادبه نفس به نتیجه مطلوب آن برساند. یکی از مزایای وکس در مقایسه با دیگر روش‌ها این است که موهای زدوده شده در این روش، دیرتر از دیگر روش‌ها رشد می‌کند.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه