دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

چند مورد که باید درباره پیوند ریش بدانید

تیم تحقیقاتی مراکز پوست، مو و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1398/08/06

امروزه عمل و پیوند مو بسیار مورد توجه همه افراد، به خصوص آقایان قرار گرفته است. زمانیکه از کاشت مو صحبت می کنیم، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد، جراحی پوست است. در کنار پیوند موی سر، این روزه پیوند ریش یا سبیل نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران خودش را به همراه دارد. امروزه اکثر آقایان در سطح دنیا، داشتن مو و ریش را به داشتن چهره ای ساییده ترجیح می دهند.
اما کسانی هستند که با وجود علاقه شدید به ریش گذاشتن، نمی توانند این کار را کنند؛ زیرا از مقدار کمی رشد مو در سطح صورت یا در کل سطح بدن خود برخوردار هستند. کلینیک بیوتی با ارائه این مقاله سعی کرده تا با آوردن مواردی به رفع کم مویی آقایان بپردازد و از عمل پیوند ریش توضیحات کامل و بیشتری را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

مواردی درباره پیوند ریش

قبل اینکه به جراح مو مراجعه کنید و پیوند ریش انجام دهید، چند مورد را با به اشتراک بگذاریم تا شما هم در جریان این موارد مهم قرار بگیرید:

1- کاشت ریش، پیوندی شبیه به کاشت مو

عمل پیوند ریش فرآیندی کاملا شبیه به کاشت مو است؛ کاشت مو نیز به این صورت انجام می شود که موها را در پشت یا اطراف سر پیوند میزند. پس برای پیوند ریش هم جراح موهایی را انتخاب می کند که با موهای صورت شما مطابقت داشته باشد و سپس با دقت به محل های مورد نظر پیوند میزند. اما پیوند مو و پیوند ریش یک تفاوت کلی دارند؛ آن هم این است که برای پیوند ریش از برش های بسیار کوچکتری استفاده می شود. در بعضی از افراد هم شاید این مورد پیش آمده باشد که در سطح صورت خود آثاری از رشد مو دیده نمی شود. در این گونه موارد جراح از موهای دیگر نواحی بدن استفاده کند که بیشترین استخراج آن از موهای سینه خواهد بود و عمل اهدا را انجام می دهند.

2- کاشت ریش زمان بر است

باید این مورد را بگوییم که ممکن است عمل پیوند ریش با توجه به ناحیه تحت پوشش زمان ببرد. این مدت زمان عمل پیوند ممکن است بین 2 الی 5 ساعت طول بکشد.

3- موهای صورت مانند نواحی دیگر به صورت طبیعی رشد خواهند کرد

شاید برخی از افراد فکر کنند که رشد موهای صورت بعد عمل پیوند، مانند رشد موهای سر باشد؛ اما باید بگوییم این تصور غلط را دور بریزید و بدانید موهای صورت شما نیز مانند هرموی دیگری که از قبل بر روی صورتتان بوده با بافت و مشخصات مشابه رشد خواهد کرد و موهای صورت قبلی نیز مطابقت دارد.

4- عمل پیوند موهای صورت، تنها پیوند ریش نیست؛

بسیاری از افراد این تصور را دارند که عمل پیوند ریش، تنها مختص ریش است؛ اما این تصور کاملا اشتباه بوده و علاوه بر پیوند ریش می توانید برای عمل پیوند سبیل و یا تنها پر کردن قسمت هایی که از تراکم موی کمتری برخوردار هستند، اقدام کنید. برای کسانیکه از رشد کم سطحی برخوردار هستند جراح متخصص با موهای اهدا کننده در زاویه و ضخامت مناسب، بهترین پیوند را انجام خواهد داد.

مواردی مهم در خصوص کاشت ریش

5- عمل بدون هیچ دردی

عمل پیوند ریش نیز همانند عمل موی سر بدون درد است. این روش FUE نامیده می شود و مانند روش FUT یک روش سنتی است نیازی به برش های بزرگ در سطح پوست نخواهد داشت.

6- موی کمتر نشانه آسیب و ریش کمتر در آینده

برای اینکه پیوند ریش انجام دهید باید موهای سر خود را قربانی کنید. پس با این اوصاف موی کمتری برای اهدا به صورت شما اضافه خواهد شد و این موضوع نگرانی برای اینکه در آینده با ریز مو مواجه خواهید شد را از بین میبرد.

7- به چه دلیل پیوند ریش باید انجام شود؟

بسیاری از آقایان هستند که کاشت ریش را تنها برای دلایل زیبایی شناسی انجام می دهند؛ اما دلیل اصلی پیوند ریش عدم رشد موهای صورت بخاطر آسیب دیدگی یا زخمهایی که بر اثز دلایلی مختلف به وجود آمده می باشد.

8- مراقبت های بعد از عمل پیوند چیست؟

ریش های پیوند شده را برای 10 روز بعد از عمل پیوند، نتراشید؛ با اینکه بعد از عمل پیوند صورت بصورت لک لک خواهد بود و  این مورد را هم باید اضافه کنیم که بعد از گذشت دو هفته بعد از پیوند ریش، ریزش مو خواهید داشت. اما جای هیچ نگرانی نیست چون این مرحله ریزش که شوک نام گذاری شده، راهی برای رشد موهای جدید می باشد. بعد از گذشت این دوره اگر مایل بودید میتوانید نسبت به تراشیدن ریش های خود اقدام کنید.

9- عمل پیوند، راه حلی دائمی

از مهمترین ویژگی و فواید هر نوع کاشت مو باید این نکته را بگوییم که نتیجه ای دائمی خواهد داشت و جای هیچ نگرانی بابت از بین رفتن موهای جدید خود بعد از پیوند نیست.

10- در کنار تمام فواید عمل پیوند ریش، آن را شوخی نگیرید

در کنار تمام مزایایی که برای عمل پیوند ریش گفتیم، باید بگوییم این مورد را اصلا شوخی نگیرید. البته باید بگوییم که هیچ جای نگرانی وجود ندارد اما بدانید که بر روی صورت خود یک عمل جراحی انجام می دهید و ممکن است دچار عوارضی مانند عفونت، جای زخم روی صورت شوید. دلیل به وجود آمدن این موارد هم می تواند کمبود مراقبت بعد از عمل پیوند باشد.

عوارض بعد از کاشت ریش

سخن پایانی

با توجه با توضیحات داده شده و مورد آخری که ذکر کردیم، باید بگوییم بهتر است قبل از عمل پیوند مو به خوبی تحقیقات لازم را انجام دهید و پیوند خود را به یک متخصص باتجربه و موفق بسپارید. جراحان متخصص علاوه بر اینکه عمل پیوند بسیار خوب و درستی را انجام می دهند، با دقت و حوصله مراقبت های صحیح بعد از عمل پیوند را برایتان توضیح خواهند داد تا به مشکل و یا خطری برخورد نکنید.

تحقیقات لازم قبل از عمل پیوند ریش

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه