دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

روش ترمیم مو با تکنیک های جدید و به روز

کلینیک
|
مراقبت های مو
| 1398/05/23

جدیدترین و به روز ترین روش های ترمیم مو

ریزش مو از مشکلات بزرگ بسیاری از افراد در جامعه امروزی می باشد. ریزش مو باعث کاهش اعتماد به نفس شده و حس بدی را به فرد القا می کند. روش ترمیم مو دارای تکنیک های جدیدی است که می توانید با انجام آن ها مشکل ریزش مو را رفع کرده و اعتماد به نفس و جوانی خود را بازگردانید. در ایم مقاله قصد داریم روش های جدید ترمیم مو و کاشت مو را مورد بررسی قرار دهیم.

ترمیم مو به روش HRT

ترمیم مو به روش HRT از روش های جدید بوده که نیازی به عمل جراحی ندارد. در روش ترمیم موی HRT بانک موی شما لازم نبوده و از موهای طبیعی هم رنگ و هم جنس موی شما استفاده می شود. ترمیم مو با روش HRT را می توان به صورت زیر پوست، بالای پوست و یا لابه لای موها انجام داد. این روش بهترین و جدیدترین روش ترمیم مو بوده و در یک جلسه انجام می شود. افرادی که با این روش موهای خود را ترمیم می کنند، به راحتی می توانند از حمام، استخر و ... استفاده کنند و موهای خود را رنگ، ژل یا تافت بزنند و سشوار بکشند.

چه کسانی می توانند از روش ترمیم مو استفاده نمایند؟

هر فردی می تواند از شیوه ترمیم مو با تکنیک اچ آر تی استفاده نماید. آقایان، خانم ها و حتی کودکان نیز می توانند از این روش استفاده نمایند. هر شخصی با توجه نوع، رنگ و بلندی موهایش می تواند از این روش استفاده نماید. این روش برای افرادی که به دلایل مختلف نمی توانند کاشت مو انجام دهند، بسیار مناسب می باشد. اشخاص معروف مانند بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران، مجری ها و ... از این روش جدید استفاده کرده اند. روش ترمیم موی HRT از معدود روش هایی می باشد که در جهان استاندارد شناخته شده و تاییدیه های سازمانی دارد. مواد مورد استفاده در این روش بسته به موهای شما، تنوع زیادی دارد. به طور معمول بر روی پروتز از مواد پلی اورتان یا توری استفاده می شود.

ترمیم مو

روش ترمیم مو در مقایسه با روش کاشت مو

در روش کاشت مو باید همه دلایلی که باعث ریزش موی شما می شوند از بین بروند و بانک مو شما نیز لازم می باشد. در روش ترمیم مو به این موارد نیازی نبوده و در کمترین زمان و بدون هیچ دردی می توانید این کار را انجام دهید. این روش بر خلاف کاشت مو بدون عمل جراحی، خونریزی و دوران نقاهت می باشد. فردی که از روش ترمیم مو استفاده می کند به راحتی می تواند شنا کند، ورزش کند، به حمام رفته و موهای خود را به هر شکل و حالتی درست نماید. استفاده از روش ترمیم مو به اندازه ای طبیعی می باشد که حتی آرایشگرهای ماهر نیز قادر نیستند به راحتی آن را تشخیص دهند. بسیاری از افرادی که این روش را برای موهای خود استفاده می کنند از نتیجه کار بسیار راضی هستند.

روش جدید ترمیم با تکنیک HRH

ترمیم مو با تکنیک HRH به دو روش انجام می گیرد. در روش اول به وسیله کراتین گیاهی روی سر شخص انجام شده و موها به زیبایی فیکس و جذب پوست خواهند شد. این روش هیچ گونه عوارضی ندارد. در روش دوم موهای فرد با دستگاه دیجیتال اسکن شده و قدرت ریشه های مو تعیین می شود. تارهای موی طبیعی در لا به لای موهای فرد به شکل بسیار طبیعی فیکس شده و بسیار زیبا خواهد بود. با این روش دیگر روش هایی مانند اکستنشن مو که به موها آسیب می زنند را کنار گذاشته و موهایی طبیعی و بدون عوارض خواهید داشت. در ترمیم موی HRH خط رویش مو بسیار طبیعی می باشد و این روش نیاز به مراجعه بعدی ندارد. با ترمیم به شیوه HRH می توانید به راحتی از حمام، استخر، سونا و .. استفاده کرده و همچنین روی موهای خود رنگ، ژل و تافت زده و آن را سشوار بکشید.

ترمیم مو

دیدگاه ها
1
User
دکتر امید قلی پور بشیری

1398/08/16

سلام در خصوص روش کاشت مو جهت خودم میخواستم راهنمایی بفرمایید دکتر بشیری فلو جراحی زانو ۰۹۱۲۲۰۲۴۸۴۲
Reply
admin
Admin

با سلام

وب سایت ما تنها اطلاعات جامع و کامل در خصوص انواع خدمات مو، انواع جراحی های زیبایی و ... در اختیار شما قرار می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کاشت مو و روش های مختلف آن می توانید به صفحه کاشت موی سایت مراجعه کنید. علاوه بر آن اگر قصد انجام کاشت مو دارید بهتر است با متخصص مجرب مشورت کنید و می توانید کلینیک مورد نظر خود را نیز از همین سایت پیدا کنید.

ثبت دیدگاه