دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

آیا کاشت ریش نیز مانند کاشت مو انجام می شود

کلینیک
|
مراقبت های مو
| 1398/05/23

کاشت ریش با کاشت مو چقدر تفاوت دارد

است که برخی از آقایان با آن مواجه می شوند و همین امر سبب می شود تا این دسته از افراد به کاشت ریش روی بیاورند. این روش یکی از بهترین روش ها جهت رشد مجدد موهای ریش است و ظاهری کاملا طبیعی دارد. کاشت ریش نیز مانند کاشت مو است اما این روش از کاشت تفاوت هایی با کاشت مو دارد که به دلیل حساس بودن این روش از کاشت است.

تفاوت های کاشت ریش با کاشت مو

کاشت ریش با کاشت مو شباهت های بسیاری دارد و اغلب از همان روش هایی که برای کاشت مو استفاده می شود برای ریش نیز از همان روش ها استفاده می شود. اما کاشت ریش به دلیل تفاوتی که موهای این قسمت با موهای سر دارد دارای حساسیت های ویژه ای است. در کاشت موهای ریش باید زاویه دقیق رویش موها بسیار دقت شود و موها در همان زاویه کاشته شوند زیرا کوچکترین خطایی باعث می شود تا ریش ها پس از رشد نامرتب و زشت دیده شوند. در این روش پس از استخراج فولیکول های مو، بر روی صورت و در قسمت های مورد نظر شکاف های ظریفی ایجاد شده و فولیکول های مو در این شکاف ها قرار داده می شوند. از دیگر تفاوت های این روش با کاشت مو عبارتند از:

به دلیل اینکه پوست صورت نازک تر است، تزریق بی حسی و کاشت معمولا دردناک تر از روش کاشت مو است.
برای ریش معمولا موها از سر گرفته می شود که این موها ضخامت کمتری نسبت به موهای ریش دارند.
موهای ریش تفاوت های بسیاری با موهای سر دارد و یکی از مهمترین آنها دوره رشد موهای ریش است که بین 4 تا 14 هفته طول می کشد.

کاشت ریش

روش های کاشت موهای ریش

روش هایی که برای کاشت موهای ریش استفاده می شوند مانند همان روش هایی هستند که برای کاشت مو استفاده می شوند و از این نظر این دو روش به هم شباهت هایی دارند. انواع روش های کاشت ریش عبارتند از:

  • روش FUT: این روش که به روش نواری نیز معروف است به این صورت است که یک نوار به طول 3 تا 4 اینچ از محلی که برای اهدا در نظر گرفته شده است، برداشت می شود و این نوار به گرافت هایی کوچکتر که هر یک
  • دارای حداقل 4 تار مو است تقسیم می شود و سپس به محل ریش پیوند زده می شود.
  • روش FUE : این روش همانند روش FUT است با این تفاوت که در این روش هیچ گونه اسکاری پس از کاشت بر جای گذاشته نمی شود و این یکی از مزیت های این روش از کاشت است. در واقع نتیجه این روش بسیار طبیعی ست.
  • روش SUT: این روش یکی از بهترین و جدیدترین روش ها در کاشت است که موها با تراکم بسیار بالا و به صورت طبیعی رشد می کنند. همچنین خط رویش در این روش بسیار طبیعی است.

افراد مناسب برای کاشت موهای ریش

  1. افرادی که به دلیل مشکلات ژنتیکی دارای ریش نیستند و یا ریش آنها بسیار کم پشت و دارای موهایی نازک است.
  2. افرادی که در برخی از قسمت های ریش خود دچار ریزش مو هستند و قسمت هایی از ریش آنها خالی شده است.
  3. افرادی که برخی از قسمت های ریش آنها به دلیل سوختگی، جراحت یا هرگونه حادثه ای دچار ریزش شده است و موهای ریش در آن قسمت دیگر رشد نمی کنند.
  4. افرادی که دوست دارند تا ریش های پر پشتی داشته باشند.

مزایای کاشت ریش

مزایای کاشت ریش

  • طبیعی بودن رویش موها و ظاهر ریش
  • دائمی بودن این روش
  • لکه نشدن صورت و باقی نماندن جای زخم ها بر روی صورت
  • این عمل فقط یک بار انجام می شود و روشی ماندگار است.
  • موهای کاشته شده در قسمت ریش را می توان کوتاه یا اصلاح کرد.
  • این روش را می توان برای پوشاندن زخم و جای زخم و پر پشت شدن ریش ها انجام داد.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه