دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

روش درمانی جدید برای طاسی و ریزش مو در آقایان

کلینیک
|
مراقبت های مو
| 1398/04/23

جدیدترین روش های درمان طاسی سر

ریزش موی سر و یا طاسی در ظاهر آقایان تاثیر زیادی می گذارد. در این مقاله قصد داریم از روش های درمان طاسی و ریزش مو صحبت کنیم. ریزش مو و طاسی می تواند نتیجه وراثت، استفاده از داروهای مختلف و یا تغییرات هورمونی و مسائل پزشکی باشد. مردان بیشتر طاسی را تجربه می کنند و این موضوع می تواند در تمام زوایای زندگی آنها تاثیرگذار باشد.

ریزش مو

طاسی با ریزش مو آغاز می شود و به شکل های مختلفی از سمت های مختلف سر، (ریزش مو) شروع می شود و بعد گسترش می یابد. در بیشتر مواقع کم پشت شدن تدریجی موی سر از بالای سر شروع می شود و با افزایش سن بیشتر خواهد شد. در این مورد موها به شکلی(Mمانند) از دو طرف جلوی سر شروع و به سمت عقب می روند. در برخی موارد ریزش مو به صورت دایره هایی در نقاط مختلف سر می باشد و در این مورد پوست سر دچار خارش و یا درد خواهد بود. در مدل دیگری از ریزش مو شاهد ریزش موها در کل سر خواهیم بود. هر فردی ممکن است دچار ریزش مو شود ولی مسلما این امر خوشایند نیست به همین دلیل است که علم به دنبال درمان طاسی، تحقیقات بی وقفه ای انجام می دهد و شیوه های درمان طاسی متعدد و متفاوت است. مطلبی که مسلم است نباید از کنار ریزش مو به سادگی گذشت و لازم است زمانی که متوجه ریزش مو هنگام شانه زدن و یا حمام کردن شدید و یا کم شدن مو به طور ناگهانی در بخشی از سر به منظور کنترل ریزش مو و کند کردن روند طاسی به پزشک مراجعه نمود.

درمان طاسی سر آقایان

درمان طاسی یا ریزش مو

ریزش 100  تار مو در روز امری عادی قلمداد می شود اما بعضی عوامل ریزش مو را تشدید می کنند. عوامل موثری از قبیل وراثت و سن و استرس و برخی شرایط پزشکی باعث تشدید ریزش مو می شود. شما در هر صورت برای درمان باید به پزشک مراجعه نمایید و پزشک بعد از بررسی فیزیک سر و اطلاع از شرح وراثت و شرایط محیطی و خانوادگی برای درمان، شما را مورد بررسی قرار می دهد. در این بخش اگر وراثت مطرح نبود آزمایش های خون و کشش مطرح می شود و در نهایت بافت برداری از پوست سر نمونه ای از موهای سر که کنده شده برداشته می شود و مشخص می شود آیا عفونت عامل ریزش مو است، درمان ریزش مو مختلف است و شما می توانید با این روش ها روند ریزش مو را کاهش داده و یا این روند را معکوس نمایید. یکی از این شیوه ها که برای ریزش مو افرادی که دچار کاهش حجمی مو بر اثر وراثت و برخی عوامل محیطی خفیف می دهند استفاده از داروی ماینوکسیدیل است این دارو به صورت سرمی بر روی موها مورد استفاده قرار می گیرد و برای رویش مجدد مو، مورد استفاده قرار می گیرد.

روش درمان طاسی سر

روش های درمان طاسی و ریزش مو آقایان

جدید ترین شیوه های درمانی برای طاسی جراحی پیوند مو دائمی است این نوعی ترمیم جراحی است که در واقع بسیاری افراد از آن استقبال می کنند. در این شیوه پزشک بخشی کوچکی از پوست سر را که دارای مو است بر می دارد و به بخش بی مو پیوند می زنند و یا می کارد. این روش درمان طاسی گران است و ممکن است برای دریافت نتیجه مطلوب چندین بار نیاز به انجام عمل فوق باشد. لیزر درمانی یکی دیگر از روش های درمان طاسی است. دستگاه لیزر با سطح پایین یکی از شیوه های درمانی جدید برای طاسی و ریزش مو در آقایون می باشد که در افرادی که به دلایل ارثی دچار ریزش مو هستند چگالی مو را بهبود بخشیده و اثراتی طولانی مدت به همراه دارد. روش های متعدد دیگری هم برای درمان طاسی و ریزش مو است که می توانید بسته به نوع ریزش مو از آن بهره ببرید به عنوان مثال از ویتامین ها و مکمل های غذایی استفاده نمایید و یا از موارد تنش زا که ریزش مو را افزایش می دهد بپرهیزید

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه