دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

باید ها و نباید های فیلرهای پوستی

کلینیک
|
مراقبت های پوست و زیبایی
| 1397/12/01

فیلر پوستی چیست

تزریق فیلرهای پوستی، روش درمان جدید و موثری برای پیری پوست است؛ ما باید پیش از استفاده از این نوع درمان اطلاعاتی در مورد آن و بایدها و نبایدهای درمان از طریق فیلر پوستی بدانیم. شما در این مقاله می توانید با روش درمان فیلر پوستی و مزایا و معایب آن آشنا شوید.  

کاربرد و مزایای فیلرهای پوستی

اگر بخواهیم شما را با فیلرهای پوستی آشنا کنیم، ابتدا می بایست، یک تعریف کلی در مورد آن و کاربردهایی که دارد، بیان کنیم. فیلر پوستی یکی از ابزارهای محبوب و پرکاربرد در جوان سازی و زیبایی پوست افراد می باشد و در کشور ما نیز علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. فیلرها در واقع پرکننده های پوستی، نظیر ژل و چربی می باشند که در نقاطی از پوست که چربی های آن در اثر پیری و یا صدمات به پوست، کاهش پیدا کرده است، وارد می شوند. در اثر تزریق این مواد به داخل پوست، بخش هایی از پوست که چربی خود را از دست داده است و در نتیجه دچار چین و چروک شده است، با ورود این مواد پر شده و دوباره جوان و زیبا می شود.
عمده کاربرد این محصول و مزیت اصلی استفاده از آن همین موضوع می باشد. البته اندک معایبی نیز برای آن دیده شده است که در بخش های بعدی، درباره آنها هم صحبت خواهیم کرد. نکته ای که بسیار اهمیت دارد، این است که پیش از اقدام به انجام این کار، بهتر است با پزشک معالج خود مشورت کنید و در صورتی که به این دوران درمان نیاز دارید، آن را انجام دهید. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که تزریق فیلر پوستی یک درمان دائمی نیست و شما هرچند وقت یک بار باید این کار را تکرار کنید.

تزریق فیلر به پوست صورت _ کلینیک

بایدها و نبایدهای فیلرهای پوستی

پس از این که با پزشک معالج خود مشورت کردید و تصمیم بر این شد که از تزریق فیلرهای پوستی استفاده کنید، بهتر است، پیش از شروع درمان نکاتی را بدانید. اول این که با انواع فیلرهای پوستی آشنا شوید و اطلاعات کاملی در این خصوص کسب کنید. روند کار تزریق فیلر را یاد بگیرید و درباره آن تحقیق کنید که برای شما مضر یا آزاردهنده نباشد. حتما به پزشک یا افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنید. اگر بتوانید اطلاعاتی درباره وضعیت تاییدیه فیلرها هم به دست بیاورید، بسیار خوب است و تا حد زیادی به شما کمک خواهد کرد. 
این نکته را بدانید که نباید انتظارات غیر معقولانه و بیش از حد انتظار داشته باشید. پس بهتر است از پزشک معالج درباره میزان تاثیر این روش در بهبود وضعیت پوست خود سوال بپرسید. پس از بررسی تمامی این موارد کار تزریق فیلر آغاز می شود. فرد متخصص باید فیلر مناسبی را برای پوست شما انتخاب کند. محل درمان باید پیش از تزریق فیلر، ضدعفونی شده و تمیز باشد. پس از تزریق فیلر شما می بایست مراقبت های پس از درمان را آغاز کنید. محل درمان را به هیچ وجه ماساژ ندهید و در معرض ضربات شدید به محل درمان قرار نگیرید. سونا، سولاریم و امثال این ها که باعث رسیدن دمای زیاد به پوست می شود، برای پوست مضر است.

نقاط مورد تزریق برای فیلرهای پوستی _ کلینیک

عوارض استفاده از فیلرهای پوستی

برخی افراد حساسیت های زیادی به این موضوع دارند و برای آنها سوال پیش می آید که استفاده از فیلرهای پوستی آیا می تواند مضر باشد و موجب ایجاد عوارضی در پوست و بدن شود؟ برای این دست از بیماران، باید عرض کنیم که استفاده از فیلر پوستی به خودی خود عوارض خاصی ندارد و تاکنون اثبات نشده است؛ اما این که چه کسی تزریق ژل را برای شما انجام می دهد، نحوه کار به چه شکل است و شما به چه میزان از پوست خود قبل و بعد از درمان مراقبت می کنید، مواردی هستند که اگر رعایت نشوند، ممکن است، باعث ایجاد عوارضی همچون عفونت های پوستی در بیمار شود. 
یکی دیگر از معایب استفاده از فیلر پوستی هزینه های آن است. این روش درمان، جزو درمان های زیبایی محسوب می شود و بیمه آن را تحت پوشش قرار نداده است و از این رو تامین هزینه های درمان می تواند کمی دشوار باشد. همانطور که گفتیم درمان شما قطعی نیست و موقتی است و شما باید تزریق فیلر را چندین بار تکرار کنید. همچنین پس از تزریق ژل ممکن است پوست دچار کبودی شود که پس از چند روز رفع خواهد شد.

عوارض تزریق فیلر _ کلینیک

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه