دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

عملکرد تزریق بوتاکس صورت به چه شکلی است

کلینیک
|
مراقبت های پوست و زیبایی
| 1397/11/30

چین و چروک در قسمت صورت یکی از عواملی است که تا حد زیادی بر روی اعتماد به نفس افراد تاثیر منفی میگذارد به همین دلیل تزریق بوتاکس صورت با توجه به عملکرد فوق العاده ای که بر روی این چروک ها دارد می تواند موجب صاف شدن و زیبا شدن پوست شود. این روش مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این مطلب به معرفی چگونگی عملکرد تزریق بوتاکس در صورت می پردازیم.

تزریق بوتاکس به صورت

این روزها روش های زیادی برای کاهش و حذف چین و چروک های صورت ارائه می شود که هر کدام تکنیک مخصوص به خود را دارند. در کشورهای اروپایی از ترکیبات تزریقی زیادی برای رفع این چروک ها استفاده می شود. آشنایی با عملکرد تزریق بوتاکس در صورت و مزایای آن می تواند شما را تا حد زیادی در کاربرد این روش یاری کند. به طور کلی ترکیباتی که برای تزریق بوتاکس مورد استفاده قرار می گیرند در دو دسته زیر قرار دارند.

تزریق بوتاکس با خاصیت فلج کننده

ترکیبات فلج کننده همانطور که از نام آنها مشخص است از طریق فلج کردن عضلات در نواحی مورد نظر منجر به حذف چروک می شوند. از این روش بیشتر برای دور چشم و پیشانی استفاده می شود. طول اثر این روش از 3 تا 6 ماه است. بوتاکس نام اختصاری است که از سم بوتولیسم گرفته شده است و از طریق تزریق به ماهیچه مورد نظر منجر به کاهش فعالیت آن می شود. این موضوع سبب می شود که صورت جوانتر به نظر برسد. این روش بیشتر برای بافت هایی استفاده می شود که حرکت عضلات آنها اهمیت زیادی نداشته باشد مانند کنار چشم ها و پیشانی. بوتاکس در کشورهای اروپایی بیشترین استفاده را برای حذف چین و چروک های صورت دارد و اکثر هنرپیشه ها از این روش استفاده می کنند. 

تزریق بوتاکس با خاصیت پرکنندگی

ترکیبات پرکننده یک دسته دیگر از ترکیبات برای تزریق بوتاکس صورت هستند. این ترکیبات از طریق پر کردن نواحی عمیق و شیارها مانند خط لبخند، گونه، افزایش حجم لب و رفع لاغری صورت باعث رفع چین و چروک در نواحی مختلف می شوند. 

جلوگیری از چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس _ کلینیک

نقاط تزریق بوتاکس صورت

تزریق بوتاکس صورت در قسمت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد یکی از این موارد برای از بین بردن خطوط چروک بین ابرو است. معمولا در اثر اخم کردن های زیاد، خطوطی در بین ابرو ایجاد می شود که به کمک تزریق بوتاکس قابل برطرف کردن هستند. از این روش برای حذف چروک ها در ناحیه پیشانی، خط خنده، دور چشم، پایین بینی و اصلاح فرم بینی استفاده می شود. داروی بوتاکس پس از تزریق منجر به فلج شدن عضلات در ناحیه مورد نظر می شود و بعد از آن فرد دیگر نمی تواند اخم کند. این روش متناسب با نیاز فرد متقاضی می تواند در قسمت های مختلف صورت مورد استفاده قرار گیرد.

نقاط تزریق بوتاکس در صورت _ کلینیک

عملکرد تزریق بوتاکس صورت

در سال های اخیر تزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط صورت به یکی از موثرترین روش های زیبایی تبدیل شده است. قطعا مزایای زیاد این روش و همچنین تاثیر بی نظیر آن در صافی و زیبایی صورت از عوامل مهم محبوبیت این روش است. چند روز پس از تزریق داروی بوتاکس تاثیر آن شروع می شود و تقریبا پس از یک هفته تاثیر اصلی خود را نشان می دهد. البته هرچه زمان بگذرد تاثیر دارو بیشتر خواهد شد و پس از د2ماه به حداکثر مقدار خود می رسد و کم کم شروع به کاهش می کند تا زمانی که تقریبا بعد از 6 ماه اثر آن از بین می رود.  
برای انقباض عضلات صورت پیام هایی ارسال و دریافت می شود که سم بوتولیسم از ارسال و دریافت این پیام ها جلوگیری می کند و منجر به از بین رفتن انقباضات می شود. به همین دلیل استفاده از روش جوانسازی صورت با تزریق بوتاکس صورت می تواند از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری کند و موجب یک سطح شدن پوست صورت شود. اگر به دنبال تزریق بوتاکس صورت هستید بهتر است ابتدا با عملکرد آن بر صورت و عضلات آشنا شوید. 

رفع چین و چروک اطراف چشم با تزریق بوتاکس _ کلینیک

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه