دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

تقویت فولیکول های مو با مزوتراپی، آرپی و هیر فیلر

مراقبت های پوست و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1401/03/04

اتفاقات متفاوت در زندگی روزمره سبب شده تا انسان ها با مشکلات مختلفی مواجه شوند. این مشکلات سبب بروز بیماری هایی ناشی از استرس ، نقص در سیستم ایمنی و ... می شوند. به همین تناسب تاثیرات واضحی بر ظاهر انسان نیز خواهد گذاشت.

تقویت فولیکول های مو با مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلر سبب می شود تا مانع از بروز ریزش و مشکلات جانبی دیگر در آن ناحیه شود. در این مقاله با کلینیک کاشت مو همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از این موضوع بدست آورده و برای داشتن موهای سالم خود قدم مثبتی بردارید. با ما همراه باشید.

مزایای تقویت فولیکول های مومزایای تقویت فولیکول های مو

مراقبت ضروری از فولیکول های مو

قبل از آن که بخواهید با روش های لازم برای تقویت فولیکول های مو بیشتر آشنا شوید لازم است تا ابتدا ماهیت فولیکول ها را بشناسید. پس از آن متوجه اهمیت مراقبت از آن خواهید شد. در حقیقت فولیکول ها سبب به وجود آمدن پیاز مو در زیر پوست می باشند و پس از آن ریشه مو را تشکیل می دهند.

همین حالا اگر با دقت به محل رویش موهایتان نگاهی بیندازید متوجه برآمدگی هایی می شوید. به آن قسمت ها پستانک گفته می شود که وظیفه انتقال مواد مغذی از مویرگ های خونی را به ساقه مو ها در بر دارند و سبب رشد می شوند.

تقویت فولیکول های موی سر سبب می شود تا این مواد مغذی به درستی از پستانک به کل موها برسد. در غیر این صورت ریزش مو برای شما رخ می دهد و رفته رفته حجم بسیار زیادی از موهایتان را از دست خواهید داد. پس قبل از آن که نیازمند درمان های گران قیمت، کاشت و ترمیم مو باشید، می توانید از طریق راه های دیگر برای تقویت آن قدم بردارید و به درستی از آن مراقبت کنید.

تقویت فولیکول های مو با مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلر

اکنون شما از با اهمیت بودن تقویت فولیکول های موی سر خود اطلاعات کافی را در اختیار دارید. ریزش مو یکی از اذیت کننده ترین اتفاقاتی است که می تواند در هر سن و سالی برای شما با توجه به شرایط و اتفاقات متفاوت رخ دهد. با پیشرفت صنعت زیبایی و درمانی، امروزه راه های بسیار زیادی برای درمان و جلوگیری از ریزش به همراه تقویت آن برای متقاضیان زیبایی فراهم شده است.

 مزوتراپی، پی آر پی، هیر فیلر و ... از بهترین روش هایی هستند که می توانند در این راه به شما کمک شایانی داشته باشند. مزوتراپی، پی آرپی و هیر فیلر هر یک با توجه به انتخاب شما می تواند بهترین عملکرد را در تقویت فولیکول های مو برایتان به همراه داشته باشد در صورتی که تمام نکاتی که در ادامه از آن اطلاعات کسب می کنید را به خوبی رعایت فرمایید.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

چگونگی کاشت مو به روش FUT

بررسی و مقایسه مزوتراپی و فیلر مو

زمان مناسب انجام prp بعد از کاشت مو

پی آر پی یک روش شگفت انگیز برای تقویت فولیکول موها

یکی از بهترین روش هایی که می توانید برای تقویت فولیکول های مو سر خود از آن بهره ببرید، استفاده از پی آر پی می باشد. زیرا این ماده شگفت انگیز است که سبب تقویت فولیکول های مو، محرک قوی برای رشد و مقاوم نمودن ساقه می باشد. در حقیقت این مواد تشکیل شده از پلاسمای خونی است که غنی از پلاکت است و شگفت انگیز ترین تاثیرات را برای جلوگیری از ریزش مو به همراه دارد.

این روش از یک فرمول ساده پیروی می کند. ساده تر برایتان بگوییم، همه ما می دانیم وقتی قسمتی از بدن زخمی می شود پلاکت ها به سرعت به محل حادثه اعزام شده و باعث قطع شدن خونریزی می شوند و فاز درمان را آغاز می کنند. در این روش شگفت انگیز نیز همین اتفاق پیاده سازی شده و می تواند مانع از ریزش مو شده و با تقویت آن سبب افزایش حجم آن نیز بشود.

مزایای پی آر پی

علت شگفت انگیز بودن این روش، مزایای ویژه آن است. همچون:

  • غیر تهاجمی و عدم نیاز به بستری و بیهوشی برای انجام عملکرد درمانی
  • عدم انتقال بیماری ها به علت استفاده خون خود فرد
  • تزریق آسان و سریع
  • دوره نقاهت کوتاه مدت
  • عدم بروز حساسیت و عفونت در متقاضی
  • ماندگاری طولانی مدت
  • هزینه مناسب و به صرفه

این روش به علت آن که از خون فرد متقاضی به یکی از دو حالت عادی (پلاسما به همراه پلاکت) و یا ترکیبی (پلاسما، پلاکت و ACELL) تزریق می شود، عمدتا عوارض چندانی نداشته ولی با تغییرات ثانویه همچون قرمزی، درد کوتاه و ... ممکن است در برخی از افراد همراه باشد.

مزایای پی آر پی برای تقویت مومزایای پی آر پی برای تقویت مو

مزوتراپی دومین روش تقویتی فولیکول های مو

سال هاست که در تمام دنیا از روش مزوتراپی برای درمان ریزش مو بهره می برند. در حقیقت مزوتراپی با تزریق مواد دارویی، پروتئین، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و ... به محل فولیکول های مو که در یک میلی متری پوست سر قرار دارند توانسته سبب تقویت آن شود. این روش که یکی از بهترین راه حل ها برای افراد دارای ریزش مو و کم حجمی شدید هستند، بسیار پیشنهاد می شود.

مزایای تقویت مو با مزوتراپی

در هنگام انتخاب بهترین روش تقویت فولیکول های مو با مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلر ابتدا ضرورت دارد تا از مزایای هر روش اطلاعات کاملی داشته باشید. از مزایای مزوتراپی نیز می توان به موارد که در ذیل آمده است اشاره نمود.

  • یک روش بی خطر و قابل استفاده در نقطه دلخواه جهت درمان
  • تزریق مستقیم مواد مغذی به فولیکول مو
  • افزایش جریان خون در ناحیه تزریق شده
  • امکان تنظیم چربی پوست، سبب افزایش رشد و جلوگیری از ریزش مو در آن قسمت
  • دوره درمان کوتاه مدت و بدون نقاهت طولانی
  • عدم استفاده از داروهای بیهوشی و نیاز به مراقبت های خاص پس از تزریق
  • امکان انجام به دو روش شیمیایی و مکانیکی

لازم به ذکر است که در این روش علاوه بر مزایایی که دارد ممکن است عوارضی نادر نیز بیمار را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله عوارض این تزریق می توان به مواردی چون؛ واکنش آلرژیک، التهاب پوستی، ایجاد زخم و اسکار، کبودی و خون مردگی اشاره نمود. در حقیقت این عوارض بسیار نادر است و کمتر افراد دچار شده اند. البته التهاب در اکثر موارد برای مراجعه کنندگان همچون دیگر عملکرد های زیبایی رخ می دهد.

هیر فیلر یک تزریق ویژه با دقت میکرو

یکی دیگر از روش هایی که برای تقویت فولیکول های مو از آن بهره برده شده است استفاده از تزریق هیر فیلر است. در حقیقت اسید هیالورونیک حاضر به همراه دیگر مواد موجود در این فیلر به زیر پوست سر با تکنیک میکرو تزریق می شود. پس از آن در ریشه موها نفوذ کرده و علاوه بر تقویت فولیکول سبب رویش مجدد نیز می شود.

همچنین لازم به ذکر است که این ماده با هیدراته کردن موها سبب تحریک فیبروبلاست ها و در نهایت کلاژن سازی نیز می شود. همچنین نکته جالب اینجاست که مواد حاضر در این تزریق سبب گردش خون صحیح در پوست و ایجاد خاصیت ارتجاعی و جوانسازی نیز می شود. به همین علت است که از این روش به عنوان یکی از بهترین روش ها برای تقویت فولیکول های مو یاد می شود.

مزایای هیر فیلر در تقویت فولیکول های مو

هیر فیلرها را با توجه به توضیحاتی که در بالاتر گفته شد شناختید. مواد تشکیل دهنده آن در واقع؛ هیالورونیک اسید، اولیگو پپتید 71و 54، دکاپپتید 10 و 18، اکتا پپتید 2 و 11 هستند. در ادامه بهتر است  از مزایای خوب آن نیز بدانید. این مزیت ها عبارتند از:

  • مهار کردن ریزش مو
  • تقویت رشد مو
  • افزایش بیشتر تراکم و ضخامت مو
  • احیای سلول های مرده به همراه تقویت فولیکول ها
  • تحریک گردش خون و هیدراتاسیون آن در پوست سر

این روش هم نیز مانند دو روش دیگری که برای شما ذکر گردید از مشکل بسیار جدی به عنوان عوارض پوشش دهی نمی کند. اما مانند سایر عملکرد های زیبایی ممکن است پس از تزریق فرد دچار درد، تورم، حساسیت به ماده تزریق شده و ... شود. در غیر این صورت تمام موارد ابتدایی مقطعی بوده و پس از پایان دوره نقاهت به خوبی از بین می رود.

روش های تقویت فولیکول های موروش های تقویت فولیکول های مو

هزینه تقویت فولیکول های مو با مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلر

با توجه به تمام اطلاعاتی که تا اینجا دریافت کردید لازم است بدانید هزینه هر یک از این روش ها برای به دست آوردن تقویت فولیکول های مو متفاوت و متغیر است. لازم است بدانید پزشکی که انتخاب نموده به همراه کلینیک تخصصی که به آن مراجعه می کنید می تواند روند  هزینه های شما را دستخوش تغییرات قرار دهد.

از دیگر عوامل موثر بر تغییر هزینه ها می توان به تعداد جلسات مورد نیاز به تشخیص پزشک، مواد کاربردی در هر تزریق، برند انتخابی، موقعیت جغرافیایی و ... اشاره نمود. البته از یاد نبرید برای این که هزینه های خود را کاهش دهید هرگز نباید درگیر انتخاب های اشتباه شوید.

ضرورت دارد تا حتما برای درمان و تقویت فولیکول های مو خود با روش مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلر به یک مرکز تخصصی مراجعه نموده و زیر نظر پزشک متخصص و کارآزموده تحت درمان قرار گیرید تا مانع از بروز حوادث تلخ و ناگوار شوید. سلامت شما تامین کننده زیباییتان است پس در انتخاب های خود دقت لازم را با تحقیقات کامل به خرج دهید.

بیوتی کلینیک همراه شما در بهترین انتخاب

در این مقاله سعی شد به طور کاملی به معرفی تقویت فولیکول های مو با مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلر پرداخته شود. اکنون می دانید که بهترین روش برای شما کدام گزینه می باشد. شما می توانید با انتخاب بهترین مجموعه از بیوتی کلینیک برای انجام این عملکرد درمانی و زیبایی اقدام نمایید. همچنین این مجموعه مفتخر است تا همراه شما در انتخاب بهترین مراکز سلامتی، درمانی و زیبایی تهران در حوزه کاشت مو، لاغری و تناسب اندام، پوست و زیبایی، جراحی های زیبایی باشد.
دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه