دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال

مراقبت های پوست و زیبایی
|
لاغری و تناسب اندام
| 1401/03/04

تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال یکی از موثر ترین اقداماتی است که می تواند برای شما سبب تغییرات بسیار به عنوان درمان شود. همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت روز افزون در صنعت سلامتی و زیبایی، مراجعه کنندگان در صدد برطرف نمودن مشکلات و اقدامات ظاهری بر آمدند.

مواردی همچون افزایش سن، بروز بیماری های متفاوت و ... باعث کم شدن کلاژن های پوستی شده و ساختار های حمایت کننده پوست به تدریج از بین می رود و با عدم رعایت قوانین اصولی و صحیح در هنگام قرارگیری در برابر اشعه مستقیم خورشید هم سبب بروز چین و چروک ها می گردد و در تمام این موارد چربی پوست از بین خواهد رفت. پس در نتیجه بهترین راه حل برای تنظیم چربی پوست از دست رفته، استفاده از آر اف فرکشنال RF است. در این مقاله با کلینیک کاشت ابرو در تهران همراه باشید تا بهترین اطلاعات را از این اقدام زیبایی کسب نمایید.

نحوه تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنالنحوه تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال

تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال

اگر اینجا هستید که برای تنظیم چربی پوست خود از آر اف فرکشنال بهره ببرید باید به شما بگوییم بهترین انتخاب را نموده اید. زیرا که دستگاه آر اف با روند کارکرد خود می تواند همزمان با تنظیم چربی و رفع مشکل مانع جلوگیری از بروز آکنه نیز گردد.

همچنین که این دستگاه می تواند کمک شایانی به بستن منافذ باز پوست نماید. آر اف فرکشنال می تواند با استفاده از گاز co2 چین و چروک ها، نقاط آسیب دیده قهوه ای رنگ و جای جوش را به خوبی از بین برده و با تحریک پوست به کلاژن سازی بیشتر سبب جوانسازی و شادابی آن گردد.

عملکرد کلی دستگاه آر اف فرکشنال برای تنظیم چربی

برای آن که آر اف تراپی را به خوبی سپری کنید بهتر است از کارکرد این دستگاه نیز اطلاعات مناسبی داشته باشید. دستگاه آر اف فرکشنال با استفاده از گاز کربن دی اکسید ابتدا لایه اول پوست را از بین برده و با انتشار این گاز در لایه دوم سبب بروز تغییرات شده و تاثیر مستقیمی بر ترشح غدد چربی می گذارد و درمان منافذ باز پوست را بر عهده دارد.

در حقیقت در این قسمت گاز کربن دی اکسید که وارد پوست می شود، بدن در آن نقطه به سرعت شروع به تولید اکسیژن لازم سلول های ناحیه مورد نظر کرده و به همین علت کلاژن سازی دوباره و با شدت بیشتری از سر گرفته می شود. و به همین دلیل است که در انتها جوانسازی و شادابی را در تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال به عنوان نتیجه کامل دریافت خواهید نمود.

پر بازدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

تفاوت لیپوماتیک با آر اف در چیست؟

مدت زمان تاثیر بوتاکس بعد از تزریق چقدر است؟

بهترین زمان برای حمام بعد از کاشت مو چه موقع است؟

جوانسازی پوست با آر اف تراپی

نکته ای که حائز اهمیت است که بدانید، در واقع در هنگام تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال، تمام منافذ باز بزرگ پوست بسته می شود و منافذ ریز و سالم جدیدی باز می گردد. منافذ باز شده جدید کمک بسیار زیادی بر تنفس بهتر پوست می کنند.

علاوه بر آن در این قسمت همزمان تمام مراحلی که در بالاتر نیز گفتیم رخ می دهد تا کلاژن سازی انجام شده سبب جوانسازی پوست با آر اف تراپی گردد. پس از این که این اقدام انجام شود 2 تا 5 روز کامل زمان لازم است تا شما بهترین نتیجه را دریافت کنید. بعد از آن؛ ماندگاری این عملکرد زیبایی برای شما 2 تا 3 سال خواهد بود و سپس می توانید با انجام جلسه یاداور مجددا تنظیم چربی پوست خود را با این دستگاه حفظ نمایید.

مزایای تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال

در واقع با استفاده از لیزر فرکشنال کربن دی اکسید شما نه تنها تنظیم چربی پوست خود را انجام داده اید بلکه سبب اتفاقات موثر دیگری نیز با انجام این اقدام می شوید. برخی از این موارد عبارتند از:

  • تمام مشکلات ایجاد شده حاصل از آسیب های پوستی، رنگ های ناشی از اشعه آفتاب و فرابنفش، چین و چروک ها، جای اسکار و زخم، تغییر رنگ ایجاد شده از اختلالات هورمونی و ... به خوبی قابل درمان است.
  • تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال برای تمام قسمت ها از جمله صورت، گردن و دست ها قابل استفاده می باشد.
  • با انجام این روش درمانی تا مدت زمان بیشتری می توانید عمل های دیگر زیبایی برای سلامت پوست و سفت کردن آن را به تعویق بیاندازید. همچنین ممکن است در صورت استفاده از آر اف فرکشنال دیگر نیاز به انجام آن موارد برای رفع مشکل خود نداشته باشید و به درستی موضوع حل شده باشد.
  • بهبود نقاط قرمز و قهوه ای رنگ پوست
  • رفع مشکل شل شدگی و افتادگی پوست ناحیه مورد نظر
  • درمان موثر برای محل سوختگی های بر جای مانده
  • ایجاد صافی و روشنی پوست و موثر برای درمان پف دور چشم
  • بهبودی سیاهی زیر چشم و ...

مزایای تنظم چربی پوست با آر اف فرکشنالمزایای تنظم چربی پوست با آر اف فرکشنال

مراقبت های ضروری قبل و بعد از انجام

برای آن که تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال به خوبی انجام شود لازم است تا از نکات و مراقبت های ضروری که در ادامه برایتان شرح داده ایم به خوبی پیروی نمایید. از یاد نبرید که در طول انجام هر یک از مراحل در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره می توانید با مجموعه ای که این عملکرد را انجام داده اید ارتباط برقرار نموده و سوالات خود را به درستی مطرح و پاسخ صریحی دریافت نمایید.

نکات و مراقبت های اصولی قبل از انجام آر اف تراپی برای تنظیم چربی پوست

قبل از آن که جلسه تنظیم چربی پوست خود با لیزر آر اف انجام دهید نباید از محصولات دارویی و درمانی که حاوی رتینوئید است استفاده کرده باشید. همچنین مصرف آسپرین، ویتامین ای و ایبوپروفن را قبل از انجام این عملکرد زیبایی متوقف کنید زیرا سبب لخته شدن خون می شود. همچنین لازم است که دو هفته قبل از انجام در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگرفته باشید و هیچ اقدام زیبایی درمانی که با لایه برداری پوست همراه است را انجام نداده باشید.

در روز انجام آر اف تراپی استحمام نموده و پاکیزه برای انجام درمان اقدام نمایید. از یاد نبرید از هیچگونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست منطقه مورد نظر استفاده نکنید. در صورتی که در حال درمان و یا مصرف دارویی خاص هستید ابتدا برای انجام این اقدام با پزشک خود مشورت نموده و سپس برای این اقدام مراجعه نمایید.

نکات و مراقبت های اصولی بعد از انجام آر اف تراپی

با رعایت نکات ذکر شده در بالا به خوبی شما آمده جلسه تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال هستید. در این مرحله بعد از انجام این عملکرد زیبایی باید از نکات مهمی پیروی نموده که می تواند مهم ترین تاثیر را در نتیجه اتفاق برای شما داشته باشد. این موارد عبارتند از:

  • پس از انجام آر اف در منطقه مورد نظر سریعا از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  • یکی از مهم ترین دارو های شما در حقیقت کرم ضد آفتاب است. روزانه 3 بار آن را تمدید نمایید.
  • مصرف کرم بعد از لیزری که برایتان تجویز می شود را روزانه تا زمان برطرف شدن التهابات و قرمزی حاصل از انجام کار، 4 الی 5 بار تکرار نمایید.
  • شب ها از کرم روشن کننده تا هنگام برطرف شدن التهاب پوستی استفاده نمایید.
  • میان جلساتی که برایتان قرار است استفاده از دستگاه آر اف صورت گیرد، داروهای تجویز شده پزشک را سر ساعت مقرر مصرف نمایید.
  • در صورت بروز هرگونه عوارض احتمالی نامتعارف سریعا با پزشک خود ارتباط برقرار نموده و طبق دستور او پیش بروید.

نکات مهم مراقبت بعد از آر اف تراپینکات مهم مراقبت بعد از آر اف تراپی

هزینه تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال

اکنون شما از تمام مزایا و نکات مهم این موضوع با خبر هستید. حال ممکن است به دنبال هزینه این اتفاق باشید. قیمت انجام تنظیم چربی پوست و دیگر اقدامات با دستگاه آر اف فرکشنال به عوامل متعددی بستگی دارد. در ابتدا به پزشک و کلینیک تخصصی که به آن مراجعه می کنید، میزان انجام کار، تعداد جلسات، اجرت کار پزشک و یا اپراتور، موقعیت جغرافیایی و ... همگی می تواند موثر در افزایش یا کاهش قیمت باشد.

البته از یاد نبرید برای آن که هزینه خود را کمتر کنید هرگز به جایی ناشناخته نروید. زیرا ممکن است این اتفاق سبب بروز عوارض و مشکلات ناگوار دیگری شود. در انتخاب بهترین مجموعه توجه لازم را به خرج دهید. کارشناسان و مشاوران ما همه روزه می توانند شما را در بهترین انتخاب همراهی نمایند.

تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال در بیوتی کلینیک

در این مقاله سعی شد به معرفی کاملی از تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال پرداخته شود. اکنون شما می دانید با رعایت تمام نکات گفته شده می توانید بهترین دوره درمانی را سپری کرده و نتیجه خوبی دریافت نمایید. بیوتی کلینیک نیز مفتخر است شما را در پیدا کردن بهترین مجموعه برای انجام این اتفاق یاری رسانده و سبب رضایت خاطر کامل شما گردد.

همچنین شما می توانید در دستیابی به مراکز معتبر و استاندارد در زمینه لاغری و تناسب اندام، پوست و زیبایی، کاشت مو، جراحی زیبایی و ... از این مجموعه مشاوره های لازم را دریافت نمایید. مفتخریم که می توانیم در انجام مهم ترین عملکرد های زیبایی خدمات موثری برای شما ارائه دهیم.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه