دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

صفر تا صد بررسی ویژگی ها و مزایای مزوبوتاکس

مراقبت های پوست و زیبایی
|
مراقبت های پوست و زیبایی
| 1400/09/30

در این مقاله به بررسی ویژگی ها و مزایای مزوبوتاکس می پردازیم. در عصر حاضر جوان سازی و زیبایی پوست صورت یکی از عناوین مهم اکثر انسان هاست. یکی از دلایل آزار دهنده که زیبایی چهره را بهم می زند وجود چین و چروک روی صورت است. یکی از بهترین روش ها برای رهایی از چین و چروک های چهره مزوبوتاکس می باشد. در این مقاله که توسط کارشناسان ما در کلینیک زیبایی تهران تهیه شده است، انتظار می رود که با تمام ویژگی ها معایب و مزایا آشنا شده و حتی اقدامات قبل و بعد از مزوبوتاکس را به طور کامل بشناسید. 

روش انجام مزوبوتاکس

قبل از انجام مزوبوتاکس در کلینیک های زیبایی پزشکان و متخصصان پرونده پزشکی پوستی شما را بررسی می کنند. چون مزوبوتاکس با تزریق روی پوست صورت انجام می شود همراه با درد کمی می باشد اما پزشکان برای به حداقل رساندن این درد از بی حس کننده های موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده می کنند، این نقطه قابل توجه است که این بی حس کننده موضعی باید 20 دقیقه قبل از شروع مزوبوتاکس باشد. مناطق مورد استفاده از مزوبوتاکس شامل صورت، گردن، دست ها و قسمت دکلته می باشد. البته اقداماتی قبل از انجام مزوبوتاکس لازم است انجام دهید که در ادامه با آن آشنا می شویم.

پربازدیدترین مطالب ما را از دست ندهید!

تفاوت بوتاکس و مزوبوتاکس

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که روزانه وقتی خود را در آینه نگاه می کنید چین و چروک های صورتتان آزارتان می دهد، با ما همراه باشید. یکی از راه های موثر در کاهش چین و چروک، زیبایی صورت مزوبوتاکس هست که برخی افراد آن را با نام میکروبوتاکس می شناسند. در این نوع درمان ترکیبی از دو روش بوتاکس و مزوتراپی است که ماده ای به نام بوتولینم را به همراه موادی مانند انواع ویتامین ها، اسید هیالورونیک و مواد معدنی ترکیب رقیق می کنند، به پوست صورت تزریق می نمایند.

در این حالت چین و چروک های موجود در خط لب و خطوط اطراف آن با روش مزوبوتاکس بر طرف می شود و در نهایت پوستی زیبا و جوان در عین حال شفاف به دست می آید. برای انجام مزوبوتاکس کلینیک ها و مراکز بسیاری وجود دارد اما برای نتیجه بهتر و جلوگیری از صدمات پوستی جبران ناپذیر روی پوست صورت که حساس تر از سایر نواحی پوستی است در مراکز معتبر دارای مجوز، مزوبوتاکس را انجام دهید. حتما به نکات قبل و بعد از انجام مزوبوتاکس نیز توجه کافی نمایید و آن ها را دقیق انجام دهید.

در نگاه کلی بوتاکس شکل قدیمی درمان چین و چروک صورت هست. درست است الان هم رایج می باشد اما مزوبوتاکس طرفدار و خواهان بیشتری از بوتاکس پیدا کرده چرا که در مزوبوتاکس با شل کردن فیبر های سطحی عضله نتیجه کاملا طبیعی و دلچسب تری ایجاد می شود و در صاف شدن پیشانی و منافذ پوست صورت بسیار موثر است. مزوبوتاکس عوارض کمتری نسبت به بوتاکس دارد و ظاهر طبیعی پوست بیشتر از روش بوتاکس حفظ می شود. در روش مزوبوتاکس حرکت پیشانی حفظ می شود اما در روش بوتاکس حرکت پیشانی به علت فلج عضله ها غیر ممکن است.

بوتاکس و مزوبوتاکس در زیباییبوتاکس و مزوبوتاکس در زیبایی

بررسی ویژگی ها و مزایای مزوبوتاکس در جوان سازی پوست

در بررسی ویژگی ها و مزایای مزوبوتاکس بر روی پوست میتوان به کاهش منافذ باز پوست و درمان نمودن پوست سبورئیک و پوست های چرب اشاره نمود. یکی دیگر از مزایای بوتاکس درمان آکنه در پوست جوانان می باشد. در بررسی ویژگی ها و مزایای مزوبوتاکس رفع شلی پوست و سفت شدن آن اشاره نمود. مزوبوتاکس در کاهش تعریق پوست نیز موثر است. 

جوانسازی پوست با مزوبوتاکسجوانسازی پوست با مزوبوتاکس

بررسی ویژگی ها و مزایای مزوبوتاکس در صورت

در بررسی ویژگی ها و مزایای مزوبوتاکس در صورت میتوان به مواردی همچون کاهش دهنده چین و چروک روی گونه ها، کاهش دهنده چین و چروک در ناحیه فک و درمان کلوئید ها اشاره نمود. در صورت اگر به بررسی ویژگی ها و مزایای مزوبوتاکس بپردازیم به این نقطه می رسیم که در جلوگیری از افتادگی پوست صورت به ویژه در ناحیه پایینی جلوگیری می کند. در بررسی ویژگی ها و مزایای مزوبوتاکس بر روی صورت میتوان به جوان سازی و زیبایی صورت نیز اشاره نمود.

مزوبوتاکس صورتمزوبوتاکس صورت

اقدامات لازم برای انجام مزوبوتاکس 

بهتر است قبل از مزوبوتاکس از محصولات ضد پیری که حاوی موادی مانند رتینول و گلیکولیک هستند استفاده نمایید. حدود یک هفته قبل از مراجعه از دارو های رقیق کننده خون استفاده نکنید. قابل توجه است که روغن ماهی و ویتامین E رقیق کننده خون هستند. 24 ساعت قبل از مراجعه، نوشیدنی الکلی نخورید و روز مراجعه تمیزی پوست را فراموش نکنید و به هیچ وجه آرایش نکنید. رعایت این نکات در موثر تر بودن مزوبوتاکس خیلی موثر است. لطفا با رعایت و انجام این نکات به بهتر شدن نتیجه مزوبوتاکس و سهولت انجام آن توسط پزشکان مجرب توجه کافی را داشته باشید.

انجام خدمات مزوبوتاکسانجام خدمات مزوبوتاکس

فعالیت های لازم پس از انجام مزوبوتاکس

لازم است بعد از مراجعه و انجام مزوبوتاکس  به نکاتی توجه کرده و از انجام بعضی از کار ها خودداری کنیم. باید تا دو ساعت پس از انجام مزوبوتاکس از دراز کشیدن یا خم شدن خودداری کنیم و در حالت ایستاده یا نشسته بمانیم. تا 24 ساعت بعد از اتمام کار از مصرف دارو های رقیق کننده خون خودداری نمایید. تا یک روز بعد، از انجام کار هایی که سنگین هستند اجتناب نمایید.

تا 24 ساعت بعد، از انجام ورزش خودداری کنید. حداقل تا یک روز بعد، استفاده از مواد آرایشی و کرم روی صورت جدا خودداری کنید و در آخر به هیچ وجه مناطقی که تزریق روی آن انجام شده تا 24 ساعت ماساژ ندهید. در بررسی ویژگی ها و مزایای مزوبوتاکس با رعایت این نکات میتوان به نهایت نتیجه مطلوب برسیم و از پوست زیبا و شفاف و سفت خود لذت ببریم و از پیری پوست صورت و چین و چروک های آن جلوگیری کنیم.

اقدامات لازم بعد از مزو بوتاکساقدامات لازم بعد از مزو بوتاکس

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه