دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

آنچه باید درباره ی روش درمان تعرق زیر بغل با روش بوتاکس بدانیم

مراقبت های پوست و زیبایی
|
مراقبت های پوست و زیبایی
| 1400/09/30

روش درمان تعرق زیر بغل با روش بوتاکس یکی از راه های درمان عرق ریزی شدید است. ریزش مکرر عرق علاوه بر ایجاد لکه روی لباس ها، موجب ایجاد بوی ناخوشایند نیز می شود. به خصوص اگر فرد به طور ژنتیکی عرق ریزی شدیدی داشته باشد، همواره نگران بوی بد بدن خود نیز خواهد بود. شما می توانید برای حل این مشکل از محلول های ضد عرق استفاده کنید اما این محلول ها نیز حاوی مواد شیمیایی هستند همچنین بیشتر آنها روی لباس ها رد ناخوشایندی ایجاد می کنند.

روش درمان تعرق زیر بغل با روش بوتاکس این مشکل را به آسانی حل می کند. در این روش با تزریق بوتاکس به نواحی لازم در پوست سر، کف دست، زیر بغل و کشاله ی ران غده های عرق ریز کنترل می شوند. اگر شما نیز به دنبال راه حلی برای این مشکل هستید، در ادامه ی این مقاله با ما در کلینیک زیبایی همراه باشید.

علت عرق کردن زیاد زیر بغل

عرق کردن زیاد بدن می تواند دلایل متعددی داشته باشد. به عنوان مثال دلایل ژنتیکی، چاقی، دیابت، یا سندروم تاکیکاردی وضعیتی را می توان نام برد. همچنین داروهای ضد اضطراب و افسردگی، بعضی از آنتی بیوتیک ها و داروهای قلب و فشارخون نیز می توانند تولید عرق در بدن را افزایش دهند. بیماری تعریق بیش از حد یا هایپر هیدروزیس در حقیقت تعریق بیش از حد بدن در دمای معمولی است که می تواند موجب خیس شدن لباس ها و چکه کردن عرق از بدن شود.

پربازدیدترین مطالب ما را از دست ندهید!

بوتاکس چیست؟

بوتاکس در حقیقت دارویی است که از باکتری های ایجادکننده ی بوتولیسم ساخته می شود. سلول های عصبی در برابر سم نوروتوکسین حساس هستند بنابراین این دارو می تواند به طور موقت عضلات را فلج کند و به این ترتیب به صورت موقت چروک های صورت را از بین می برد.

درمان تعریق زیر بغل

درمان تعریق زیر بغل

روش درمان تعرق زیر بغل با روش بوتاکس

برای درمان ریزش بیش از حد عرق از داروهای آنتی پرسپیرانت استفاده می شود .در روش درمان تعرق زیر بغل با روش بوتاکس از تزریق بوتاکس هایپر هیدروزیس این شیوه ی درمانی کارگر نیست؛ بنابراین از تزریق بوتاکس برای حل این مشکل استفاده می شود. این شیوه توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA نیز تائید شده است.

درمان بوتاکس زیر بغل

در این روش از ژل بوتاکس برای مسدود کردن اعصاب به کار رفته در غده های عرق استفاده می شود؛ بنابراین در زمان بالا رفتن دمای هوا، ریزش عرق کاهش پیدا می کند.

 روش درمان تعرق زیر بغل با روش بوتاکس در چه نواحی ای استفاده می شود؟

این روش درمانی در حال حاضر فقط برای درمان در ناحیه ی زیر بغل انجام نمی شود. بلکه در کف دست ها و پاها نیز انجام می شود. اگرچه این روش درمانی در بلندمدت ماندگار نیست اما پس از تزریق ماندگاری آن تا 5 ماه باقی می ماند. البته پزشکان به این نتیجه رسیده اند که تزریق بوتاکس در کف پا نیز بسیار مؤثر است اما استفاده از این روش در این نقطه توصیه نمی شود.

درمان تعریق زیربغل با بوتاکس

درمان تعریق زیربغل با بوتاکس

روش درمان 

قبل از هر چیز توصیه می کنیم که از یک پزشک متخصص با تجربه برای این کار مشورت بگیرید. در این شیوه پزشک محلول مورد نظر را به زیر پوست تزریق می کند. برای کاهش درد از داروی بی حسی یا یخ استفاده می کنند و شما می توانید بلافاصله پس از تزریق به کارهای روزمره خود برگردید و هیچ مشکلی از این لحاظ نخواهید داشت.

آماده سازی برای تزریق

در روش درمان تعرق زیر بغل با روش بوتاکس شما نیازی به بستری شدن نخواهید داشت. در این شیوه معمولاً به توصیه پزشک در دو تا سه روز قبل از تزریق، نباید موی زیر بغل خود را بتراشید. چنانچه از داروهای رقیق کننده ی خون استفاده می کنید، احتمالاً پزشک شما به شما توصیه می کند که مصرف این داروها را قطع کنید.

آماده سازی تزریق بوتاکس زیربغل

آماده سازی تزریق بوتاکس زیربغل

 افراد مناسب برای درمان  

چه کسانی می توانند از روش درمان تعرق زیر بغل با روش بوتاکس استفاده کنند توصیه شده است که این شیوه ی درمان تنها برای افرادی که دچار هایپر هیدروزیس شدید هستند استفاده شود و فرد تحت درمان باید حداقل 18 سال سن داشته باشد. همچنین چنانچه دچار بیماری های خاص هستید، بهتر است قبل از تزریق بوتاکس پزشک خود را مطلع کنید چرا که این روش درمان می تواند با برخی از داروهای بیماران خاص تضاد داشته باشد.

افراد مناسب برای درمان تعریق با بوتاکس

افراد مناسب برای درمان تعریق با بوتاکس

مراقبت های بعد از بوتاکس زیر بغل

توصیه می شود که بعد از به کار بردن روش درمان تعرق زیر بغل با روش بوتاکس از اپیلاسیون، تزریق و لیزر کردن موهای زائد بپرهیزید. همچنین بهتر است تا 24 ساعت از ورزش های سنگین و حمام داغ خودداری کنید. اگر احساس می کنید که ناحیه ی مورد نظر متورم و ملتهب است بهتر است از کمپرس یخ برای رفع این مشکل استفاده کنید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس زیربغل

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس زیربغل

میزان ماندگاری

پس از تزریق بوتاکس، بین 3 تا 7 روز زمان خواهد برد تا نتیجه ی تزریق نمایان شود؛ بنابراین صبور باشید. پس از دو هفته توقف تعریق اتفاق خواهد افتاد و منطقه ی تزریق خشک می شود؛ اما به یاد داشته باشید که این تزریق بسته به ژنتیک بدن شما بین 4 تا 7 ماه دوام خواهد داشت و پس از این مدت لازم است که دوباره این عمل را تکرار کنید. البته تزریق بوتاکس به کف دست و پا ماندگاری بیشتری دارد. بهتر است پس از دو هفته از تزریق ژل بوتاکس، سری به پزشک خود بزنید تا چنانچه ناحیه ای نیاز به تزریق مجدد دارد، انجام شود.

عوارض درمان روش درمان تعرق زیر بغل با روش بوتاکس

این شیوه درمان دارای عوارضی نیز است از جمله این عوارض می توان به تورم، سوزش، درد در ناحیه تزریق، عرق کردن در محل هایی به جز محل تزریق و سردرد و گرگرفتگی اشاره کرد. البته این عوارض بسیار اندک هستند و ظرف چند ساعت تا یک هفته پس از تزریق بروز می کنند اما ماندگار نیستند. با این حال در برخی افراد و به صورت بسیار نادر روش درمان تعرق زیر بغل با روش بوتاکس می تواند عوارض جدی تری داشته باشد.

چنانچه پس از تزریق دچار خارش، تهوع، درد و ضعف در زیر بغل، درد در مفاصل، مشکل تنفس یا بینایی شدید به پزشک خود مراجعه کنید. امیدواریم که این مقاله اطلاعات لازم را در زمینه ی تزریق ژل بوتاکس به زیر بغل به شما ارائه کرده باشد. 

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه