لیزر موهای زائد و مدت زمان درمان

لیزر موهای زائد

امروزه لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدارترین مراجعات به مراکز لیزر و کلینیک ها را تشکیل میدهد. اکثر مردم اطلاعات کافی و کاملی درباره فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد، نکات قبل از لیزر موهای زائد، هزینه لیزر موهای زائد صورت، زمان ریزش مو بعد از لیزر، چند روز بعد از لیزر موها میریزد، لیزر موهای زائد بیکینی، عوارض لیزر موهای زائد صورت اطلاعات کمی دارند. در قدم اول برای لیزر موهای بدن باید اطلاعات کامل و کافی در رابطه با هر ناحیه از بدن به خصوص نواحی که دارای غدد لنفاوی هستند مانند لیزر موهای زائد زیر بغل و نقاط حساسی مانند ناحیه تناسلی و ... بدست آورید. کلینیک کاشت مو سعی بر آن داشته تا با ارائه اطلاعات لازم و کافی در صفحه لیزر موهای زائد داوطلبان را آگاه سازد.

لیزر موهای زائد یکی از روش های از بین بردن موهای زائد میباشد که با انجام چند جلسه شما می توانید از دست موهای زائد خود رها شوید. لیزر با اشعه های مختلف و قدرت های مختلف با پیاز مو بر خورد کرده و آن را از بین می برد .اولین لیزر ها بر روی پوست هایی با رنگ های روشن انجام می شد که با پیشرفت تکنولوژی دستگاه هایی اختراع شد که برای پوست های تیره هم جوابگو باشد درمان موهای زاید یک روش غیر تهاجمی  است که باعث کاهش یا قطع رویش موهای شما می شود.

انسان ها هر کدام دارای الگوی رشد متفاوت هستند که در هر فرد این الگوی رشد و الگوی ریزش متفاوت است پس نمی توان برای از بین رفتن موها زائد یک زمان خاص را مشخص کرد ولی به صورت میانگین می توان گفت که حداقل تعداد جلسات بین ۶ و حداکثر جلسات بین ۱۰ الی ۱۲ جلسه است که فولیکول‌ها از بین رفته و رویش آن ها قطع می شود

لازم به ذکر است که بعد از پایان دوره لیزر برای شارژ مجدد باید ۳ ماه بعد یک تمدید انجام دهند و بعد ۶ ماه و بعد سالی یک بار یک جلسه برای شارژ مجدد انجام می شود تا از رویش مجدد مو جلوگیری شود.

عکس لیزر موهای زائد-کلینیک کاشت مو

لیزر موهای زائد برای چه افرادی مناسب خواهد بود؟ 

افرادی که می خواهند لیزر انجام دهند باید توجه داشته باشند که پوست بدنشان بدونه رنگ دانه باشد و از آفتاب گرفتن یا سولاریوم خودداری کنند یا تاریخ آخرین سولاریوم رفته شده یا آفتاب گرفته شده ۳ الی ۶ ما پیش بوده باشد. همچنین توصیه می‌شود افرادی که می خواهند لیزر انجام دهند نباید از روش زیر استفاده کنند:

مثل موم انداختن یا از دستگاه های اپیلیدی و غیره، چرا که این روش ها باعث تضعیف ریشه مو می شوند تیغ زدن بعد از لیزر بهترین گزینه است، متقاضیان لیزر موهای زائد نباید از نخ های کلاژن حد فاصل ۳ الی ۴ هفته قبل از لیزر استفاده کرده باشند.

مراقبت های قبل استفاده از لیزر موهای زائد

 استفاده نکردن از عطرها یا خوشبو کننده های بدن به منظور جلوگیری از التهاب ندادن و قرمز نشدن پوست.

از قرص هایی که جریان خون را بالا می برند مثل آسپرین یا داروهای گیاهی نباید استفاده کنند

 به حمام رفتن قبل از لیزر و بدن خود را عاری از هر گونه آلودگی کنند

 قبل از جلسات لیزر موهای خود را با دقت شیو کنید و حتما از تیغ یا ژیلت استفاده کنند

از اسپری یا مام استفاده نکنند

قبل از جلسات لیزر حتما پوست خود را با آب شست و شو داده و خشک کنند

کلینیک کاشت مو همه تلاش خود را برای سلامتی و آرامش بیماران به کار گرفته است شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک کاشت مو تماس و پاسخ سوالات خود از جمله عوارض لیزر موهای زائد و... را از مشاوران ما جویا شوید حاصل کنید.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید