برجسته سازی چانه و زاویه دار کردن صورت

میانگین امتیاز کاربران به این مقاله :
 |  امتیاز 5 از 5 (از 2402 رای)

در بعضی افراد قسمت هایی از صورت هستند که با سایر نواحی چهره یکسان نیستند بزرگتر یا کوچکتر هستند. مثلا بعضی افراد چانه یا فک کوچکی دارند، زمانی که بزرگ كردن چانه و فرم دهی چانه با ورزش ، زاویه دار كردن صورت با ورزش، زاویه دار كردن فک با ورزش ، انجام ورزش زاویه دار كردن صورت با روش های مختلف کارساز نباشد باید به فکر راهکارهای پزشکی باشیم اما قبل از فکر کردن به هزینه جراحی جنیوپلاستی به فکر یافتن یک کلینیک زیبایی خوب برای درمان کوچک بودن فک پایین، زاویه دار كردن صورت با تزریق ژل، تزریق چربی به فک، تزریق فیلر به چانه برای زیبایی چانه و بهبود مشکلات صورت باشید. هزینه تزریق چربی به چانه با هزینه عمل چانه بسیار تفاوت دارد کلینیک کاشت مو یکی از مراکز درمانی است که به شما کمک خواهد کرد تا راه صحیح رفع این مشکل را پیدا کنید.
به جز جراحی 2 راه اثر گذار برای رفع کوچکی چانه وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.
rozclinic

زاویه سازی صورت با تزریق ژل به چانه

هنگام صحبت کردن در مورد برجسته کردن چانه با استفاده از تزریق ژل، هدف خوش‌فرم شدن و برجسته شدن خط فک است بطوریکه موجب بهبود ظاهر و خصوصیات چهره شود؛ مانند هر درمان تزریقی دیگر، پزشک تلاش می‌کند تا بیمار بیشترین راحتی را داشته باشد. این امر شامل استفاده از کرم‌های بی‌حس کننده موضعی، از جمله داروی بی‌حس کننده موجود در تمام ژل‌های تزریقی و استفاده از کیسه یخ پس از درمان است.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی به چانه

تزریق چربی به چانه بطور بی‌خطر و موثر موجب اصلاح چانه‌ی کوچک و عقب رفته بدون نیاز به عمل جراحی برای قرار دادن پروتزهای مصنوعی و گران‌ قیمت در چانه می‌شود. برجسته‌ سازی چانه موجب بهبود ظاهر چهره و تعادل خصوصیات چهره می‌شود. یک چانه کوچک موجب عقب رفتن صورت می‌شود، بینی را بزرگ‌تر و مشکل فکی را واضح‌تر نشان می‌دهد.
درمان تزریق چربی زمانی که نواحی بزرگی را شامل شود تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود در حالی که در صورتی که نواحی درمان کوچک باشند، از بی‌حسی موضعی یا آرام‌بخشی داخل وریدی استفاده می‌شود. برای برداشت و تزریق مجدد چربی تنها نیاز به نواحی برش نامحسوسی می‌باشد. پس از بی‌حسی نواحی مورد نظر، چربی با مکش کند برداشته می‌شود تا درصد سلول‌های زنده افزایش یابد. 
کلینیک کاشت مو این اطمینان را به شما می دهد تا پس از جلسه مشاوره در این مرکز بهترین روش را برای از بین بردن این مساله انتخاب کنید در درجه اول برای کادر مجرب کلینیک کاشت مو سلامتی بیماران اهمیت دارد به همین دلیل شما بهترین نتیجه را در کنار سلامتی از کلینیک کاشت مو هدیه خواهید گرفت.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید