مراقبت از موهای معمولی و نحوه شستشوی صحیح

مراقبت از موها با هر جنسی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است برای اینکه به دنبال درمان ریزش مو نباشید  باید مراقب موها باشید روش صحیح شانه زدن، روش صحیح شستشو، استفاده از شامپوهای استاندارد از ابتلا به ریزش مو جلوگیری میکند البته تغذیه نیز نقش موثری در مراقبت موها دارد.

مراقبت از موهای معمولی

حتما میدانید که آبی که برای شستشوی موها بکار میرود تاثیر مستقیم و به سزایی در سلامت و تضمین پایداری موهای شما دارد؛ پس آبی که برای شستشوی موها استفاده می کنید میبایست دارای حرارت معین و همچنین نباید به یکباره آب سرد و یا آب گرم را روی سر باز کرد و یا درجه آب را بطور ناگهانی تغییر داد زیرا که با چنین کاری ریشه ی موها شوکه میشوند که واکنش آن تضعیف و ریزش مو خواهد بود.
موهای معمولی به آن دسته از موهایی گفته میشود که نه پوست سر چرب است و نه پوست سر خشک، افرادی که از پوستی ملایم برخوردار هستند را افراد دارای پوست معمولی مینامند که بهتر است حد واسط بین روش شستشوی موهای چرب و خشک را که در مقاله های مراقبت از موهای خشک و مراقبت از موهای چرب عمل کنند. مطلبی که باید تذکر داد این است که کسانی که به علت های مختلف نظیر تاثیرات هورمونی یا ارثی و یا بیماری موهایشان را از دست دادهاند و یا طاس شده اند و یا موها را که از ته ماشین کرده انده اند می توانند با کف دستها به آرامی و بدون خشونت و تاکید بیشتر روی پوست سر را کاملا بشویند. روش‌هایی که در این سه گانه مطلب خدمتتان عنوان شد برای شستشوی انواع موهای سر می باشد و هر کس با علم به اینکه دارای چند نوع مویی می باشند می توانند از روشهای ذکر شده استفاده نمایند.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید