مهمترین اطلاعات درباره کاشت ابرو

میانگین امتیاز کاربران به این مقاله :
 |  امتیاز 2/9 از 5 (از 2416 رای)

کاشت ابرو چیست؟

ابرو یکی از مهمترین اعضای صورت است که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی دارد. معمولا بعد از کاشت مو، کاشت ابرو توجه بیشتری را به خود جلب می کند. در این مطلب قصد داریم شما را با روش های کاشت ابرو و دلیل استفاده از آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
ابرو یکی از مهمترین اعضای صورت است که تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر و زیبایی چهره دارد به همین دلیل کوچکترین نقص در آن می تواند مهم و تاثیرگذار باشد. کسانی که دارای ابروهای پر پشت و کشیده هستند معمولا زیبایی بیشتری دارند و توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. وقتی به چهره افراد توجه می کنیم اولین چیزی که ما را به خود جذب می کند ظاهر و شکل ابروها هستند. کم پشت بودن و نازک بودن بیش از حد ابروها می تواند چهره شما را به میزان زیادی عوض کند. برخی از افراد دارای ابروهای تکه تکه هستند که معمولا این مشکلات ناشی از مسائل ژنتیکی است. بهترین روش برای ایجاد ظاهری مناسب و زیبا در ابروها استفاده از روش های مختلف کاشت ابرو است. در ادامه این مطلب با چگونگی کاشت و مزایای آن آشنا می شویم.

کاشت ابرو _ کلینیک زیبایی

مزایای کاشت ابرو

برای زیبایی ابرو روش های مختلفی وجود دارد که از بین این روش ها کاشت ابرو مهمترین و پرطرفدارترین روش است. این روش مزایای زیادی دارد که همین عوامل باعث محبوبیت آن شده است. یکی از مهمترین مزیت های این روش این است که ظاهر ابروهای جدید شکل بسیار طبیعی دارند و مانند روش های تاتو ظاهر مصنوعی از خود نشان نمی دهند. با استفاده از روش های کاشت ابرو بعد از مدت زمانی کم به ظاهر و نتیجه دلخواه دست پیدا می کنید. از آنجایی که عوارض این روش در مقایسه با سایر روش های زیبایی کمتر است طرفداران بیشتری دارد. 

داوطلبان کاشت ابرو 

دلایل متعددی برای کم پشت شدن و ریختن ابروها وجود دارد. همه این عوامل می توانند منجر به استفاده از روش های کاشت شوند. مهمترین داوطلبان استفاده از این روش کسانی هستند که دارای کم کاری تیروئید، ضربه به ابرو، کندن عصبی ابروها، مشکلات ژنتیکی و آلوپسی آرئاتا هستند. کم پشت شدن ابروها می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس شود. همه کسانی که دارای ابروهای نازک هستند و یا به هر دلیلی فاقد ابرو هستند می توانند داوطلب استفاده از روش های کاشت ابرو شوند. بهترین گزینه برای کاشت ابرو استفاده از موهای سر هستند. فولیکول های سر مخصوصا کناره های گوش به دلیل شباهتی که به موهای ابرو دارند گزینه مناسبی برای کاشت هستند. از موهایی که دارای حالت زیاد و مجعدی هستند نمی توان برای کاشت ابرو استفاده کرد. 

کاشت ابرو _ کلینیک زیبایی

لزوم کاشت ابرو

افراد به دلایل مختلف از جمله مشکلات مادرزادی، بیماری های عفونتی، برداشتن نامناسب ابروها و یا مشکلات ژنتیکی ممکن است همه یا بخشی از موهای ابروی خود را از دست بدهند. این افراد می توانند به جای روش های مصنوعی و نامناسب طراحی ابرو از روش های کاشت ابرو استفاده کنند. برای استفاده از این روش باید به حجم ابروها و شکل ابروها توجه شود.

کاشت ابرو _ کلینیک زیبایی

نتیجه کاشت ابرو

احتمالا یکی از مواردی که در کاشت ابرو توجه زیادی را به خود جلب می کند نتایج آن است. همانطور که میدانید نتایج کاشت ابرو دائمی هستند و پس از دوره ای کوتاه می توانید شاهد نتایج بی نظیر آن باشید. برای کاشت ابرو در کلینیک زیبایی بهترین کلینیک کاشت ابرو زیر نظر متخصص کاشت ابرو با قیمت مناسب روش های مختلفی وجود دارد، در روش FUE فرد پس از 12 ماه می تواند نتایج را به صورت کامل و بهبود یافته مشاهده کند. به طور کلی مو در 3 مرحله به طور کامل رشد می کند بنابراین اگر بعد از فرآیند کاشت ابرو شاهد ریزش تعدادی از موهای ابرو بودید نگران نشوید زیرا این امر کاملا طبیعی است و جزء روند کاشت به شمار می رود. سرعت رشد مو در افراد مختلف متفاوت است و بیشتر به مسائل هورمونی و ژنتیکی مربوط می شود. اگر قصد داشتید برای زیبایی بیشتر ابروهای خود از کاشت ابرو استفاده کنید بهتر است نسبت به روش های مختلف کاشت شناخت کافی داشته باشید.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید