کاشت مو بعد از درمان بیماران مشخص

کاشت مو در بیماران با منبع اهدای موی ناکافی با استفاده از موی غیر سر

استخراج واحد فولیکولی یا روش FIT  به یک تکنیک خیلی محبوب برای کاشت مو تبدیل می‌شود زیرا که زخم‌شدگی خطی مرتبط با برداشت نوار را از بین می‌برد و می‌تواند نتایج خیلی خوبی ارائه کند. با استفاده از این تکنیک، گزارشات اندکی کاربرد کوچک‌ مقیاس موی غیرسر را برای کاشت موی سر در مردان با منبع اهدای موی سر ناکافی شرح داده‌اند. در این گزارش، 3 بیمار که به شدت بی‌مو بودند از سینه، شکم، پا، شانه یا ریش و همچنین سر کاشت مو انجام داده بودند تا پوشش کاملی بدست آورند. از این 3 مورد، 2 مورد استراتژی‌های کاشت مو ناموفقی داشتند. تقریباً 80 الی 85 درصد از پیوندهای کاشت‌شده، موفق شدند. تقریباً طول و کیفیت مو، زمان جراحی و نیاز برای مهارت‌های جراحی بهبود یافته، چالش‌هایی هنگام استفاده از این تکنیک باقی می‌مانند با این حال بازده‌های خوب از این کاندیدهای منتخب نشان می‌دهند که این تکنیک ممکن است احتمال ارائه حالت‌های خیلی شدیدی از بی‌مویی به حالت نرمال در بیمارانی داشته باشد که در غیر این صورت کاندیدهایی برای جراحی کاشت موی سنتی نمی‌باشند.

کاشت مو

کاشت مو پس از درمان سرطان

هم شیمی‌درمانی و هم پرتودرمانی به فولیکول‌های موی ما اثر می‌گذارند. اغلب اوقات، پس از این که درمان سرطان را دریافت می‌کنید، موی شما به صورت نقطه‌ای و در برخی قسمت‌ها باریک می‌شود. در رابطه با پرتودرمانی، این شکل از درمان سرطان منجر به از بین رفتن دائمی مو می‌شود. خوشبختانه، دکتر زیرینگ و کارکنانش می‌توانند این مشکل را برطرف سازند.

پس از یک رویداد فاجعه‌بار برای مو همانند درمان سرطان، بایستی یک دوره بهبودی وجود داشته باشد. پس از سه ماه دوره‌ی استراحت، موی شما مجدداً شروع به رشد می‌کند. با این حال قابل ذکر است که سرعت و میزان آن از هر فرد به فرد دیگر متفاوت است. همچنین ضروری است که بیمار واقعاً در حال بهبودی باشد یا اینکه درمان کاشت مو تکرار شود.

همچنین، همراه با کاشت مو، ما دو طرح درمان غیرجراحی به بیماران خود ارائه می‌کنیم. این موارد شامل استفاده از محصول z82 می‌باشند که برای نفوذ و رشد مجدد عمیق، عالی است و همچنین نوردرمانی را ارائه می‌کنیم. نوردرمانی شامل استفاده از دستگاه لیزر است. با ترکیبی از دستگاه لیزر و محصول z82، بازیابی مو بدست می‌آید. ما احتمالاً این را به مدل حداقل شش ماه امتحان کنیم و سپس عمل جراحی را انجام دهید.

کاشت موی طبیعی نیز انتخابی برای بیماران می‌باشد. این روند از اصل برتری اهدادهنده دنبال می‌کند از این رو حتی اگر فولیکول مو در قسمت خاصی به دلیل درمان سرطان آسیب ببیند با این حال کاشت مو هنوز یک انتخاب مناسب می‌باشد. به عنوان مثال، اگر ما مو را از پشت سر خود برای انجام روش های کاشت مو برای جلوی سر اتخاذ کنیم، موی شما قادر به رشد به شکلی نرمال خواهد بود. دکتر زیرینگ نیز قادر به خلق خطوط موی جدید با این فرایند خواهد بود.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید