تزریق بوتاکس در چه نقاطی از بدن انجام می شود

میانگین امتیاز کاربران به این مقاله :
 |  امتیاز 2/9 از 5 (از 2408 رای)

نقاط قابل تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از راهکار هایی است که برای برطرف سازی چین و چروک های موجود در صورت که به مرور زمان و با افزایش سن، بیشتر می شوند. برای ایجاد شادابی و جذابیت چهره تزریق بوتاکس از بهترین راه ها است. در ادامه نقاطی از بدن که برای تزریق بوتاکس مناسب می باشند معرفی می گردند.

تزریق بوتاکس بین ابروها و خطوط پیشانی

اولین عاملی که می تواند چهره ی شما را عصبی و خسته تر از حد طبیعی نشان دهد، خطوطی عمودی بین ابرو ها یا همان خط اخم است که البته در مواقع عصبانیت و خستگی خود را بیشتر نشان می دهد. تزریق بوتاکس می تواند این عامل ناخوشایند در صورت شما را از بین ببرد و چهره ای مهربان تر و با نشاط تر از شما نشان دهد. اصولا برای این منظور از فیلتر های پوست نیز استفاده می شود.
خطوط افقی پیشانی یا همان خطوط تعجب نیز از دیگر نقاط صورت است که می توان برای کاهش آن ها از تزریق بوتاکس استفاده کرد. این خطوط، معمولا افراد را مسن تر نشان می دهد که این امر برای خیلی از افراد، ناخوشایند و نامطلوب می باشد. گفتنی است که افزایش سن تنها عامل ایجاد خطوط تعجب نیست، بلکه عواملی مانند تاثیر گذاری نور آفتاب و سیگار نیز می توانند آن را ایجاد کنند.

تزریق بوتاکس _ کلینیک

استفاده از بوتاکس در اطراف چشم ها و ابرو ها

اطراف چشم ها نیز از دیگر مناطقی هستند که می توان به کمک بوتاکس در آن ها به جوان سازی صورت کمک کرد. خطوطی که در گوشه های خارجی چشم ایجاد می شوند و به خطوط پنجه کلاغی معروف هستند، با افزایش سن به وضوح در چهره دیده می شوند. تزریق بوتاکس نقش قابل قبولی در کاهش آنها خواهد داشت. جهت تزریق بوتاکس با قیمت مناسب و کمترین هزینه می توانید به بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در تهران مراجعه نمایید. هم چنین افرادی که تمایل دارند چشم هایشان درشت تر جلوه کند می توانند با استفاده از بوتاکس در پلک برای افرادی که افتادگی پلک دارند مناسب است، سبب بالا رفتن آن و در نتیجه درشت تر نشان دادن چشم ها شوند. تزریق این ماده در از بین بردن پف زیر چشم ها نیز اثر گذار است. در مورد ابرو ها نیز به کمک این روش درمانی آرایشی می توان در زیبایی چهره، تغییراتی ایجاد کرد. چرا که به کمک این روش ابرو ها به سمت بالا رفته و فاصله ی بیشتری با چشم ها پیدا می کنند.

تزریق بوتاکس _ کلینیک

تزریق بوتاکس بالای بینی و اطراف لب

خطوط بالای بینی که با نام خطوط خرگوشی شناخته می شوند، به کمک تزریق بوتاکس، تا حد قابل قبولی تحلیلی می روند. اطراف لب که نقش مهمی در لبخند هر فرد و جذابیت صورت آن دارند، با تزریق بوتاکس و مصرف پرکننده های دیگر، حالتی بهتر و زیباتر به خود می گیرند.

تزریق بوتاکس لب _ کلینیک

تزریق بوتاکس در فک، گردن و چانه

در کنار افزایش سن، عوامل ژنتیکی و همچنین فعالیت های زیاد عضلات صورت، چین و چروک هایی را روی گردن به وجود می آورد. استفاده از بوتاکس در این مواد هم می تواند مفید واقع شود. هم خطوط عمودی و هم خطوط افقی ایجاد شده روی این قسمت از بدن، با این روش، کاهش می یابند. به منظور تحلیل بردن خطوط افقی موجود در گردن، مقدار کمی بوتاکس را در بالا و پایین چین ها تزریق می نمایند. ترکیب این روش با روش های دیگر مانند پر کننده های پوست، نتیجه ی بهتری را ایجاد خواهد کرد.ماهیچه های چانه نیز که با این روش تحت درمان قرار می گیرند، صاف تر می شوند و اثرات فرو رفتگی در آن ها، که ظاهری نه چندان جالب به چهره ی فرد می دهند، به این طریق تا حد زیادی از بین می روند و حالت چهره اصلاح می شود. همچنین استفاده از بوتاکس، سبب ریلکس شدن ماهیچه های چانه می شود و بدین ترتیب از حرکت زیاد آن ممانعت می کند.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید