مهم ترین اطلاعات درباره کاشت ترمیم و پیوند ابرو

میانگین امتیاز کاربران به این مقاله :
 |  امتیاز 5 از 5 (از 2402 رای)

از آنجایی که ابرو نقش مهمی در زیبایی صورت دارد کاشت ابرو نیز به یکی از مورد توجه ترین روش ها در حوزه زیبایی مو تبدیل شده است. این روش با توجه به ویژگی هایی که دارد طرفداران زیادی در حوزه زیبایی و کاشت مو به خود اختصاص می دهد. اگر شما هم قصد کاشت، ترمیم و یا پیوند ابرو دارید این مطلب را دنبال کنید تا با مهم ترین اطلاعات در این زمینه آشنا شوید.

پیوند، کاشت و ترمیم ابرو 

هر کدام از قسمت های بدن حتی کوچکترین قسمت ها زیبایی های مخصوص به خود را دارند و در صورت بروز هرگونه مشکلات می توانند زیبایی ما را به خطر بیندازند. یکی از مهم ترین عواملی که در زیبایی چهره تاثیر دارد ابروها هستند که توجه به آنها در بین خانم ها معمولا بیشتر از آقایان است. ابروهای پرپشت و زیبا آرزوی هرکسی است اما این روزها به دلایل مختلفی از جمله ژنتیک و یا رژیم های غذایی مختلف ابروها دچار کم پشتی و ریزش می شوند. این روزها از روش های مختلفی برای ترمیم ابروهای کم پشت استفاده می شود که یکی از این روش ها تتو است. تتو یکی از روش های قدیمی اصلاح ابرو است که نه تنها زیبایی طبیعی ابرو را ندارد بلکه به دلیل استفاده از رنگ های مصنوعی و شیمیایی می تواند خطراتی هم به دنبال داشته باشد. اما قیمت کاشت ابرو یکی از روش های جدید ترمیم ابروهای آسیب دیده است که بدون استفاده از مواد خطرناک ابروی شما را به شکلی کاملا طبیعی ترمیم می کند. این روش در بین سایر روش های زیبایی ابرو طرفداران زیادی دارد. در ادامه بیشتر با این روش آشنا می شویم.

کاشت و ترمیم ابرو

کاشت ابرو

روش کاشت ابرو یکی از روش هایی است که می تواند ابروهای شما را پرپشت و زیبا کند اما مسلما باید بر اساس تکنیک ها و اصول و قواعد خود انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. انواع کاشت و پیوند ابرو با توجه به حساسیت بالایی که دارد باید با ظرافت و کاملا اصولی توسط کارشناسان با تجربه صورت گیرد. پیوند ابرو فرآیندی است که به سبب آن موهای طبیعی از سایر قسمت های بدن که شباهت بیشتری به موهای ابرو دارند در امتداد ابروها پیوند زده می شوند برای این کار می توان از موهای قسمت های مختلفی از بدن مانند موهای اطراف گوش استفاده کرد زیرا جنس آنها به جنس موهای ابرو شبیه تر است. این موها به روش های جدیدی به ابرو پیوند زده می شوند و طی یک مدت مشخص شروع به رشد می کنند پس از مدتی این موهای پیوند زده شده کاملا مشابه سایر قسمت های ابرو می شوند و ظاهری کاملا طبیعی دارد. 

ترمیم و پیوند ابرو

جدیدترین روش پیوند ابرو 

همانطور که گفتیم برای کاشت و پیوند ابرو روش های مختلفی وجود دارد که در بین آنها کاشت ابرو با روش FUE جدیدترین و مورد توجه ترین روش مورد استفاده است. در این روش از تکنیک هایی بهره گرفته می شود که ابرو به شکلی کاملا طبیعی و مطمئن پیوند زده می شود. این تکنیک مانند تکنیک های دیگر پیوند ابرو نقص خاصی ندارد و به بهترین شکل ابروهایی کاملا طبیعی برای شما ایجاد می کند. ضمنا این روش عوارض جانبی ندارد و به دلیل تکنیک های خاصی که در آن بهره گرفته می شود یکی از جدیدترین و محبوب ترین روش های FUE است. مهم ترین مزیت های کاشت ابرو به روش اف یو ای کاشت دقیق و منظم ابرو است در واقع شما با این روش می توانید به هر مدل ابرویی که دوست دارید دسترسی داشته باشید. 

ترمیم ابرو و ابروهای پر پشت

چه کسانی نیاز به کاشت ابرو دارند

برای اینکه بدانیم چه کسانی داوطلب استفاده از کاشت ابرو هستند باید نسبت به مشخصات این افراد آگاهی داشته باشیم. کسانی که به هر دلیلی از جمله زخم شدن ابرو، مشکلات ژنتیکی، استفاده از وسایل برقی برای مرتب کردن ابرو تمام ابرو و یا قسمتی از آن را از دست داده اند، می توانند از کاشت ابرو استفاده کنند. برخی از افراد به دلیل حساسیت ها و مشکلات پوستی مرتب دچار ریزش مو می شوند این افراد می توانند با مشورت پزشک متخصص پوست و مو از روش های کاشت ابرو استفاده کنند. برای اطمینان از اینکه شما مورد مناسبی برای پیوند ابرو هستید یا نه بهتر است با پزشک متخصص زیبایی خود مشورت کنید تا قسمت هایی که نیاز به کاشت دارند را برای شما مشخص کند. همچنین می توانید با مراجعه به بهترین مرکز کلینیک زیبایی و مشاوره با پزشکان متخصص از قیمت و هزینه کاشت و ترمیم ابرو مطلع شوید .

کاشت و پیوند ابرو

طول مدت کاشت ابرو

برای کاشت ابرو مدت زمان خاصی در نظر گرفته نمی شود زیرا مدت آن در هر شخص متفاوت است. کسانی که قصد دارند بخش بیشتری از ابروی خود را ترمیم کنند نیاز به مدت زمان بیشتری دارند. معمولا کاشت ابرو در قسمت تاج به دلیل حساسیتی که دارد زمان بیشتری می گیرد و به طور میانگین ممکن است تا 5 ساعت هم به طول انجامد اما در قسمت پایین ابرو این زمان کمتر است و ممکن است طی 2 ساعت هم تکمیل شود. موها باید به طور دقیق و منظم در قسمت های مختلف ابرو توزیع شوند تا ابرو کاملا طبیعی به نظر برسد. از آنجایی که این روش حساسیت های مربوط به خود را دارد بهتر است که توسط پزشکان متخصص در بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران انجام شود. 

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید