بهترین دستگاه لیپوماتیک کدام است

میانگین امتیاز کاربران به این مقاله :
 |  امتیاز 1/8 از 5 (از 2404 رای)

در این مقاله سعی بر آن شده است که با روش ها و متدهای  تخلیه ی چربی از گذشته تا کنون بیشتر از قبل آشنا شوید. پس با ما در ادامه ی مقاله همراه باشید.

دستگاه لیپوماتیک SP6

از جدیدترین راه های رسیدن به تناسب اندام، لیپوماتیک یا پیکر تراشی می باشد که در چند سال اخیر طرفداران بسیار زیادی یافته است. در این روش، چربی های مازاد بدن با استفاده از دستگاه خارج می شود. دستگاه های پیکرتراشی برای نخستین مرتبه از سوی کشور صنعتی آلمان به سراسر جهان معرفی شد. جالب است بدانید که نخستین نسل از دستگاه های لیپوساکشن توسط یکی از متخصصین زیبایی (دکتر فیشر) در سال 1974 میلادی ابداع گشت. در سال 1997 میلادی دستگاه های لیپوماتیک به منظور قدرت کمکی تولید شد. لیپوماتیک در چند سال اخیر با استقبال زیادی در کشورمان مواجه شده است. این متد با استفاده از تکنولوژی Nutational Infrasonic Liposculpture  چربی های های زائد بدن را تخلیه خواهد کرد. لیپوماتیک یا  همان لیپولیز لیزر با استفاده از هوایی فشرده، میله ای آهنی را در سه جهت مختلف درون چربی ها به صورت مرتعش حرکت می دهد و چربی های مازاد را تخلیه می نماید. در این روش با استفاده از امواج اینفراسونیک که فرکانسی زیر 20 هرتز دارد، درمان تخلیه سازی چربی ها صورت می پذیرد. تخلیه ی چربی در این روش، برخلاف روش های گذشته، بدون هیچ گونه سوختگی، حرارت و پارگی احشاء سلول های چربی انجام می گیرد.   در این روش به دلیل پیشرفت های حاصله، دوران نقاهت بسیار کوتاه شده است. دستگاه لیپوماتیک لیپوساکشن sp6 از برترین دستگاه هایی  می باشد که به تازگی به منظور پیکرتراشی در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم محافظتی در این دستگاه بسیار قوی می باشد به صورتی که به خوبی از بافت ها، عضلات و رگ های عصبی محافظت می شود. کاهش تورم و آسیب های موضعی در این روش نسبت به سایر روش های مشابه، از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان چربی های زائد موجود در نواحی مختلف بدن(باسن، ران ها، بازوان، غبغب و...) را به راحتی خارج نمود و تحت نظارت پزشک حاذق،  چربی های تخلیه شده را به سایر نقاط مختلف بدن هم چون: گونه، لب و  رفع نمودن خط خنده  به منظور زیبایی بخشی تزریق نمود.  این روش در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است به طوری که تازه ترین درمان های لیپوماتیک، بدون بیهوشی صورت می گیرد؛ اگر چه این درمان باید تحت نظارت پزشک متخصص و در محیطی کاملا بهداشتی انجام گیرد.  به طور کلی می توان گفت:لیپوماتیک کلیه نواقص و کمبود هایی که در روش های لیپوساکشن و لیپولیزر وجود داشته است را رفع نموده است. چربی زدایی در این روش با استفاده از حرکات فیزیکی  و بدون استفاده از هیچگونه اشعه و حرارت صورت می گیرد.  همان طور که ذکر شد، دستگاه لیپوماتیک  sp6 از برترین دستگاه های پیکرتراشی به شمار می رود که از سوی  FDA آمریکا مورد تائید قرار گرفته است. لذا توصیه ی ما به افرادی که به دنبال روشی، راحت، سریع و کم عارضه به منظور رفع نمودن چربی های زائد بدن هستند، استفاده از دستگاه لیپوماتیک  sp6 می باشد.

 

برخی از مزایای دستگاه لیپوماتیک  sp6

امکان آمبولی شدن چربی با استفاده از این دستگاه به حداقل میزان خود خواهد رسید. دستگاه  لیپوماتیک  sp6 به صورت سه بعدی در میان چربی ها حرکت نموده و چربی ها را تخلیه می نماید. این دستگاه در مقایسه با دستگاه های دیگری هم چون لیپولیز لیزری که از حرکات دو بعدی استفاده می نماید، بسیار موثر تر و دقیق تر خواهد بود.

حرکت های سه بعدی این دستگاه، کلاژن سازی پوست را در جهت مثبت تحریک می نماید و زمان دستیابی به  بهبودی را تسریع می بخشد. قابلیت کار بر نواحی سختی هم چون: زانو ها و ساق پا از دیگر مزایای دستگاه لیپوماتیک sp6 به نسبت سایر دستگاه های مشابه به شمار می رود.

بادی جت نیز  از تازه ترین متدهایی است که به تازگی طرفداران زیادی یافته است. در این روش پیکر تراشی با استفاده از آب انجام می شود. روال کار در این روش به این صورت می باشد که اندام های تعیین شده( باسن، ران ها، شکم،  بازوان و...) با فشار کنترل شده ی آب که به زیر پوست هدایت می شود؛ از بین خواهند رفت. طی این درمان بافت های چربی بدن خرد می شود و در مرحله ی آخر از بدن تخلیه می گردد. 

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید