تاثیر عمل جراحی لیپوماتیک در زیبایی ران

میانگین امتیاز کاربران به این مقاله :
 |  امتیاز 3/3 از 5 (از 2406 رای)

ران پا به دلیل عوامل ژنتیکی و یا نداشتن تحرک بزرگ می شود. افرادی که ساعت زیادی  از روز را در حال نشستن هستند، پس از مدتی چربی های اضافه در ناحیه ران آنها جمع می شود. براساس نظر متخصصین تغذیه، می توان با استفاده از ورزش هایی همچون دوچرخه سواری، این قسمت از بدن را لاغر نمود. اما همیشه فرصت کافی برای انجام ورزش وجود ندارد. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال روش های آسانتر هستند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهتری قسمت ران پای خود را لاغر کنند. یکی از این روش ها، لیپوماتیک است. با دستگاه لیپوماتیک می توان چربی ها اضافه را برداشت و سایز ران را کاهش داد.

عمل جراحی ليپوماتيك به چه میزان در زیبایی ران پا تاثیر دارد؟

لیپوماتیک ران پا

لیپوماتیک از آن دست روش های لاغری سریع می باشد که برای تمامی قسمت های بزرگ بدن قابل استفاده است. این روش در نواحی مختلف بدن از قبیل شکم، گردن، سینه، پهلو و ران قابل استفاده میباشد اگر پزشک به کار خود مسلط باشد، می تواند در تمامی نقاط بدن اعم از نواحی بزرگ و کوچک از این روش استفاده کند.

لیپوماتیک ران پا موجب تغییر سایز در این ناحیه می شود و چربی های اضافه را از بین می برد. افرادی که به چاقی موضعی در ناحیه ران پا مبتلا هستند، می توانند با استفاده از این روش، در مدت زمان کوتاهی از شر چربی های اضافی این ناحیه خلاص شوند. 

عمل جراحی ليپوماتيك به چه میزان در زیبایی ران پا تاثیر دارد؟

تاثیر عمل جراحی لیپوماتیک در زیبایی ران پا

1-      ران پا یکی از قسمت های مهم بدن می باشد که تناسب آن تاثیر زیادی در زیبایی جسمی و تناسب اندام دارد. در صورتی که این قسمت بیش از اندازه بزرگ باشد، علاوه بر اینکه تناسب اندام را از بین می برد، موجب عرق سوز شدن قسمت بالای پا و مشکلات راه رفتن هم می شود. احساس سنگینی در ناحیه ران پا به شدت نحوه راه رفتن، نشستن و دراز کشیدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

2-      یک مشکل بزرگ دیگر در افرادی که سایز ران پای آن بیش از حد بزرگ و چاق است، خرید شلوار و دامن متناسب است. به صورتی که ممکن است شلوارهای موجود در بازار متناسب با اندازه آنها نباشد. اگر هم باشد، پس از مدتی دو طرف ساق شلوار به دلیل چاق بودن ران پا، به یکدیگر ساییده می شوند. بنابراین پاره شدن شلوار در این افراد به یک دغدغه تبدیل می شود. در این مورد بهترین کاری که می شود کرد، کوچک کردن ران پا می باشد.

3-      سومین مشکل در بزرگ بودن ران پا، از بین رفتن اعتماد به نفس است. لیپوماتیک می تواند یک روش مناسب برای درمان چاقی این ناحیه باشد. به طوری که پس از درمان کامل، بیمار اندامی زیبا را تجربه می کند که در افزایش اعتماد به نفس او نقش مهمی دارد.

نحوه لیپوماتیک برای ران پا

افرادی که به دلیل بزرگ بودن ران پا قصد دارند تا از روش لیپوماتیک استفاده کنند، باید ابتدا معاینه شوند. در برخی از افراد بزرگ بودن ران پا هیچ ارتباطی با چربی های اضافه ندارد و دلیل بزرگ بودن این ناحیه، قطور بودن استخوان ران است. بنابراین انجام  عمل لیپوماتیک برای این دسته از افراد، توصیه نمی شود..

پس از اینکه پزشک تشخیص دهد که بیمار می تواند از روش لیپوماتیک برای لاغری ران پا استفاده کند، از نظر زیباشناسی آن را به چند ناحیه تقسیم می کند که عبارت است از: خارج ران، داخل ران، جلوی ران و پشت ران. تمامی این قسمت ها می توانند تنها در یک جلسه لاغر شوند. پزشک نیز باید به کار خود مهارت کافی داشته باشد تا پس از اتمام کار، پوست ران هموار و متناسب با نواحی مجاور باشد.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید